AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #41 Del Skrevet 28. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er finere deler av Søndre Nordstrand? Jeg har bodd der for mange år siden, det er derfor jeg blir nysgjerrig. Vet at Bjørndal har hatt et dårlig rykte, men det er lenge siden. Har inntrykk av at det er rolig på Holmlia, men Lambertseter er kanskje også et alternativ? Eller Tveita. Hvis din mor bor i nærheten av en jernbanestasjon kan dere jo flytte til for eksempel Ski. Der vil prisene stige om noen år, men det er ingen nyhet mer. Likevel verdt å vurdere. Å la et barn bytte skole er ikke ideelt. Anonymkode: 65748...dfe Stenbråten og Lusetjern skolekrets er ganske dyre. Lambertseter er alt for dyrt, og Tveita jeg ikke prismessig, men er ugunstig kollektivt sett i forhold til moren min som vi har mye kontakt med i hverdagen. Med husbanklån får man bare lån til å kjøpe innenfor kommunen. Ts Anonymkode: 4c293...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #42 Del Skrevet 28. april 2019 Syns Søndre Nordstrand har ufortjent dårlig rykte, altså. Jeg bor i et av de billigere nabolagene i bydelen, har lærer til nabo og h*n sender barna til skole i bydelen, tror ikke personen ville gjort det om det var dårlig skole. Du kan jo også vurdere Steinerskole som tar inn fra hele bydelen. Anonymkode: cf8d6...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #43 Del Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns Søndre Nordstrand har ufortjent dårlig rykte, altså. Jeg bor i et av de billigere nabolagene i bydelen, har lærer til nabo og h*n sender barna til skole i bydelen, tror ikke personen ville gjort det om det var dårlig skole. Du kan jo også vurdere Steinerskole som tar inn fra hele bydelen. Anonymkode: cf8d6...9c3 ...Altså Steinerskolen på Nordstrand. Det blir kort reisevei fra Søndre Nordstrand. Anonymkode: cf8d6...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 28. april 2019 #44 Del Skrevet 28. april 2019 Kan du ikke høre med skolen i første omgang om datteren din får fortsette å gå der om dere flytter? Det vil jo gjøre det lettere å bestemme seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #45 Del Skrevet 28. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Stenbråten og Lusetjern skolekrets er ganske dyre. Lambertseter er alt for dyrt, og Tveita jeg ikke prismessig, men er ugunstig kollektivt sett i forhold til moren min som vi har mye kontakt med i hverdagen. Med husbanklån får man bare lån til å kjøpe innenfor kommunen. Ts Anonymkode: 4c293...93e Beklager, jeg mente ikke Tveita men Bøler. Anonymkode: 65748...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå