Gå til innhold

Vil ligge inni meg lenge etterpå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter han har kommet, så vil han alltid ligge å kose mens han fremdeles er inni meg. Flere ganger ligger vi slik fram til han blir hard igjen og vi begynner runde nr 2. Eller så vil han gjerne ligge å sove slik. 

Er det andre som liker det? Tror egentlig ikke jeg har opplevd det før. Helt ok for min del, man føler seg jo ganske «som ett» samtidig som jeg føler at det kanskje ikke er det beste for underlivet mitt å ligge med sperm gnudd langt opp i der i mangfoldige timer..? 

Anonymkode: 415f6...7c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis han kommer inni deg uten kondom har du sperm "langt opp i der" i flere dager, så tror ikke det du beskriver kan være særlig farlig.

Endret av Nicathv
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har opplevd det med en partner. Ingenting jeg klager på. 

Anonymkode: dde42...625

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi gjør det nesten alltid, så lenge han er bak meg. Egentlig kun han jeg er gift med som det har blitt slik med. De andre har enten trukket seg ut, eller var såpass mye mindre når de ble slapp at de gled ut av seg selv. 

Vi sovner slik, og ja det har hendt at runde nr 2 nærmest skjer av seg selv, fordi han allerede er på plass. Av og til i søvne nærmest. :)

Jeg er ikke plaget med noe problemer nedentil på grunn av dette. Synes bare det er deilig. 

Anonymkode: 51cbe...592

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

dump han

Anonymkode: a4dd7...fac

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa, meg og mannen min gjør dette så å si vær gang etter sex! Sykt digg, lille å prate, kose etter deilige orgasmer mens vi fremdeles er «ett»! 🥰

Anonymkode: 1d231...12e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaaa, meg og mannen min gjør dette så å si vær gang etter sex! Sykt digg, lille å prate, kose etter deilige orgasmer mens vi fremdeles er «ett»! 🥰

hahah LIGGE å prate (ikke lille)

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er så kvalmt. Kjennes ut som å ha en slapp våt skogssnegle inni meg 

Anonymkode: cffbb...b06

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er så kvalmt. Kjennes ut som å ha en slapp våt skogssnegle inni meg 

Dette er ikke noe for de med smått utstyr. Det å ligge i skje, nært, etter sex er fantastisk. Kjenne hennes etterdønninger, hennes lette kniping, varmen. Når reisning nummer 2 kommer så er det deilig å kjenne henne vugge seg inn i orgasme etter orgasme, mens en selv fokuserer på hennes kropp, kyss og lukt. Opplevelsen av oss, vi to, er sterk. At noen kan oppleve det som noe negativt må jo bare være trist. 

Anonymkode: 8bb1c...75e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå på do og tisse etter sex, og har heldigvis ikke hatt uvi på mange år nå. Men har du ikke problemer med sånt så er det bare koselig å bli liggende med kuken inne i seg.

Anonymkode: 02436...723

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig liker det ikke, men jeg kan se hvordan det kan være digg. Så lenge når dere vet dere er ferdig, at du går på do etterpå og får tissa, så tror jeg alt skal være bra med underlivet (mindre risk for urinveisinfeksjon).

Anonymkode: 4f71f...6d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe for de med smått utstyr. Det å ligge i skje, nært, etter sex er fantastisk. Kjenne hennes etterdønninger, hennes lette kniping, varmen. Når reisning nummer 2 kommer så er det deilig å kjenne henne vugge seg inn i orgasme etter orgasme, mens en selv fokuserer på hennes kropp, kyss og lukt. Opplevelsen av oss, vi to, er sterk. At noen kan oppleve det som noe negativt må jo bare være trist. 

Størrelsen spiller ingen rolle. Alle kuker ser stakkarslige ut når de er slappe og dekket av kliss. Og uansett størrelse kjennes de sånn ut også. 100% likestilling mellom kukstørrelsene. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsen spiller ingen rolle. Alle kuker ser stakkarslige ut når de er slappe og dekket av kliss. Og uansett størrelse kjennes de sånn ut også. 100% likestilling mellom kukstørrelsene. 

Tja. Stakkarslig når den slapp er større/lenger enn hva snittet er hard. Myk og allikevel tjukk. Et balltre er ikke stakkarslig.

Nei, ikke alle er som deg som må ha avstand etter sex. Vi er mange som tåler litt kliss og at sex er mer enn knull, tøm og rømm. 

Men, hvis du aldri har gjort det, kjent nærheten, og hatt gleden, så kan ikke vi hjelpe deg med det. Vi andre vil fortsette å nyte livet med våre kjære. 

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg hadde fått angst om det hadde pågått lenge. Og jeg ligger helst for meg selv når jeg skal sove. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må på do å tisse etterpå. Men er ikke sånn at han må trekke seg ut med en gang, men hadde ikke klart å sovet sånn. 

Anonymkode: 1c66b...21b

• Liker 1
Skrevet

Føles deilig intimt, og gir en helt spesiell nærhet❤️

Skrevet

Det er deilig. 

Digg å kjenne i halvsøvne at den våkner til liv igjen og er klar for en runde til.  

Så, ja takk! Min favoritt stilling etter sex. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

👍😻

Anonymkode: 99e3f...81b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å ha ham inni ei stund, til han naturlig glir ut når ereksjonen forsvinner + sæd iblanda fittesaft glir ut. Det blir jo etterhvert som å prøve å knipe på en smeltede saftis 😅 

Det hadde sikkert vært praktisk å eventuelt begynne ei runde to kort tid seinere, men han blir ikke hard igjen så fort etter han har kommet pluss han blir søvnig av orgasme (er derfor vi alltid sørger for at jeg får min først eller samtidig) og må ha seg en lur eller ihvertfall pust i bakken. Hvis han er klar for mer samme dag, er det alltid med en pause imellom. 

Anonymkode: bcf34...f89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann. Vi gjør noen ganger dette, og det er deilig om vi får det til og bruker litt tid uten forventninger. Da går det bra. Har vi forventninger og det skal gå raskt fungerer det ikke for meg. 

Anonymkode: c67ce...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...