Gjest Tigresa Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Noen som har prøvd en leppekrem som virkelig forstørrer leppene sånn at det blir synlig resultat? Vurderer å kjøpe en sånn, men de er ganske dyre så det blir litt sløsing med penger om det ikke har noen effekt..
smil Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Finnes det en krem som forstørrer leppene? Det har jeg vanskelig for å tro. Bruk lyse farger på leppene, og lipgloss. Da ser leppene større ut.
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Samboeren min er allergisk mot katt, og enhver kontakt med katt gjør at han får Pamela-lepper Ellers har jeg liten tro på den virkelige effekten av slike produkter. De må i så fall provosere fram en reaksjon som irriterer huden og får blodet til å strømme til.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 skulle gjerne hatt noen tips til å forminske leppene mine jeg.....
Gjest Cerise Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 høres litt skummelt ut dette her etter min mening, men det kommer vel kanskje an på hvorfor/hvordan leppene blir forstørret
Gjest Tigresa Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Alle de kjente merkene har jo en eller flere varianter av sånne kremer. Spesielt Helena Rubenstein. Må vel ha noe effekt når prisen er såpass høy? 300-500 kr ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå