Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Har en tispevalp på 7 mnd. De siste dagene skvetter hun noen dråper kanskje 6-10 ganger mens vi er ute. Hun har ikke gjort dette før. Kan det være for å markere? Eller urinveisinfeksjon kanskje?
Gjest Mystisk Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 Tispene pleier å småtisse rundt for å si ifra om løpetid,men ellers er det vel normalt for noen tisper å markere de også ja.Noen er litt mer markeringsavhengig en andre.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Dominerende tisper markerer nesten som hannhunder, så ja
smidja Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Jepp, det kan de gjøre! Min forrige tispe var ekstremt dominant, og hun markerte over alt, inkludert over når jeg hadde vært på do
Imax Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Jepp, noen tisper markerer som hannhunder. Morsomt å se på. Noen av dem løfter faktisk også litt på det ene benet! Men det er jo greit å være obs på det med urinveisinfeksjon, men da ville hun kanskje tisse litt inne også? Hvordan oppdager man egentlig urinveisinfeksjon hos hund da?
Maxi Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 Hvordan oppdager man egentlig urinveisinfeksjon hos hund da? at hunden tisser unormalt mye, og ikke så mye om gangen.
smidja Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 at hunden tisser unormalt mye, og ikke så mye om gangen. Og at de kan plutselig begynne å tisse inne selv om de har vært renslige tidligere
Cherie Skrevet 28. april 2005 #8 Skrevet 28. april 2005 en urinprøve ...og dyrlegen kan avkrefte/bekrefte dine mistanker. men jeg ser for meg at det må være noe vanskelig å få til på en tispe
smidja Skrevet 28. april 2005 #9 Skrevet 28. april 2005 en urinprøve ...og dyrlegen kan avkrefte/bekrefte dine mistanker. men jeg ser for meg at det må være noe vanskelig å få til på en tispe Hehe, hunden min hadde det hun. Og jeg måtte ta en uringprøve. Og nei, det var ikke lett... Måtte snike meg bak henne om morgenen når hun skulle ut på do, og så når hun satt seg ned for å tisse måtte jeg hoppe frem og dytte en kopp under henne. Hun skvatt til, mest av den rare lyden det ble når hun tisset i koppen. Men jeg fikk iallefall nok til at legen fikk sjekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå