AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #341 Del Skrevet 1. mai 2019 Spiser jeg , regner med at noen spiser mer og noen mindre, but still bedre å ha for mye en for lite, og jeg dropper ikke kjøtt eller qaucamole (som en annen så man ikke måtte) bare fordi jeg ikke liker det, men gaugamole må være i taco eller så er det ikke taco for meg, og er ikke målet å kose seg med måltidet? Anonymkode: a8b62...009 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #342 Del Skrevet 1. mai 2019 Ha Anonymkode: a8b62...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #343 Del Skrevet 1. mai 2019 På 27.4.2019 den 17.42, AnonymBruker skrev: Okay, så du mener at verten skal handle i ørten butikker for å få det billigst mulig? Anonymkode: a8b62...009 Kyllingkjøttdeig koster 25kr på Rema. Smaker akkurat like godt. Må ikke ha karbonadedeig som er den aller dyreste varianten vel. Anonymkode: 2f620...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #344 Del Skrevet 1. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiser jeg , regner med at noen spiser mer og noen mindre, but still bedre å ha for mye en for lite, og jeg dropper ikke kjøtt eller qaucamole (som en annen så man ikke måtte) bare fordi jeg ikke liker det, men gaugamole må være i taco eller så er det ikke taco for meg, og er ikke målet å kose seg med måltidet? Anonymkode: a8b62...009 Neineinei... Målet var jo å komme under 100 lappen på hver! 😂 Anonymkode: d29dd...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #345 Del Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neineinei... Målet var jo å komme under 100 lappen på hver! 😂 Anonymkode: d29dd...56b Da spanderer jeg de 9 kronene 😅 Anonymkode: a8b62...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #346 Del Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neineinei... Målet var jo å komme under 100 lappen på hver! 😂 Anonymkode: d29dd...56b Huff! Nå ble jeg ukritisk her😬. Modererer meg selv, og går og legger meg. Kommer til å drømme om taco i natt! Anonymkode: d29dd...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2019 #347 Del Skrevet 2. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kyllingkjøttdeig koster 25kr på Rema. Smaker akkurat like godt. Må ikke ha karbonadedeig som er den aller dyreste varianten vel. Anonymkode: 2f620...54a Kyllingkjøttdeig smaker høgg. Kan fint bruke billig blandfars fra Sverige (svin og okse) men kyllingkjøttdeig er bare æsj! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #348 Del Skrevet 2. mai 2019 Kan man bytte ut kjøttdeigen med kikerter? Blir det billigere? Anonymkode: 3235e...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #349 Del Skrevet 2. mai 2019 Morsomt å se at enkelte er kresen på hva de ønsker i tacoen,men tåler ikke at andre er det å😆 Anonymkode: a8b62...009 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #350 Del Skrevet 2. mai 2019 Fiskeboller med tacokrydder? Anonymkode: 3235e...04d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 2. mai 2019 #351 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De mengdene du og en del andre her setter opp er jo helt hinsides! Trenger da ikke 4 bokser rømme til 8 stk! Holder med 1. Og 8 stk klarer da ikke å spise 5 pk tortilla! Holder rikelig med 2-3 pk i tillegg til et par pakker med skjell. Og 1 kg ost er bare helt latterlig! Og ja, jeg lager ALLTID rikelig med mat når jeg har gjester. Hilsen kokk Anonymkode: 16159...0c8 1 boks rømme til 9 stk?! Noen er veldig glad i rømme, og andre trenger ikke noe særlig på tacoen. Nå er jeg over gjennomsnittet glad i rømme og må ha 1/3-1/2 pakke rømme til mine to porsjoner. Er vel vanlig å ta MER enn 2 teskjeer med rømme per porsjon. 1 boks rømme til så mange personer er utrolig lite! Endret 2. mai 2019 av Bottega 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 2. mai 2019 #352 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) På 2.5.2019 den 1.07, AnonymBruker skrev: Joda, man tar i litt ekstra når man har gjester. Men det der er hinsides, som kokken skreiv! Og ikke bare osten...4(!) bokser rømme og 5 pakker tortilla, hvor mange er det? 40 tortillas? På 8 stk! Og da skulle man trø innpå noen skjell i tilegg🙊🙈 Anonymkode: d29dd...56b Man regner 9 personer når man sier 8-9 stykker. 