AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Hva er din erfaring som dame? Og hva tenker dere menn? Anonymkode: faf15...57b
Mæn40 Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Jeg tenker at de fleste søker nærhet, bare i varierende grad hvor lenge om gangen. Men det ville vært utrolig om jeg satt på et helt korrekt fasitsvar 🙂 3
SM30 Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Menn vil ha sex med mange men forhold med den ene spesielle 9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 På 26.4.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev: Hva er din erfaring som dame? Og hva tenker dere menn? Anonymkode: faf15...57b Jeg er mann og foretrekker forhold. Man har sex i forhold også Anonymkode: 6f668...faf 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 Jeg vil gjerne ha et forhold, men forhåpentligvis med sex i et. Kjipt med et forhold uten sex. Anonymkode: 518d9...503 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 Det spørs på situasjon. Jeg var i et langt forhold 5+ år, og jeg ble helt knust når det ble slutt. Jeg hadde ikke sex på over 1år etter bruddet. I dag vil kompiser kategorisere meg som "fuckboy". Det er ment som tull, men dere skjønner greia. (3 år siden bruddet) Jeg kunne gjerne tenkt meg et forhold, men fra det jeg lærte tidligere, så må jeg bli bedre enn det jeg er. Selvtilliten må stabilisere seg på topp. Jeg har ulike krav, før jeg tillater meg selv å gå inn i et nytt forhold. Jeg er glad i sex, og finner damer som tenker det samme. Vi er fuck friends i noen måneder, så går vi til hver vårt før det går for langt. Dette er noe jeg er ærlig på, fordi det siste jeg vil er å såre noen. Vet hvordan det kan føles, og det suger skikkelig. Så ja, i slike tilfeller er jeg kun ute etter sex, og tar avstand fra andre aktiviteter for å ha et skille. Men den dagen jeg er klar for et forhold, så kommer det aldri til å være en greie. Forhold er noe helt spesielt, og det er langt mer enn sex. Anonymkode: 1ffb3...d6f 9
Sphere Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spørs på situasjon. Jeg var i et langt forhold 5+ år, og jeg ble helt knust når det ble slutt. Jeg hadde ikke sex på over 1år etter bruddet. I dag vil kompiser kategorisere meg som "fuckboy". Det er ment som tull, men dere skjønner greia. (3 år siden bruddet) Jeg kunne gjerne tenkt meg et forhold, men fra det jeg lærte tidligere, så må jeg bli bedre enn det jeg er. Selvtilliten må stabilisere seg på topp. Jeg har ulike krav, før jeg tillater meg selv å gå inn i et nytt forhold. Jeg er glad i sex, og finner damer som tenker det samme. Vi er fuck friends i noen måneder, så går vi til hver vårt før det går for langt. Dette er noe jeg er ærlig på, fordi det siste jeg vil er å såre noen. Vet hvordan det kan føles, og det suger skikkelig. Så ja, i slike tilfeller er jeg kun ute etter sex, og tar avstand fra andre aktiviteter for å ha et skille. Men den dagen jeg er klar for et forhold, så kommer det aldri til å være en greie. Forhold er noe helt spesielt, og det er langt mer enn sex. Anonymkode: 1ffb3...d6f Hører mange lignende historier. Menn som mener de har funnet den store kjærligheten, satset alt på forholdet, for deretter å ha blitt dumpet. Sleng gjerne på utroskap, kontroll i et destruktivt forhold, og det at dette kanskje til og med gjentar seg, så har du en sikker inngang til kynisme. Etterhvert finner man ut at kostnaden er større enn gevinsten. I dag er det veldig stor sjanse for at forholdene ryker. Det har blitt altfor lett å gå videre. Ny partner er kun et sveip unna. Da er det ikke veldig fristende å gå all in. Få hjertet knust på nytt. Så ender man opp med det enklere liv. Vi klarer oss stort sett bra alene i dagens samfunn. Venner og familie fikser den sosiale biten, og gjør man litt innsats er det som oftest ikke noe problem å finne en sexpartner. Det virker nå som mange er veldig fornøyde med singellivet, og at det skal en del til for å forlate dette. Jeg tror de fleste drømmer om å møte den rette, det er bare kostnaden ved å møte feil som har blitt for stor. 12
FactsOverFeelings Skrevet 1. mai 2019 #8 Skrevet 1. mai 2019 Ser ikke helt poenget med (seriøse) forhold, de ender jo til slutt uansett, som regel med drama og brente broer. Nei, takker meg heller til litt mindre kompliserte og kortvarige ting, som er klarert på forhånd selvsagt. ONS er også totalt uinteressant. 1
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2019 #9 Skrevet 1. mai 2019 Jeg ønsker begge deler, men ender opp med bare en av delene.
