Gå til innhold

Markerer tisper også ved skvetting?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en tispevalp på 7 mnd. De siste dagene skvetter hun noen dråper kanskje 6-10 ganger mens vi er ute. Hun har ikke gjort dette før. Kan det være for å markere? Eller urinveisinfeksjon kanskje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet
Har en tispevalp på 7 mnd. De siste dagene skvetter hun noen dråper kanskje 6-10 ganger mens vi er ute. Hun har ikke gjort dette før. Kan det være for å markere? Eller urinveisinfeksjon kanskje?

Kanskje hun får den første løpetiden snart? Da markerte i hvert fall min tispe ganske så ofte når hun var ute. :) Hun fikk også den første løpetiden når hun var 7 mnd.

Skrevet

Det kommer vel en del an på hvordan tispa er det da. Min er en smule dominant og markerer derfor over andre tisper. Men det er som regel når hun går sammen med hunden hun markerer over.

En så ung tispe som det du har ... jeg vet da søren jeg... kan jo være urinveisinfeksjon. Har hun svulmet opp noe bak? Har hun det ...setter jeg pengene på løpetid...

følg med det Gir dte seg ikke bør du oppsøke vetrinær eller i alle fall ringe.

Mor sin tispe presterte å tisse inne hos noen fordi valpen i huset nektet å godta henne som sjef ( hun blir 9 i år). Hunden er ellers helt husrein og har aldri gjort noe slikt før eller siden, men da var hun trolig veldig frustrert ,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...