40 lefser tilsvarer ca 4 lefser per person. Noen spiser kanskje 5 og noen 2, jeg vil heller ha 8 lefser til overs enn at noen hadde lyst på mer uten å få. Endret 4. oktober 2019 av puffy123 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #353 Del Skrevet 2. mai 2019 7 timer siden, SupaWoman skrev: Nei, den har en holdbarhet på et par uker. Den holder seg lenge etter best-før-dato, så det er ikke noe problem. Har hatt rømme (uåpnet) som har stått i kjøleskapet på hytta i månedsvis, og den er like god. Og ja, taco-vaner er skikkelig AB-tema, står ikke fram med fullt nick med min rømmeavhengighet. 😂 Anonymkode: be0ac...c76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #354 Del Skrevet 2. mai 2019 10 timer siden, SupaWoman skrev: Neivel, jeg fatter ikke hvordan noen klarer å gafle i seg en halv pakke kjøttdeig alene i tillegg til 5 skjell, 5 lefser, en halv boks rømme et halvt glass tacosaus, en halv pose chps, en halvkilo revet ost, en skål guacamole, ostesaus og et lass med grønt. Kanskje det er derfor jeg er slank. Her spiser vi tre stykk, to mannfolk og en kvinne 400 gr og det er kjøtt til overs. Kjøtt er tibehør i en taco,. Nei, det er derfor du er gjerrig. Anonymkode: e6f0a...762 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #355 Del Skrevet 2. mai 2019 8 timer siden, SupaWoman skrev: Kyllingkjøttdeig smaker høgg. Kan fint bruke billig blandfars fra Sverige (svin og okse) men kyllingkjøttdeig er bare æsj! Den fra rema 1000 er god. Vi bruker den alltid i taco, og siden jeg har 2 tenåringer, har vi ofte ekstra folk på taco. Og de lurer alltid på hva slags kjøttdeig vi har brukt, da den smaker så godt. Billig farse fra Sverige er jo uspiselig, det er det ingen her som liker. Anonymkode: a4851...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frubaluba Skrevet 2. mai 2019 #356 Del Skrevet 2. mai 2019 I dag skal vi endelig ha Taco, har hatt så lyst på Taco siden denne tråden ble opprettet😂. Ble vel ca rundt 400 kroner for to voksne og to barn. Men kjøpte både kjøttdeig og biffstrimler siden det er en liten feiring av noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tylerkingdurden Skrevet 2. mai 2019 #357 Del Skrevet 2. mai 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Joda, man tar i litt ekstra når man har gjester. Men det der er hinsides, som kokken skreiv! Og ikke bare osten...4(!) bokser rømme og 5 pakker tortilla, hvor mange er det? 40 tortillas? På 8 stk! Og da skulle man trø innpå noen skjell i tilegg🙊🙈 Anonymkode: d29dd...56b Mulig vennegjengen har en gjennomsnittlig vekt på 150 kg og et dobbelt så høyt kaloribehov som oss vanlige mennesker😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tylerkingdurden Skrevet 2. mai 2019 #358 Del Skrevet 2. mai 2019 10 hours ago, SupaWoman said: 1 kg ER latterlig. Man spiser seg da ikke mett på ost alene? Ikke noe mer å diskutere. 1 kg er ikke latterlig. Personlig spiser jeg ca. 200 gram ost selv når jeg spiser taco. Gang det med 5 personer så har du 1 kg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #359 Del Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Tylerkingdurden skrev: 1 kg er ikke latterlig. Personlig spiser jeg ca. 200 gram ost selv når jeg spiser taco. Gang det med 5 personer så har du 1 kg. 1 dl revet hvit ost er 40 gram i følge omregningstabellen jeg linket til, hvis du spiser 200 gram spiser du altså en halv liter revet ost - det er mye..Veldig mye.. Anonymkode: def1f...d43 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #360 Del Skrevet 2. mai 2019 Dævver helt av denne tråden. Dette er så TYPISK jenteoppførsel. Alltid regne på krona, gud forby at man betaler et øre mer enn man mener man burde. Når jeg jobbet som servitør var jentegjenger alltid det verste når det kom til betaling. Måtte ha kollokvie for å finne ut hvem som hadde spist hva, «jeg rørte ikke dressingen, så jeg skal ikke betale de 2 kronene ekstra». Gutta derimot; slåss nærmest om å ta regninga. «Null stress»! ts - du er fader så gnien. Hva så om 100 kr er dyrere enn du forventet- et tacomåltid ville uansett kostet deg 50-70 kr. Og de prisene du opererer med for taco er en vits. Papplefser fylt med first price kjøtt og ost. NAM, for en festmiddag. Kanskje dumpster diving er noe for deg siden du tydeligvis forventer at mat skal koste INGENTING. Det er altså snakk om usle 20 kroner eller så. At det i det hele tatt går an å henge seg opp i det. Samma hvor fattig man er så er 20 kr NADA i den store sammenhengen. og verten er også gnien som inviterer til spleiselag i egen bursdag. Jeez.. legendarisk tråd- fikk meg en god latter. Anonymkode: 56b0d...4e8 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå