Gå til innhold

Er disse skoene kjerring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 timer siden, SupaWoman skrev:

Man trenger da ikke gå i kjerringsko selv om man har sykdommer. Finnes mange søte ballerinasko og hæler på 5-6 cm.  Har jobbet med eldre i 14 år, og tom. mange sykehjemspasienter  på 88 år klarer å gå på 5 cm hæl. 

Paddeflate ballerinasko og 5-6 cm hæl er ikke bra for beina heller. Hilsen en som måtte bruke sånne sko på jobb og ødela beina sine pga det. 

Anonymkode: 36b80...195

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.4.2019 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Jeg syns de var veldig kjerring ja!

Anonymkode: 3a766...884

Enig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, SupaWoman skrev:

Man trenger da ikke gå i kjerringsko selv om man har sykdommer. Finnes mange søte ballerinasko og hæler på 5-6 cm.  Har jobbet med eldre i 14 år, og tom. mange sykehjemspasienter  på 88 år klarer å gå på 5 cm hæl. 

Så uansett hvilken sykdom eller diagnose man har, så klarer man å gå på ballerinasko og sko med 5 hm hæl? Siden en 88 åring klarer det så må andre og?

Ballerinasko er virkelig ikke bra for ryggen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Så uansett hvilken sykdom eller diagnose man har, så klarer man å gå på ballerinasko og sko med 5 hm hæl? Siden en 88 åring klarer det så må andre og?

Ballerinasko er virkelig ikke bra for ryggen. 

Nå er det pensko TS refererer til, da regnet jeg med at det var sko man skulle bruke en kveld eller noen timer i uka det var snakk om.  De fleste klarer å gå på litt ukomfortable sko noen få timer på fest. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lenge siden jeg har sett en så aggresiv og fæl TS. Hva med å faktisk være takknemlig for svarene på det spørsmålet du selv stilte? Personlig synes jeg skoene var drit stygge, kjerring eller ikke, men TS er jo egentlig ikke interessert i tilbakemeldinger. Jeg som noen andre her forstår ikke helt poenget med å lage en slik tråd. Man får faktisk ærlige svar.

Anonymkode: 801bf...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 26.4.2019 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg så mye med hva mobben på KG skulle mene.

Når man spør på et forum så får man jammen tåle å få svar også. Mobben herjer mye mer i andre tråder enn denne, for å si det sånn ;) 

Bortsett fra det, er jeg helt enig med deg, bruk nøyaktig det man føler for selv og ikke bry seg om hva andre mener :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes så mange i Norge tenker alt for "praktisk" rundt sko, fremfor å se på hvordan skoene faktisk er på foten. Lite elegante, spør du meg...Folk må få gå i det de vil, og hurra for mangfoldet, men her var det mange kjipe sko.........

Anonymkode: a151c...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 timer siden, SupaWoman skrev:

Nå er det pensko TS refererer til, da regnet jeg med at det var sko man skulle bruke en kveld eller noen timer i uka det var snakk om.  De fleste klarer å gå på litt ukomfortable sko noen få timer på fest. 

Men da må du faktisk lese på nytt. Det er sko til å gå med hele dagen til kjole hun ser etter. Det har hun vært klar på hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Blondie65 skrev:

Men da må du faktisk lese på nytt. Det er sko til å gå med hele dagen til kjole hun ser etter. Det har hun vært klar på hele veien.

Er du egentlig TS?

Anonymkode: cf44b...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SupaWoman skrev:

Ts har sagt hun trenger sko til å gå med på jobb. Selv om det finnes mange stygge sko der ute, så er det mange som ikke kan gå med ukomfortable sko når de skal på fest f.feks. hvis de har en sykdom eller diagnose. Da er det kun gode og komfortable sko som gjelder. Selv om det kun er snakk om noen timer i uka.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra svarene du har gitt TS, når andre har kommet med forlag om sko, så tenkte jeg at Art har en del sko som kunne passet deg  i stil. Så etterpå at du allerede har sko fra Art. Art har mye rare sko, men også mye fint. Og det ene paret jeg har, er rett og slett en drøm å gå med. Passet perfekt på fest, hadde med joggesko til gåturen hjem, men vurderte å bare gå videre på Art skoene.

Håper du blir fornøyd med skoene du har bestilt. Det er tross alt det viktigste. Om jeg fant dem lite pene, så betyr det ingenting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, det er ikke det så lenge de er gode å gå med. Det viktigere å ha gode sko som beina tåler enn å ha sko som ikke er gode å gå i. Jeg har fått merke det til gangs. Havnet på sykehuset med gnagsår som det havnet gule stafylokokker og intravenøs antibiotika- kur fire ganger daglig en uke.....

Anonymkode: 20698...815

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hentet skoene i dag og det blir retur. De passet ikke på foten min. 

Anonymkode: 9724a...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...