Ella Ellefantella Skrevet 1. mai 2019 #10 Skrevet 1. mai 2019 (endret) Min erfaring fra kompiser er at de ønsker seg kjæreste. Av de få menn jeg har rukket å møte etter at jeg ble skilt, ser de også etter forhold. Jeg, derimot, gjør IKKE det, så litt usikker på hvordan jeg skal løse det, om jeg bare må droppe sex en stund, for å slippe å forholde meg til alt. Edit: Fanken, burde tatt denne som anonym, IKKE send meg PM om sex, jeg har mer enn nok tilgang, trenger ikke hjelp!!! (Til menn her, så får alle kvinner pm hvis de uttaler seg om noe som kan virke som de liker sex. Slutt med det!) Endret 1. mai 2019 av Ella Ellefantella 7
Gjest Juks Skrevet 1. mai 2019 #11 Skrevet 1. mai 2019 Har vært i forhold siden jeg var ungdom, men etter at jeg ble singel så ønsker jeg meg kun sex og ikke forhold. Skulle jeg likevel treffe et blinkskudd så måtte vi bodd hver for oss en god stund framover. Det er deilig å kun ha meg selv å tenke på, ha albuerom og pusterom, mitt eget sted å være.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. mai 2019 #12 Skrevet 1. mai 2019 Min erfaring fra det virkelige livet er at menn ønsker forhold. Men KG prøver å overbevise meg om noe annet
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #13 Skrevet 1. mai 2019 45 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Min erfaring fra det virkelige livet er at menn ønsker forhold. Men KG prøver å overbevise meg om noe annet Det er ikke min erfaring.. Anonymkode: ec517...e13 3
I Grosny Skrevet 1. mai 2019 #14 Skrevet 1. mai 2019 7 timer siden, FactsOverFeelings skrev: Ser ikke helt poenget med (seriøse) forhold, de ender jo til slutt uansett, som regel med drama og brente broer. Nei, takker meg heller til litt mindre kompliserte og kortvarige ting, som er klarert på forhånd selvsagt. ONS er også totalt uinteressant. Jeg er i seriøst forhold på ellevte året, og vi har glede av det. Det kan ryke ganske fort, men disse årene har vært veldig fine.Uansett hva som skjer er det verdt det for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #15 Skrevet 1. mai 2019 Jeg orker ikke flere forhold. Har etterhvertvfunnet ut at frihet er mye viktigere enn nærhet. Sex er det uansett enkelt å få når jeg vil. Anonymkode: 2d768...873 2
herzeleid Skrevet 1. mai 2019 #16 Skrevet 1. mai 2019 Jeg tror de aller, aller fleste menn ønsker forhold med den rette dama. Samtidig er det nok veldig mange menn som tar til takke med kvinner de anser som langt unna "forholdsmateriale" om det kun er snakk om lettvint sex. Dermed sitter nok mange av disse kvinnene igjen med et inntrykk av at menn kun vil ha sex, selv om disse mennene antagelig vil ha forhold med den rette kvinnen. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #17 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, herzeleid said: Jeg tror de aller, aller fleste menn ønsker forhold med den rette dama. Samtidig er det nok veldig mange menn som tar til takke med kvinner de anser som langt unna "forholdsmateriale" om det kun er snakk om lettvint sex. Dermed sitter nok mange av disse kvinnene igjen med et inntrykk av at menn kun vil ha sex, selv om disse mennene antagelig vil ha forhold med den rette kvinnen. Kanskje disse mennene ikke bør være så desperate og lite kresne, så vinner alle parter. Anonymkode: ed714...16b 3
herzeleid Skrevet 1. mai 2019 #18 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje disse mennene ikke bør være så desperate og lite kresne, så vinner alle parter. Anonymkode: ed714...16b I noen tilfeller vil det sikkert være lurt. I andre er det nok heller slik at de kan bruke og kaste disse kvinnene fordi de er tilstrekkelig attraktive til at de vet de får noen de synes er mer attraktive for forhold, og de får sånn sett det de vil ha i mellomtiden. Menns standard for sexpartnere er nok generelt temmelig mye lavere enn kvinners, med den konsekvensen at mange menn har sex med betraktelig mindre attraktive kvinner, mens de går inn i forhold med kvinner på deres eget "nivå". 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #19 Skrevet 1. mai 2019 Dårlig moral og holdninger. Bruk og kast. Bare for å få tømt seg? Forstår de hva det påvirker den andre part? De bryr seg vel ikke. Anonymkode: faf15...57b 3
herzeleid Skrevet 1. mai 2019 #20 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dårlig moral og holdninger. Bruk og kast. Bare for å få tømt seg? Ja akkurat det er nok ganske vanlig i dag. En finner en tilfeldig partner som er "grei nok" og får utløp for sine behov. Om lettvint sex uten forpliktelser eller ytterligere relasjoner er umoralsk eller ikke får andre mene noe om, men det er nok blitt mer og mer vanlig. Sitat Forstår de hva det påvirker den andre part? De bryr seg vel ikke. Anonymkode: faf15...57b Jeg tror nok det er begrenset hvor mye en bryr seg om partneren i slike lettvinte relasjoner ja, kanskje særlig når det er en person en ser på som under ens egen "standard", som nok oftere er tilfelle for menn. Samtidig skal en huske at unge menn blir fortalt at det ikke egentlig er så store forskjeller mellom kjønnene, at vi alle er like osv. Du skal dermed ikke se bort ifra at en del unge menn tror kvinnene er like fornøyd med den lettvinte relasjonen som de selv er, selv om det nok ikke alltid er tilfelle. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå