Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei hun jeg har vært sammen med fortalte meg i fjor høst at hun hadde møtt en annen bak min rygg, og jeg spurte om hvorfor? så fikk jeg ikke noe ordentlig svar. Flere ganger jeg gjorde ting som å møte venner og ligende kunne hun fortelle meg at hun skulle møte denne jenta. Jeg spurte om jeg kunne få noe bevis, men det fikk jeg aldri fra hun. Og rett før bursdagen min ble jeg "truet" da hun fortalte at hun hadde tenkt til å invitere denne jenta hjem til seg da hun først var hjemme alene, noe som aldri skjedde. 

Jeg endte opp med å komme hjem til henne da hun var alene hjemme, og jeg var så sint og spurte henne om denne jenta! men da begynte hun å forklare meg at hun ikke hadde noen andre? så dette er løgn? hun løy om at hun hadde vært med en annen jente? Og dette hadde hun lyvd om veldig lenge? Også andre ganger har hun fortalt meg at hun skal møte en annen eller dra på date, om hun finner ut at jeg skal ut med venner eller slikt? altså hva faen kaller man dette? Jeg vet virkelig ikke hva som er sant eller løgn lenger.

Anonymkode: c4d44...500

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klo: 

Anonymkode: cdea8...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...