Gå til innhold

Han lar seg ikke forføre av henne og jeg kllør meg i hue

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei god venninne av meg har rota seg borti en  fyr som er gift. Jeg er hennes kompis og vi snakker om allt. Hu er singel.

Joda man kan selvsagt mene det er feil at hun har blitt betatt en av gift en og det vett hun at jeg mener. Men det er som det er og tema her er hvorfor han ikke lar seg forføre?

Jeg forstår det ikke. Er mann selv og dette er ei dame gutta snur seg etter. Hu er det vi kaller vakker. Veldig fin på alle måter. Fyren er stup betatt av henne. Men han sier nei hver gang hu spør om han vil komme på besøk e.l.

I dag grein hun på skulderen min og jeg måtte si at jammen han er jo gift. Men poenget er at "alle" vet han er en unhappy mann. Og han er så tydelig på at han er betatt. 

Hva, hvis det ikke er at han er gift, kan det være som holder han igjen? Jeg prøver komme med trøst og goe råd til henne. Og jeg fatter ikke. Hvem sin helst ville ha grepet den sjansen. Kisen er i slutten av 50 og hu er 35. Noen tanker?

Anonymkode: 2bf96...4b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sterk rettferdighetssans, behov for å handle rett og respekt for andre mennesker og seg selv.

Be henne skjerpe seg. Dette er en bra mann som fortjener respekt for å sette sine egoistiske motiver til side for å handle riktig.

Anonymkode: a04ee...767

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er gift og har moral nok til å ikke være fysisk utro? 

Anonymkode: d5bde...36f

Veit ikke helt. Han flørter mye med henne og har sagt han er veldig betatt. Jeg fatter ikke åssen en mann kan la henne være i fred 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei god venninne av meg har rota seg borti en  fyr som er gift. Jeg er hennes kompis og vi snakker om allt. Hu er singel.

Joda man kan selvsagt mene det er feil at hun har blitt betatt en av gift en og det vett hun at jeg mener. Men det er som det er og tema her er hvorfor han ikke lar seg forføre?

Jeg forstår det ikke. Er mann selv og dette er ei dame gutta snur seg etter. Hu er det vi kaller vakker. Veldig fin på alle måter. Fyren er stup betatt av henne. Men han sier nei hver gang hu spør om han vil komme på besøk e.l.

I dag grein hun på skulderen min og jeg måtte si at jammen han er jo gift. Men poenget er at "alle" vet han er en unhappy mann. Og han er så tydelig på at han er betatt. 

Hva, hvis det ikke er at han er gift, kan det være som holder han igjen? Jeg prøver komme med trøst og goe råd til henne. Og jeg fatter ikke. Hvem sin helst ville ha grepet den sjansen. Kisen er i slutten av 50 og hu er 35. Noen tanker?

Han er gift og har fri vilje. Han velger altså vekk denne damen 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er en normalt oppegående mann. 

Dersom det er første gangen du og din venninne møter på slike mennesker: bytt omgangskrets. Det er virkelig ikke spesielt unormalt i ok lag av folket, altså. Straks du begir deg ut av det ikke-oppegående lag av samfunnet så ser du hvor mye mer folk kan være. (Eventuelt røkla, som en på ærlig vis kalte samfunnslaget i gamledager, da å si at spørsmål var dumme (de er ofte det) og folk var idioter (ditto))

Anonymkode: df05a...227

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sterk rettferdighetssans, behov for å handle rett og respekt for andre mennesker og seg selv.

Be henne skjerpe seg. Dette er en bra mann som fortjener respekt for å sette sine egoistiske motiver til side for å handle riktig.

Anonymkode: a04ee...767

Har bedt Hu skjerpe seg 

hjelper ikke hva jeg sier. Kanskje han har mye respekt for andre ja men han ringer henne jo ofte og flørter. Jeg står på utsia og fatter null.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Han er gift og har fri vilje. Han velger altså vekk denne damen 

Ja og ingen andre menn jeg kjenner ville gjort det. Hvorfor har han så mye kontakt med henne om han ikke vil noe mer med ho og hvis han er så moralsk oppegående dere påstår?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veit ikke helt. Han flørter mye med henne og har sagt han er veldig betatt. Jeg fatter ikke åssen en mann kan la henne være i fred 

Så du hadde gladelig vært utro dersom du var i et forhold og hun bød seg frem for deg? 

Anonymkode: 579e7...119

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han liker damer med et minimum av moral. Da er jo din venninne uaktuell uansett. 

Eller kanskje han rett og slett er opptatt? Hun er ikke så smart hun venninna di, som måtte få det forklart at en gift mann er opptatt...

Anonymkode: 2c3f9...2b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du hadde gladelig vært utro dersom du var i et forhold og hun bød seg frem for deg? 

Anonymkode: 579e7...119

Det kan skje at en faller for andre. Disse to har falt for hverandre det er saken. 

Jeg faller ikke lett for andre så nei. Jeg bare syns det er rart at han er så på henne men tar det ikke videre når han har mulighet.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bedt Hu skjerpe seg 

hjelper ikke hva jeg sier. Kanskje han har mye respekt for andre ja men han ringer henne jo ofte og flørter. Jeg står på utsia og fatter null.

Hva slags relasjon har disse to? Hvor møtte de hverandre? 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er impotent har jeg tenkt 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags relasjon har disse to? Hvor møtte de hverandre? 

Flørter. Irrelevant hvor de møttes vel?

Skrevet

Utseendet er ikke alt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Utseendet er ikke alt?

Enig men Hu forteller at han digger personligheten hennes. De har ekstrem kjemi 

Skrevet

Enig men Hu forteller at han digger personligheten hennes. De har ekstrem kjemi 

Jeg liker både utseendet og personligheten til mange damer, men jeg prøver ikke å ligge med dem likevel 🙂 Noen er det helt supert å bare prate med, og tilfeldigvis er de flotte. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flørter. Irrelevant hvor de møttes vel?

Selvfølgelig er ikke det irrelevant. Jeg tipper at hun tar helt normale telefonsamtaler som flørt, mens egentlig er han bare normalt hyggelig (og muligens profesjonell?) og hun en smule innbilsk og høy på seg selv. Det at du ikke vil svare styrker mistanken min. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg liker både utseendet og personligheten til mange damer, men jeg prøver ikke å ligge med dem likevel 🙂 Noen er det helt supert å bare prate med, og tilfeldigvis er de flotte. 

Off course men hvis det er gjensidig forelskelse?og hu er tilgjengelig?

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er ikke det irrelevant. Jeg tipper at hun tar helt normale telefonsamtaler som flørt, mens egentlig er han bare normalt hyggelig (og muligens profesjonell?) og hun en smule innbilsk og høy på seg selv. Det at du ikke vil svare styrker mistanken min. 

Har du lest tråden?han er på som bare det. Han flørter og sier rett ut at han har forelska seg jo 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...