Gå til innhold

Synes det er ekkelt når pappa går rundt i speedo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg unormal? En ting er jo i settinger der det er naturlig, men synes det er så ubehagelig at han skal sitte og spise frokost i speedo, sitte i sofaen og se på TV med speedo osv. Får sånn ekkel følelse, veldig ubehagelig.. Hadde forøvrig fått den samme følelsen om min mor skulle gått rundt i bare trusa..

Anonymkode: 4ccce...4de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ute eller inne? Han har vel noe under speedoen? Hvis det er inne synes jeg han burde sittet på noe eller hatt på seg noe mer. Hvis vi spiser ut og det er varmt kan vi være helt nakne hele gjengen men sitter på håndkler.

Jeg har også sett noen damer som sitter i bikini på strandrestauranter. Det virker lite hensynsfullt mot andre. Bikini er vel det mest seksualiserende plagget av alle, til og med mer seksualiserende enn å være naken, På en strandrestaurant bør man dekke seg til med stort håndkle. Inne bør man ha på seg mer klær eventuelt sitte naken i en badekåpe.

Anonymkode: 8a918...fe9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ute eller inne? Han har vel noe under speedoen? Hvis det er inne synes jeg han burde sittet på noe eller hatt på seg noe mer. Hvis vi spiser ut og det er varmt kan vi være helt nakne hele gjengen men sitter på håndkler.

Jeg har også sett noen damer som sitter i bikini på strandrestauranter. Det virker lite hensynsfullt mot andre. Bikini er vel det mest seksualiserende plagget av alle, til og med mer seksualiserende enn å være naken, På en strandrestaurant bør man dekke seg til med stort håndkle. Inne bør man ha på seg mer klær eventuelt sitte naken i en badekåpe.

Anonymkode: 8a918...fe9

Det er åpenbart inne. Nå snakker jeg om denne settingen, ikke strandrestauranter.

Anonymkode: 4ccce...4de

AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at du synes det er ekkelt.  Kansje snakk med han? Synes han skal respektere ditt ønske.

Anonymkode: 16b7e...b48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj ekkelt. Ekkelt om det er på stranda også spør du meg. Stefaren min husker jeg brukte speeedo🤮 

Anonymkode: a5188...993

Skrevet (endret)

Speedo, er det en slags badedrakt?

Endret av exictence
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Anonymkode: 5a85c...eb3

Skrevet

Alle menn må forstå at Speedo er ut. Det er kun konkurransesvømmere som kan tillates denne styggedommen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Rotemor skrev:

Alle menn må forstå at Speedo er ut. Det er kun konkurransesvømmere som kan tillates denne styggedommen.

Tull. Jeg, lubben maskulin mann i midten av førtiårene elsker speedoene mine, og går i de ved første og beste anledning. 

På hytta ved sjøen, i hagen hjemme, på stranda på Mallorca.. 

Tenk om vi menn skulle hatt samme holdning til kvinner i bikini? For når sant skal sies så finnes det mange kvinner som burde hatt på seg badedrakt og ikke bikini. 

Jaaaa til speedo 😁

Anonymkode: f27da...540

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Jeg, lubben maskulin mann i midten av førtiårene elsker speedoene mine, og går i de ved første og beste anledning. 

Tenk om vi menn skulle hatt samme holdning til kvinner i bikini? For når sant skal sies så finnes det mange kvinner som burde hatt på seg badedrakt og ikke bikini. 

Jaaaa til speedo 😁

Finn EN kvinne som liker det!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, exictence skrev:

Speedo, er det en slags badedrakt?

Tettsittende badebukse for menn.speedo_M_s_Endurance__7cm_Sportsbrief_Us

Anonymkode: 6d43f...472

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaaaa til speedo 😁

Du kan ikke skrive «tenk om» for så å bekrefte at du tenker sånn..... 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Det må han vel få lov til å gjøre hvis han vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Rotemor skrev:

Du kan ikke skrive «tenk om» for så å bekrefte at du tenker sånn..... 

Jo, det kunne jeg, tenk det du😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Rotemor skrev:

...bestemmer du?

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Rotemor skrev:

Hvem bryr seg om hva kvinner måtte mene? 

Anonymkode: f6f17...eb2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Rotemor skrev:

Fant en kvinne for 15 år siden, hun har enda ikke sagt noe.. 

Datra på 17 er ikke så glad i speedoen, og gir sterkt uttrykk for at hun ikke liker de. Verbalt, og non-verbalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40, synes også det er pinlig at min far på 70 går i sånn badebukse!! Men så lenge jeg er på besøk, så er det jo hans hus... Men litt ubehagelig at han gjør det hos oss også... :P

Samtidig, han har gått i det hele sitt liv, JEG vil ikke at han legger seg opp i mine klær heller.

Anonymkode: 57880...517

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant en kvinne for 15 år siden, hun har enda ikke sagt noe.. 

Datra på 17 er ikke så glad i speedoen, og gir sterkt uttrykk for at hun ikke liker de. Verbalt, og non-verbalt. 

Jeg kjenner ikke til hvem Datra er, men av respekt for henne kunne du kanskje latt være. Du finner ikke mange menn på norske strender med sånn liten speedo. Det er gode grunner til det 🤣

Gjest WhisperingWind
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tettsittende badebukse for menn.speedo_M_s_Endurance__7cm_Sportsbrief_Us

Som oftest ser de sånn ut.

5759A443-F6F3-414B-AEAB-A525EEF889D4.jpeg.f8f264bd9746b36aefce6e8441f50b6e.jpeg

Men synes verken menn eller kvinner skal sitte inne i sofa etc i badetøy. Det hører til i hagen eller på stranden. Hjemme tar en på seg klær/shorts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...