AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Dere som temper og som har opplevd en kjemisk graviditet Når faller temperaturen? Jeg har slik forhøyet temperatur nå, hatt siden eggløsning og bare steget. Får ikke sterkere graviditetstester og frykter en kjemisk eller sa. Når falt temperaturen deres og hvor fort skjedde det? Før eller etter dere blødde? Noen som har tempet som har opplevd dette? Hvor mye sank tempen? Legg gjerne ved graf om dere har. Anonymkode: 3e48c...3b0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 Jeg fikk mensen 17 dpo. Tempen steg sakte fra 11-14 dpo, og så sank den litt fra 15 dpo. Over hvor lang tid er det du ikke har sett stigning på testene? Da jeg var gravid med datteren testet jeg hver dag i starten, og det anbefaler jeg ikke. Men i hvert fall kunne det gå flere dager uten at testene ble sterkere, og en gang ble de til om med tydelig svakere fra en dag til en annen. Så hvis det bare gjelder over noen få dager, ville jeg heller sett på tempen enn testene. Lykke til Anonymkode: aae83...b41 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Temp sank mens testene ikke ble sterkere. Temp var det tydeligste. Anonymkode: cda67...cd1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Temp sank mens testene ikke ble sterkere. Temp var det tydeligste. Anonymkode: cda67...cd1 Har du bilde av graf? Hvilken dpo skjedde det? Og hvor mange sager gikk det fra tempen begynte å dale til du begynte å blø? Anonymkode: 3e48c...3b0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk mensen 17 dpo. Tempen steg sakte fra 11-14 dpo, og så sank den litt fra 15 dpo. Over hvor lang tid er det du ikke har sett stigning på testene? Da jeg var gravid med datteren testet jeg hver dag i starten, og det anbefaler jeg ikke. Men i hvert fall kunne det gå flere dager uten at testene ble sterkere, og en gang ble de til om med tydelig svakere fra en dag til en annen. Så hvis det bare gjelder over noen få dager, ville jeg heller sett på tempen enn testene. Lykke til Anonymkode: aae83...b41 Jeg er 19dpo. Tempen sank liiiitt igår og liiiitt til i dag. Digital slo i dag ut på gravid 1-2 uker, jeg er i dag 4+4. Testene er klare positive, men bare ikke knallsterke. Det verste var tempen oppå det hele, livredd. Anonymkode: 3e48c...3b0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 19dpo. Tempen sank liiiitt igår og liiiitt til i dag. Digital slo i dag ut på gravid 1-2 uker, jeg er i dag 4+4. Testene er klare positive, men bare ikke knallsterke. Det verste var tempen oppå det hele, livredd. Anonymkode: 3e48c...3b0 Uff, føler med deg. Jeg bruker Fertility Friend til å føre inn tempen, der kan man søke opp og se på andres grafer. Jeg satt og kikket og kikket på grafer da jeg hadde kjemisk nå sist. Og jeg så i hvert fall at det ikke er uvanlig at tempen går litt ned på graviditetsgrafer også. Hvis den synker bare bittelitt, tenker jeg den kan regnes som stabil foreløpig. Anonymkode: aae83...b41
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uff, føler med deg. Jeg bruker Fertility Friend til å føre inn tempen, der kan man søke opp og se på andres grafer. Jeg satt og kikket og kikket på grafer da jeg hadde kjemisk nå sist. Og jeg så i hvert fall at det ikke er uvanlig at tempen går litt ned på graviditetsgrafer også. Hvis den synker bare bittelitt, tenker jeg den kan regnes som stabil foreløpig. Anonymkode: aae83...b41 Sånn har jeg også sittet, men finner liksom ikke noe helt lignende. Har du tilfeldigvis bilde av din graf når du hadde kjemisk? Og hvor langt var du på vei/dpo når det inntraff? Takk som forstår, jeg føler meg bare helt knust og gruer meg fælt Anonymkode: 3e48c...3b0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn har jeg også sittet, men finner liksom ikke noe helt lignende. Har du tilfeldigvis bilde av din graf når du hadde kjemisk? Og hvor langt var du på vei/dpo når det inntraff? Takk som forstår, jeg føler meg bare helt knust og gruer meg fælt Anonymkode: 3e48c...3b0 Sånn var den. Jeg orket ikke tempe 17 dpo fordi jeg var stresset og lei og tenkte at mensen sikkert kom. Det gjorde den også. (Den oransje streken er hvilepuls). Anonymkode: aae83...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå