Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #21 Skrevet 27. april 2019 Vet ikke hva de heter på norsk.... Men... eggs over easy. Noen som liker det? ☺ 1
_popcorn_ Skrevet 27. april 2019 #22 Skrevet 27. april 2019 42 minutter siden, Jerry Lee said: Tips : stekt spekeskinke er og godt til speilegg. 😀 JAA! Det er like godt som bacon det! Egentlig bedre 😮 2
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #23 Skrevet 27. april 2019 48 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sorry, så ikke at det var KUN om stekte egg. Håper du overlever. Absolutt ikke! (()) Men alt du sa er jeg enig i. Alt av egg er godt. 😀 ...men, ja...mente jo variasjoner over enheten ETT egg. 😉 2
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #24 Skrevet 27. april 2019 2 minutter siden, _popcorn_ skrev: JAA! Det er like godt som bacon det! Egentlig bedre 😮 Veldig tilbøyelig til å være enig med deg selvom jeg elsker bacon. 😊 1
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #25 Skrevet 27. april 2019 58 minutter siden, Thildamor skrev: Jeg vil ha hel plomme, sunnyside opp. Men jeg fjerner forsiktig hinnen som blir over eggeplommen mens jeg steker. Hvordan jeg spiser den varierer litt, men ett stykke brør, litt smør, agurkskiver, egget, toppet med salt, pepper og dill, noen ganger. Eggeplommebiten spares til slutt, så må en ta hele stykket i en jafs. Med det sølet det får. Om du søler plomma da...da er du ikke schwær nok i kjeften. Plomma skal hel inn i gapet. ((😉)) 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2019 #26 Skrevet 27. april 2019 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Absolutt ikke! Fint! (( )) 2
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #27 Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Fint! (( )) Tøvefant. Liker du eggs over easy, da? 😀 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2019 #28 Skrevet 27. april 2019 (endret) Jeg foretrekker at egget holder seg på plass og ikke forsøker å unnslippe.Måtte sjekke det på "tuben" og jadda, klart at jeg liker det. *sluuurpp* Endret 27. april 2019 av Hoppetaujenta 2
_popcorn_ Skrevet 27. april 2019 #29 Skrevet 27. april 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg foretrekker at egget holder seg på plass og ikke forsøker å unnslippe. *sluuurpp* Det problemet har jeg ofte 😮 Men da blir jeg sint på egget, å så spidder jeg det som straff!! 3
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #30 Skrevet 27. april 2019 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg foretrekker at egget holder seg på plass og ikke forsøker å unnslippe.Måtte sjekke det på "tuben" og jadda, klart at jeg liker det. *sluuurpp* Stekt på vanlig måte, med crispy bunn og sider. Snus varsomt så plommen ikke ryker, og gis litt tid men ikke for mye. Plommen må være flytende...men med litt fasthet. 😀 2
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #31 Skrevet 27. april 2019 20 minutter siden, _popcorn_ skrev: Det problemet har jeg ofte 😮 Men da blir jeg sint på egget, å så spidder jeg det som straff!! Man stikker ikke egg, gjør man vel? Hæ? Egget er helt uskyldig. 2
_popcorn_ Skrevet 27. april 2019 #32 Skrevet 27. april 2019 Just now, Jerry Lee said: Man stikker ikke egg, gjør man vel? Hæ? Egget er helt uskyldig. Når det prøver stikke av, så er det ikke lengre uskyldig! 3
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #33 Skrevet 27. april 2019 Jeg fyser veldig på stekte egg nå....men det blir ikke det i dag. (())
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #34 Skrevet 27. april 2019 2 minutter siden, _popcorn_ skrev: Når det prøver stikke av, så er det ikke lengre uskyldig! Hvordan kan egg stikke av? Hæ? Du vrøvler
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2019 #35 Skrevet 27. april 2019 Se opp. Jerris spesialhusdyr er i arbeid i tråden. Egg legges der de har lyst. 1
JamesBlond Skrevet 27. april 2019 #37 Skrevet 27. april 2019 Synes eggeplomme er ekkelt og er livredd flytende eggeplomme. 😬 Så steker egget på begge sider, med ødelagt plomme selvsagt. Kan kun spise hardkokt egg. Egentlig skulle jeg vel ikke hatt eggeplomme i det hele tatt, men innbiller meg at det er der næringa befinner seg. Eller? 2
Jytte Skrevet 27. april 2019 #38 Skrevet 27. april 2019 (endret) Hel plomme, men tar ikke plomma i et jafs. Kjøper sjelden så små egg.... Knuser plomma og drar over med ferskt, gjerne hjemmebakt brød. Tidligere brukte jeg (vi) å ha bønner i tomatsaus til stekt egg og bacon /pølser. Har ofte små søte tomater i panna, litt purre eller vårløk, av og til ketchup, men alltid salt og pepper. Endret 27. april 2019 av Jytte 2
Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 Forfatter #39 Skrevet 27. april 2019 7 minutter siden, Jytte skrev: Hel plomme, men tar ikke plomma i et jafs. Kjøper sjelden så små egg.... Knuser plomma og drar over med ferskt, gjerne hjemmebakt brød. Tidligere brukte jeg (vi) å ha bønner i tomatsaus til stekt egg og bacon /pølser. Har ofte små søte tomater i panna, litt purre eller vårløk, av og til ketchup, men alltid salt og pepper. Er man schwær i kjeften får man inn hel plomme fra store egg... 😉 Resten er jeg godt enig i. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #40 Skrevet 27. april 2019 Jeg har tidligere brukt å steke den med solsiden opp, men har alltid syns det har vært litt ekkelt med den "hinnen" som sitter igjen. Så i det siste har jeg snudd det så det bare blir litt stekt på andre siden også. Jeg elsker bløt plomme så må lage et nytt egg om jeg er uheldig å steker det for mye. Anonymkode: b278a...20e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå