AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Noen som har erfaringer ang. å avfarge håret hjemme?? Vil prøve ut «colourless». Har vanligvis dratt til frisøren, endt opp med å bruke MANGE tusen på avfarging+bleking+farge, for å så bli misfornøyd å farge det mørkt igjen. Ikke nok med at de ikke får til fargen jeg vil ha, men de bruker også bleking i avfargingen... min plan er da å avfarge mitt mørkebrune hår og farge over med en kald lysebrun/mørkebrun farge, for å senere begynne striping. Jeg er i utgangspunktet blond, men har farget det mørkt i en årrekke. Jeg legger ut bilde av hårfargen min nå, og ønsket farge. Håret mitt blir sikkert oransj/gyllent etter avfarging, men hvilken farge kan jeg bruke etterpå for å få kalde toner? legger ved ønsket farge i kommentar Nåværende farge: Anonymkode: 0f90e...1be
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 Jeg ønsker å gjøre det samme, så legg ut resultatet! Anonymkode: 0ee84...471
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 Jeg har forstått det slikt at det er vanskelig å få et hjemmefarget mørkt hår til kaldtonet. Er også redd for å ende opp med å kombinere feil farge og ende opp med grønt, eller flekkete og skjoldete hår! Oj Anonymkode: 0f90e...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå