Djungelvrål Skrevet 29. april 2019 #81 Skrevet 29. april 2019 3 timer siden, ~Fantabulous_kitten~ skrev: Har et spørsmål, jeg Når jeg ser på bildene, syns jeg det alltid ser ut som om det er en strek som går langs hele underkanten av brynet, eller iallefall nesten til enden. Er dette fordi bildene som regel blir tatt rett etter microbladingen er utført, og så fader dette bort? Eller ser jeg totalt feil?? De lager den streken både over og under, det er derfor de ser ut som om de er tusjet på. Det har vært inn å sminke de slik i noen år. Bare gå inn på hvilken som helst sminkevideo på Youtube, så ser du akkurat det samme. 1
wintergirl Skrevet 29. april 2019 #82 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det lyse brynet var laget mye penere og mer naturlig enn det nederste mørke. Anonymkode: 956f3...56e Ja, det er en smaksak. Begge er microblading. Noen liker å ha mørkere bryn. Men som regel så blir det en mykere og lysere utseende når det har gått en uke eller to 😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #83 Skrevet 29. april 2019 10 minutter siden, wintergirl skrev: Ja, det er en smaksak. Begge er microblading. Noen liker å ha mørkere bryn. Men som regel så blir det en mykere og lysere utseende når det har gått en uke eller to 😊 Takk for svar Strekene og plasseringen av strekene som er laget på det lyse brynet ser naturlig ut synes jeg. På det mørke brynet ser det jo bl.a. ut som om mange av de ytterste brynshårene er 2 cm lange og henger unaturlig rett ned (og man ser tydelig at det er falskt). Anonymkode: 956f3...56e 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #84 Skrevet 29. april 2019 14 minutter siden, wintergirl skrev: Ja, det er en smaksak. Begge er microblading. Noen liker å ha mørkere bryn. Men som regel så blir det en mykere og lysere utseende når det har gått en uke eller to 😊 Denne er enda verre, men de tegnede øyenbrynshårene skal da ikke se ut til å henge nedover (som her og på det mørke brynet som jeg kommenterte tidligere)? https://www.tv2.no/a/3997785/ Anonymkode: 956f3...56e 1
wintergirl Skrevet 29. april 2019 #85 Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar Strekene og plasseringen av strekene som er laget på det lyse brynet ser naturlig ut synes jeg. På det mørke brynet ser det jo bl.a. ut som om mange av de ytterste brynshårene er 2 cm lange og henger unaturlig rett ned (og man ser tydelig at det er falskt). Anonymkode: 956f3...56e Ja, de lyse var ganske fin og hadde en naturlig farge😊 Den andre hadde litt rette strå innerst syns jeg..da kan det virke mer fake også, naturlig hårstrå ligger mer på skrå. Ble tilbudt å ta mine bryn i Rhodos for et par år siden, men glad jeg ikke gjorde det. Så hardt og en form som ikke var helt meg. Så bilder av de andre hun hadde tatt det på. Liker selv mine bryn ikke dominerer ansiktet mitt. 2
wintergirl Skrevet 29. april 2019 #86 Skrevet 29. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne er enda verre, men de tegnede øyenbrynshårene skal da ikke se ut til å henge nedover (som her og på det mørke brynet som jeg kommenterte tidligere)? https://www.tv2.no/a/3997785/ Anonymkode: 956f3...56e Enig. De stråa der var helt feil😳 Feil vei var dem også. Den øverste til venstre altså. 2
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 29. april 2019 #87 Skrevet 29. april 2019 Da lærte jeg et nytt ord. Microblading. Aldri hørt om før 😅
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #88 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: De lager den streken både over og under, det er derfor de ser ut som om de er tusjet på. Det har vært inn å sminke de slik i noen år. Bare gå inn på hvilken som helst sminkevideo på Youtube, så ser du akkurat det samme. Tatoverer de en strek som et omriss rundt hele brynet? Anonymkode: 956f3...56e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #89 Skrevet 29. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne er enda verre, men de tegnede øyenbrynshårene skal da ikke se ut til å henge nedover (som her og på det mørke brynet som jeg kommenterte tidligere)? https://www.tv2.no/a/3997785/ Anonymkode: 956f3...56e Hun klagde på arbeidet. Det står om det i artikkelen. Anonymkode: 956f3...56e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #90 Skrevet 29. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes personen på det nederste bildet var MYE finere før hun (eller han?) behandlet dem. Den fargen personen hadde på øyenbrynene før behandlingen ser mye mer naturlig ut, det siste blir for hardt. Anonymkode: b8f3d...7c0 Enig. Hun hadde naturlig vakre bryn i utgangspunktet. Og det er poenget mitt. Jeg har sett mange som tar bort noe av det vakre i seg selv, fordi når brynene blir for tegnet, ser det med en gang unaturlig ut. Anonymkode: ed4eb...c8a 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #91 Skrevet 29. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor denne kommentaren får så tyn? Jeg er helt enig. Har veldig lys hud og hadde aldri kledd relativt tykke veldig mørke bryn. Jeg har flere venninner med samme type hud og toner som meg som hadde sett helt ille ut med microblading. Microblading er vel stort sett er vellykket om man har mørkere hudtoner og generelt mørke trekk. Da vil det se ganske naturlig ut. Det minner meg litt om den trenden blant afroamerikanere en periode, bleket hår (les gult). Det så virkelig helt forferdelig ut. Hudtonene til en afrikaner krasjer med blondt hår. Blir litt det samme hun over og jeg prøver å få frem. For oss med naturlig lyse trekk vil veldig mørke øyenbryn bli for hardt. Øyenbrynene tar hele fokuset vekk fra ansiktet og blir altfor dominerende. På 90 tallet skulle øyenbrynene være så tynne som streker, den gangen syntes vi at vi så fantastiske ut. Kanskje det vil bli sånn om 10 år, at folk vil se tilbake på trenden med unaturlig tykke og mørke og nesten firkantede øyenbryn som ganske tåpelig. Anonymkode: b8f3d...7c0 Takk! Det er akkurat det jeg mener. Jeg har ei god vennninne jeg ikke har sett på lenge som jeg synes er veldig naturlig vakker. Hun er mørk, men har lys hud, nydelige kinnbein etc. Husker at hun hadde naturlig duse, lysebrune bryn. Sist jeg møtte henne, var brynene plutselig veldig markerte og mørke. Jeg synes det ødela noe av skjønnheten hennes. Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, men det var som om det ikke passet til resten av helheten i ansiktet hennes. Hun kledde definitivt sine naturlige bryn best. De så mer unike ut til akkurat henne. Nå fikk hun samme look som mange andre, og mistet endel av særpreget sitt. Anonymkode: ed4eb...c8a 5
Marixxx Skrevet 30. april 2019 #92 Skrevet 30. april 2019 Jeg har hatt microblade øyenbryn i to år og er veldig fornøyd. Hadde knapt bryn på ytterkanten av brynsområdet og øyenbrynene var generelt tynne. Ved microblading (Phi) tilpasses form og farge den enkelte person. Man får ikke velge fritt. Det tas utgangspunkt i linjene/avstanden mellom ulike punkt i ansiktet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #93 Skrevet 30. april 2019 25 minutter siden, Marixxx skrev: Jeg har hatt microblade øyenbryn i to år og er veldig fornøyd. Hadde knapt bryn på ytterkanten av brynsområdet og øyenbrynene var generelt tynne. Ved microblading (Phi) tilpasses form og farge den enkelte person. Man får ikke velge fritt. Det tas utgangspunkt i linjene/avstanden mellom ulike punkt i ansiktet. Jeg synes du hadde naturlig fine bryn, selv om de var tynne. Anonymkode: ed4eb...c8a 9
wintergirl Skrevet 30. april 2019 #94 Skrevet 30. april 2019 30 minutter siden, Marixxx skrev: Jeg har hatt microblade øyenbryn i to år og er veldig fornøyd. Hadde knapt bryn på ytterkanten av brynsområdet og øyenbrynene var generelt tynne. Ved microblading (Phi) tilpasses form og farge den enkelte person. Man får ikke velge fritt. Det tas utgangspunkt i linjene/avstanden mellom ulike punkt i ansiktet. Ble fint. Fargen var naturlig og fin😊 1
Marixxx Skrevet 30. april 2019 #95 Skrevet 30. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du hadde naturlig fine bryn, selv om de var tynne. Anonymkode: ed4eb...c8a Det var nok litt sminket!😉 Fant et «bedre» bilde. Det aller fineste er helt klart naturlige, fyldige bryn, men for de av oss som ikke er så heldige er microblading, gjort av en seriøs utøver, et godt alternativ. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #96 Skrevet 30. april 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Tatoverer de en strek som et omriss rundt hele brynet? Anonymkode: 956f3...56e Nei Anonymkode: 0c727...889 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #97 Skrevet 30. april 2019 14 timer siden, Marixxx skrev: Det var nok litt sminket!😉 Fant et «bedre» bilde. Det aller fineste er helt klart naturlige, fyldige bryn, men for de av oss som ikke er så heldige er microblading, gjort av en seriøs utøver, et godt alternativ. Jeg synes personlig allikevel at du var finere med dine naturlige bryn. Men du må jo ha/gjøre det som føles rett for deg. Ville bare si at jeg synes du hadde fine naturlige bryn. Jeg er ikke enig med deg i at fine bryn må være fyldige f.eks, finnes mange flotte damer ( bare se de store filmstjernene fra 40 tallet etc ) med tynnere bryn. Synes de naturlige brynene dine kledde deg. Anonymkode: ed4eb...c8a 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #98 Skrevet 30. april 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Tatoverer de en strek som et omriss rundt hele brynet? Anonymkode: 956f3...56e Nei Anonymkode: d5196...3c8 2
Gjest LaptopPute Skrevet 30. april 2019 #99 Skrevet 30. april 2019 (endret) 20 hours ago, Marixxx said: Jeg har hatt microblade øyenbryn i to år og er veldig fornøyd. Hadde knapt bryn på ytterkanten av brynsområdet og øyenbrynene var generelt tynne. Ved microblading (Phi) tilpasses form og farge den enkelte person. Man får ikke velge fritt. Det tas utgangspunkt i linjene/avstanden mellom ulike punkt i ansiktet. Kjempevakre bryn! Fikk øynene dine til å "poppe" mer. Du ser mer opplagt ut med microblada bryn. Og forrresten, veldig fine øyenfarge. Endret 30. april 2019 av LaptopPute stavefeil
Gjest LaptopPute Skrevet 1. mai 2019 #100 Skrevet 1. mai 2019 Det jeg synes er litt rart i denne tråden, er at de lyse microblada brynene blir omtalt som pene og naturlige, mens de mørke blir for harde og unaturlige? Hva er greia med det? Synes alle sammen var fine jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå