AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Virker disse detangler børstene på langt flokete krøllete hår? Jeg grer bare håret når det er vått. Har hørt disse skal gi mindre slitasje, men passer best til rett, tynt, nordisk hår? Anonymkode: bae04...587
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 Ja,det funker. Har tjukt laaangt hår med masse floker. 😅Det fordrer at du starter nederst og jobber deg opp (men det vet du vel sikkert). Har mest med hvor tykke passéer du grer i gangen synes jeg. Det jeg liker hakket bedre på mitt hår når det er vått er en VELDIG grovtannet kam. Anonymkode: 3c0d4...ec0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja,det funker. Har tjukt laaangt hår med masse floker. 😅Det fordrer at du starter nederst og jobber deg opp (men det vet du vel sikkert). Har mest med hvor tykke passéer du grer i gangen synes jeg. Det jeg liker hakket bedre på mitt hår når det er vått er en VELDIG grovtannet kam. Anonymkode: 3c0d4...ec0 Legger ikke flokene seg gjennom hullene i kammen dA? Anonymkode: bae04...587
skruf Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 Eneste som funker på mitt lange krøllete hår er tangle teezer og en god hårolje. Vet at det blir sagt at man ikke skal børste håret når det er vått, men jeg må børste det når det er vått. Hvis jeg lar håret tørke uten å børste det så har jeg ikke sjans å få børstet det ut uten at håret blir gigastort og brusete. Så jeg håndkletørker håret, tar i olje i hårlengdene og børster ut flokene med tangle teezer. Også lar jeg håret være. Jeg har tykt hår, men har mange tynne og fine hårstrå. Typisk nordisk hår vil jeg tro, bare mye av det. Og med krøller i tillegg så blir det kaos uten tangle teezer. Har prøvd grovtannet kam, men det funker ikke på håret mitt. Kammen setter seg bare fast. Frisøren min prøvde det en gang, aldri mere. Jeg bruker å ta med tangle teezeren min når jeg er til frisøren siden salongen jeg går til ikke har det. Har to typer børster, en som heter wet brush og en ordinær tangle teezer. Bruker wet brush når håret er vått og tangle teezer de dagene jeg ikke vasker håret men trenger å børste det. https://www.bangerhead.no/hh-simonsen-wet-brush-rose-gold-ltd-ed-no?gclid=Cj0KCQjw2IrmBRCJARIsAJZDdxAVV_5jpZSYCE5oN9y7NkqCVxrnwGgyS1AsS1WemiMKUygOvQ9W4AQaAp-bEALw_wcB https://www.vita.no/tangle-teezer-original-black?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjw2IrmBRCJARIsAJZDdxDjxNf_1x4Q9--StXVGxhZK2LrbqVZGLQ-Qit08ky2yeZjwoTQaddEaArpLEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 23 minutter siden, skruf skrev: Eneste som funker på mitt lange krøllete hår er tangle teezer og en god hårolje. Vet at det blir sagt at man ikke skal børste håret når det er vått, men jeg må børste det når det er vått. Hvis jeg lar håret tørke uten å børste det så har jeg ikke sjans å få børstet det ut uten at håret blir gigastort og brusete. Så jeg håndkletørker håret, tar i olje i hårlengdene og børster ut flokene med tangle teezer. Også lar jeg håret være. Jeg har tykt hår, men har mange tynne og fine hårstrå. Typisk nordisk hår vil jeg tro, bare mye av det. Og med krøller i tillegg så blir det kaos uten tangle teezer. Har prøvd grovtannet kam, men det funker ikke på håret mitt. Kammen setter seg bare fast. Frisøren min prøvde det en gang, aldri mere. Jeg bruker å ta med tangle teezeren min når jeg er til frisøren siden salongen jeg går til ikke har det. Har to typer børster, en som heter wet brush og en ordinær tangle teezer. Bruker wet brush når håret er vått og tangle teezer de dagene jeg ikke vasker håret men trenger å børste det. https://www.bangerhead.no/hh-simonsen-wet-brush-rose-gold-ltd-ed-no?gclid=Cj0KCQjw2IrmBRCJARIsAJZDdxAVV_5jpZSYCE5oN9y7NkqCVxrnwGgyS1AsS1WemiMKUygOvQ9W4AQaAp-bEALw_wcB https://www.vita.no/tangle-teezer-original-black?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjw2IrmBRCJARIsAJZDdxDjxNf_1x4Q9--StXVGxhZK2LrbqVZGLQ-Qit08ky2yeZjwoTQaddEaArpLEALw_wcB Takk😊 Anonymkode: bae04...587 1
Perelandra Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Jeg er ikke fornøyd med Tangle Teezer og liknende typer hårbørster. Piggene er for korte og sitter for tett til at jeg kommer ordentlig i gjennom håret. Mitt hår er tykt, krøllet og får lett floker. Det beste er børster med lange tynne pigger, og god avstand mellom piggene, for eksempel denne. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå