Gå til innhold

Alle artikklel jeg leser sier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

at jeg burde ha  dårlig samvitighet å kutte familien min (scaoegoating og narcistic family)

men jeg gjør ikke det.

Noe galt med meg?

At jeg etter 20 år, innser hva som skjer og ikke vil ha kontakt?

Ikke det at er trist om hvordan ting kunne være, men jeg trur ikke lengre...

Jeg er okay å kutte de ut, men er det normalt å føle slikt?

Anonymkode: 7630d...6a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

at jeg burde ha  dårlig samvitighet å kutte familien min (scaoegoating og narcistic family)

men jeg gjør ikke det.

Noe galt med meg?

eller HÅP:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men jeg gjør ikke det.

Noe galt med meg?

Noen ganger er det det beste å kutte ut en eller flere i nærmeste familie.

Alle personer som er dårlige for en bør en fase ut av livet sitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Noen ganger er det det beste å kutte ut en eller flere i nærmeste familie.

Alle personer som er dårlige for en bør en fase ut av livet sitt.

hele familien? jeg skal skrive mer i morgen når jeg er mer ddrdu, men de fleste artikkler skriver at du komer til gå fram og tilbake forhold til ikke ha kontakt. Men jeg har blitt såret for mane ganger av hele familien, of alle uten den skyldige har silent treament. hun spliller på min dårlig samttighet, ja hun løgn og bedro, men min hun er min mor, hvorfor føler ikke noe?

fordi jeg er 38 år?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ingenting.

"lengre

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hele familien? jeg skal skrive mer i morgen når jeg er mer ddrdu, men de fleste artikkler skriver at du komer til gå fram og tilbake forhold til ikke ha kontakt. Men jeg har blitt såret for mane ganger av hele familien, of alle uten den skyldige har silent treament. hun spliller på min dårlig samttighet, ja hun løgn og bedro, men min hun er min mor, hvorfor føler ikke noe?

fordi jeg er 38 år?

Kjenner ikke noen som har gått så drastisk til verks, men enkelte som har kuttet ut noen helt og holder kontakten med de andre på et minimum

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Kjenner ikke noen som har gått så drastisk til verks, men enkelte som har kuttet ut noen helt og holder kontakten med de andre på et minimum

Alt som var galt i familien var min feil. Ble eksludert og ignonert,

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Masse løgfnrt om hva jeg hadde gjort-

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv angrer jeg på at jeg ikke kuttet ut familien min tidligere, men jeg var hele tiden i en ekstrem, syk situasjon.

Kun du vet. Og det er ikke unormalt med nummenhet, ingen følelse-

Anonymkode: ca3bc...5c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv angrer jeg på at jeg ikke kuttet ut familien min tidligere, men jeg var hele tiden i en ekstrem, syk situasjon.

Kun du vet. Og det er ikke unormalt med nummenhet, ingen følelse-

Takk det er akkurat det jeg føler. selvom mamma ga meg 4000 kr i gavekort, aldri opplevd at hin har vært så gavmild, stort setthar det vært gaver i skapet, kjøpt til henne. slik hun ønsket at jeg skulle være. Jeg innser at det var en ekstren syk sitausjon, men hun spiller på min samvittghet, at jeg føler jeg må være hyggelig å takke for gave. selvom jeg ikke ba om det. og innser "jeg vil kjøpe deg" GAVE.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg innser at det var en ekstren syk sitausjon, men hun spiller på min samvittghet, at jeg føler jeg må være hyggelig å takke for gave. selvom jeg ikke ba om det. og innser "jeg vil kjøpe deg" GAVE.

Der har jeg vært.

For meg var det bare sånn at jeg en dag våknet opp og tenkte "orker ikke mer". Og så , etter en tankeprosess, gikk jeg videre. 

Aldri angret. På annet enn at jeg burde gjort det før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk det er akkurat det jeg føler. selvom mamma ga meg 4000 kr i gavekort, aldri opplevd at hin har vært så gavmild, stort setthar det vært gaver i skapet, kjøpt til henne. slik hun ønsket at jeg skulle være. Jeg innser at det var en ekstren syk sitausjon, men hun spiller på min samvittghet, at jeg føler jeg må være hyggelig å takke for gave. selvom jeg ikke ba om det. og innser "jeg vil kjøpe deg" GAVE.

at hun tenkte det.

AnonymBruker
Skrevet

Der har jeg vært.

For meg var det bare sånn at jeg en dag våknet opp og tenkte "orker ikke mer". Og så , etter en tankeprosess, gikk jeg videre. 

Aldri angret. På annet enn at jeg burde gjort det før.

OK, så det at jeg jeg følte for10- 15 årsiden at jeg ike var glad i familien, og at jeg ikke har noen angrer og at jeg ikke orker mer er vanlig? :)O

AnonymBruker
Skrevet

Alltid hatt dårlig samvittighet at når jeg var i begynnelsen av 20 årene ikke følte jeg var glad i de, kanaksje det er deror jeg føler der idag, at jg burde å ha dårlig samvittighet til å kutte selvom jeg vet at jeg ikke burde..

Skal til prate med noen ti uken. gruer meg, han virket slaprr.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, så det at jeg jeg følte for10- 15 årsiden at jeg ike var glad i familien, og at jeg ikke har noen angrer og at jeg ikke orker mer er vanlig? :)O

Det er normalt om familien din virkelig bare er... ja, som du beskriver.

AnonymBruker
Skrevet

Det vikkgste at keg må lære meg å ikke ha dårlig samviitihet, selv som38 år. fordi jeg vet at jeg rett. Resten av familen giving me silent treament, og de har vært mer familie enn henne.

AnonymBruker
Skrevet

Det vikkgste at keg må lære meg å ikke ha dårlig samviitihet, selv som38 år. fordi jeg vet at jeg rett. Resten av familen giving me silent treament, og de har vært mer familie enn henne.

Dette er vel typisk tegn på usunn familiepåvirkning. Selv gikk jeg med kronisk dårlig samvittighet i 15 år (for hva?) før jeg innså...

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt om familien din virkelig bare er... ja, som du beskriver.

Takk :) men det er trist at den enste personen som gir oppmerksomet er den som aldri har gjort, mens de andre nekter og ingnorer deg, jeg vet jo egentlig svare, men det gjør det ikke mindre tyngre, familien skulle elske deg, ig du inbillte deg til det øybelikket du brake free. og ikke var økonokosm avhengig lengre,

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel typisk tegn på usunn familiepåvirkning. Selv gikk jeg med kronisk dårlig samvittighet i 15 år (for hva?) før jeg innså...

Du ha rett, men alltid øsnket meg den familien. og jeg trodde jeg hadde det, helt til jeg var økonomisk fri og totalt uavhengig av de,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...