Gå til innhold

J25 sko til 17 mai, hva syns dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av de skoene tenker du på?

Anonymkode: df1ed...e0c

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt for kjerring ja!

Anonymkode: 756ab...83e

• Liker 1
Skrevet

Nei - elegante og fine! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kan gå.. Haha.

Anonymkode: 29b7a...d9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjerring

Anonymkode: d2905...fb7

Skrevet (endret)

Likte de ikke, jeg foretrekker "vanlige" pumps. 

Endret av KittyNose
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, SupaWoman skrev:

Ja. så laver hæler spesielt kombinert med rund tå er kjerring. Let på Zalando etter hæler som er spisse og fra 7 cm og oppover.

https://www.zalando.no/pumps/?heel_form=stilletthæl&heel_height_range=5-cm-8-cm.8-cm-10-cm&shoe_toecap=spiss

En skal jo gå og stå i disse skoene på 17. mai også. Så høye hæler er ikke bra for føttene og i tillegg vil hælene bli ødelagt etter en kort stund ute, pga  brostein, sand og liknende.

Anonymkode: 644b3...c0b

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Helt klart kjerring...

Skrevet

I hvilken del av landet bor du i? Dersom du bor i en landsdel hvor det er grei temperatur rundt 17 mai ville jeg heller vurdert et par fine sandaler. Disse får du jo gjerne brukt til mer også i sommer. 
Jeg synes begge du har sendt ser kjerring ut. Nr 2 har også en forferdelig hæl, alt for tynn til tross for at den er lav. Typisk sko å lett vrikke foten i. 
Hvilke klær skal du bruke? Lettere å komme med tips da :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi har nok helt forskjellig skosmak, da jeg syns begge skoparene du linket til var yukky. Men de ser ut til å være sko man fint kan overleve en dag hvor man går og står enormt mye på asfalt og brostein. Jeg ler godt av damer som stavrer rundt i stilletos eller ukomfortable pumps med for høy hæl 17. mai. Lite eleganse over narkisknekk og annen vralting.

Selv går jeg for flats. Omtrent som disse, men i annen farge:  https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/boots-booties/bianco-110057/laced-up-derby-147258-1126/?gclid=CjwKCAjw-4_mBRBuEiwA5xnFIJiz8S_7QClYSqX3cBucCu_oc2SF4PgrKQ8otYLSlA6_8gV05fYDiRoCpVMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ellers er jo Mary Janes en komfortabel klassiker som går til det meste.

Edit: Kilehæl er også et godt alternativ, som fortsatt står sterkt i motebildet.

Endret av Rosalie
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, SupaWoman skrev:

Ja. så laver hæler spesielt kombinert med rund tå er kjerring. Let på Zalando etter hæler som er spisse og fra 7 cm og oppover.

https://www.zalando.no/pumps/?heel_form=stilletthæl&heel_height_range=5-cm-8-cm.8-cm-10-cm&shoe_toecap=spiss

Det er det vel ikke. Det er mer og mer vanlig å bruke det blant yngre kvinner, og det er helt klart bedre det enn å kaste fra seg de høye hælene i løpet av dagen fordi det er for vondt eller upraktisk å gå i de. 

Man skal legge inn en ganske stor dose innsats hvis man ser kjerring ut som 25-åring! 

Anonymkode: f9965...0ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Rosalie skrev:

Vi har nok helt forskjellig skosmak, da jeg syns begge skoparene du linket til var yukky. Men de ser ut til å være sko man fint kan overleve en dag hvor man går og står enormt mye på asfalt og brostein. Jeg ler godt av damer som stavrer rundt i stilletos eller ukomfortable pumps med for høy hæl 17. mai. Lite eleganse over narkisknekk og annen vralting.

Selv går jeg for flats. Omtrent som disse, men i annen farge:  https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/boots-booties/bianco-110057/laced-up-derby-147258-1126/?gclid=CjwKCAjw-4_mBRBuEiwA5xnFIJiz8S_7QClYSqX3cBucCu_oc2SF4PgrKQ8otYLSlA6_8gV05fYDiRoCpVMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ellers er jo Mary Janes en komfortabel klassiker som går til det meste.

Edit: Kilehæl er også et godt alternativ, som fortsatt står sterkt i motebildet.

Syns at sånne som ligner på mannesko er dritstygt.. 

Anonymkode: 89702...e2d

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Peter Kaiser sine sko, og disse kunne jeg helt fint ha valgt selv.

Tommel opp fra meg.

Det ser ut som folk kaller alt de selv ikke liker for "kjerring"?

Blås i det, TS. velg sko som du liker og som passer til resten av antrekket ditt. 

Anonymkode: feef5...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...