Gjest beachsex (ikke innlogget) Skrevet 28. august 2002 #1 Skrevet 28. august 2002 Kunne ikke dy meg nå.. Synes trådene her har kommet på et absolutt lavmål. Utdrag temaer fra de siste dager: - trrekukk (passord fra If..) - dangelbær - underlivssopp - bremsespor Er det ikke noen som har noe hyggeligere å fortelle etter ferien? Må da være noen som faktisk har hatt sex, og ikke har ligget i sola og tenkt på bremsespor og dangelbær! Oppgitt
Gjest Looca Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 To sjeler....samme tanke..( se min tråd)
xeyes Skrevet 28. august 2002 #4 Skrevet 28. august 2002 Hva med å starte noen tråder som ikke inneholder danglebær, bremsespor, sopp osv? Ganske enkelt å overgå disse "teite" temaene. -x
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. august 2002 #5 Skrevet 28. august 2002 Nei, nå må jeg spørre; Hva i ****** er ett dangelbær?????? Milla- ikke allvitende om ekle kroppsdetajler
*Lillian* Skrevet 28. august 2002 #6 Skrevet 28. august 2002 Jeg har noe hyggelig å fortelle! Jeg har hatt masse deilig sex i ferien!!! :D ...det var vel hyggelig....iallfall for meg....
Gjest Lea Skrevet 28. august 2002 #8 Skrevet 28. august 2002 Som vanlig skriver folk det de vil. Om temaer er "lavmål" er vel opp til øyet som ser. Det er jo masse hyggelige, sørgelige og morsomme teamer her, hvorfor henge seg opp i disse da? Og bare for å ha sagt det: PULKE (nå var jeg skikkelig lavmål) He he
Gjest Nelle (ikke innlogget) Skrevet 28. august 2002 #9 Skrevet 28. august 2002 ...og jeg har som vanlig ikke en DRITT å fortelle!! Nelle
Gjest sexysadie Skrevet 29. august 2002 #11 Skrevet 29. august 2002 Synes man temaene er lavmål hopper man bare elegant over og legger inn noen gode istedet. Ellers da virker d som om d er masse skittunger her som renner rundt med de merkeligste vrangforestillinger.Enkelte av oss har prøvd å svare og å informere men jeg må vel innrømme at jeg har gitt opp disse "Dangelbærinnleggene"
Gjest Hege Skrevet 29. august 2002 #12 Skrevet 29. august 2002 Hmm. denne har vel heller ikke så mye med seksualitet å gjøre Flytter denne også jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå