AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Fikk beskjed om å endre adresse da adressen var feil i følge dem - noe den ikke var. Skrev adressen på nytt og fikk samme beskjed. Nå står det at varen er forsinket. Hva skjer nå? Er litt stressa siden jeg har lest så mange klager om dem. Jeg har ikke mobil for øyeblikket, vet ikke om de sender hentemelding på epost også? Anonymkode: 9ad2c...237
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 Kan du ikke bare sende dem en mail? Anonymkode: 1efae...68f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 Ta kontakt pr. telefon og snakk med et levende menneske som kan rette opp misforståelsen for deg mens dere snakker. Kort og greit. Anonymkode: 5cde9...4d4 1
Mokkilokki Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 Venta og pakke via Postnord og fikk mail angående adresse. Da fikk jeg opp (ikke svar) det var spam. Det stod fra Postnord Sverige. Jeg visste at min adresse var riktig og pakken kom ikke derfra. Og jammen var pakken her for et par dager siden i min postkasse.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 Jeg fikk samme beskjed før jul. Fikk en melding med link til hvor jeg kunne oppdatere adressen, gikk inn der og trykket "oppdater" uten å gjøre endringer. Adressen var jo riktig. Noen timer senere fikk jeg melding om at pakken var sendt i retur. Kontaktet kundeservice, dem beklaget, sa det aldri skulle skje igjen, takk og farvel. Det ble ingen pakke på meg for å si det sånn. Anonymkode: ab406...6ca
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare sende dem en mail? Anonymkode: 1efae...68f 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt pr. telefon og snakk med et levende menneske som kan rette opp misforståelsen for deg mens dere snakker. Kort og greit. Anonymkode: 5cde9...4d4 Vet dere hva jeg er lei av? Bedrevitere på KG som ikke har vært borte i problemet man lurer på og bare stikker fingeren i været og svarer noe for å sette TS på plass. Kundeservice er stengt og mail går ikke å sende. Dessuten har jeg ikke mail. Anonymkode: 9ad2c...237
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #7 Skrevet 27. april 2019 Stryk siste setning;) Anonymkode: 9ad2c...237
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #8 Skrevet 27. april 2019 1 time siden, Mokkilokki skrev: Venta og pakke via Postnord og fikk mail angående adresse. Da fikk jeg opp (ikke svar) det var spam. Det stod fra Postnord Sverige. Jeg visste at min adresse var riktig og pakken kom ikke derfra. Og jammen var pakken her for et par dager siden i min postkasse. Så bra! Litt beroligende:) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk samme beskjed før jul. Fikk en melding med link til hvor jeg kunne oppdatere adressen, gikk inn der og trykket "oppdater" uten å gjøre endringer. Adressen var jo riktig. Noen timer senere fikk jeg melding om at pakken var sendt i retur. Kontaktet kundeservice, dem beklaget, sa det aldri skulle skje igjen, takk og farvel. Det ble ingen pakke på meg for å si det sånn. Anonymkode: ab406...6ca Nå ble jeg bekymret igen, haha. Faasan altså. Men fikk du ikke tilbake pengene eller noe?? Det er jo fryktelig dårlig!! Anonymkode: 9ad2c...237
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #9 Skrevet 27. april 2019 Beklager til AB68f, fant mailen deres nå:) Anonymkode: 9ad2c...237
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #10 Skrevet 27. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet dere hva jeg er lei av? Bedrevitere på KG som ikke har vært borte i problemet man lurer på og bare stikker fingeren i været og svarer noe for å sette TS på plass. Kundeservice er stengt og mail går ikke å sende. Dessuten har jeg ikke mail. Anonymkode: 9ad2c...237 Hvordan fikk du opprettet bruker på KG hvis du ikke hadde mailadresse? Og hvorfor skriver du at du ikke har mail når du samtidig spør om de sender hentemelding på e-post? E-post og mail er det samme. Dessuten: kundeservice er sikkert åpent igjen på mandag, så da kan du ringe dem da. De leverer uansett ikke ut noe nå eller i morgen. Du får sikkert låne noens telefon hvis det er helt prekært. Anonymkode: d5611...f87 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #11 Skrevet 27. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fikk du opprettet bruker på KG hvis du ikke hadde mailadresse? Og hvorfor skriver du at du ikke har mail når du samtidig spør om de sender hentemelding på e-post? E-post og mail er det samme. Dessuten: kundeservice er sikkert åpent igjen på mandag, så da kan du ringe dem da. De leverer uansett ikke ut noe nå eller i morgen. Du får sikkert låne noens telefon hvis det er helt prekært. Anonymkode: d5611...f87 Hahahhaa, Bedreviteren gikk rett i fella, ja. Hvis du leser hele tråden får du nok med deg alt du også. Lykke til, smartass. Anonymkode: 9ad2c...237
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #12 Skrevet 27. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nå ble jeg bekymret igen, haha. Faasan altså. Men fikk du ikke tilbake pengene eller noe?? Det er jo fryktelig dårlig!! Anonymkode: 9ad2c...237 Var Egmont som ga bort julebøker før jul, så var heldigvis ikke penger involvert for min del. Men har vært borti at PostNord har rotet bort en 15kg pakke i fjor sommer, da fikk jeg pengene tilbake. Det er avsender som eventuelt må gi pengene tilbake eller erstatningsvare, PostNord tar ikke ansvar for noe som helst. Anonymkode: ab406...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå