Gjest MadameDeRosa Skrevet 27. april 2019 #121 Del Skrevet 27. april 2019 Omg dette må være tull. Aldri sett så mange stygge sko på en gang i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #122 Del Skrevet 27. april 2019 Anonymkode: db908...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. april 2019 #123 Del Skrevet 28. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke fordi dette er kjærringsko, det er fordi du er kjærring. Beklager. Anonymkode: bc071...2bf Unødvendig sagt. Skjerp deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #124 Del Skrevet 28. april 2019 Så hyggelige vi var da! Anonymkode: 36b80...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #125 Del Skrevet 28. april 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Nei, ingen krav med spenne, eller sorte. Men jeg er lav så jeg trenger litt hæl. Jeg har slått meg til ro med at jeg har sær smak i sko. Jeg har bare sko fra Art, FlyLondon, Marco Tossie og Adidas. Kjolene jeg la ved var eksempler på kjoler jeg kunne gått med. Jeg har over 40 par sko så jeg hadde nok ikke brukt disse skoene jeg la ved i hovedinnlegget til søte sommerkjoler. Jeg har rundt 50-60 kjoler som jeg bruker på jobb og til privat. Vanlige pumps med tynn hæl bruker jeg til fest/pent antrekk. Jeg bruker fargerike strømpebukser til kjolene mine. Anonymkode: 9724a...77e Har du så mange sko, og kjoler, har du tydeligvis ikke noe problem, hverken med å kjøpe, eller å kombinere sko med kjoler. Da har du sikkert en smak du kjenner og stoler på. Synes faktisk grunnlaget for hele tråden falt bort, i og med at du tydeligvis er i stand til å kjøpe sko. Anonymkode: bc071...2bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 28. april 2019 #126 Del Skrevet 28. april 2019 På 26.4.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev: Ts igjen Takker for alle ærlige svar. Jeg jobber som lærer og trenger gode sko til å gå med på jobb. Men samtidig vil jeg være litt pent kledd. Ikke i joggejakke og sneakers feks. Anonymkode: 9724a...77e Må si jeg synes sneakers er mer elegant enn disse! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #127 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg får bare opp et google bildesøk med mange forskjellige sko. Anonymkode: 916bb...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. april 2019 #128 Del Skrevet 28. april 2019 12 timer siden, MadameX skrev: Vet ikke helt hva slags kjole og til hvilke anledninger du skal bruke penskoene til, men her er litt forskjellige forslag og typer. Ingen med veldig høye heler, og de som er litt høyere var bred hel. https://www.shoeday.no/no/products/style-inc/style-inc-7152/?itemId=41192072 https://feetfirst.no/dinsko-pumps-sort-317653 https://feetfirst.no/xit-pumps-sort-312725 https://feetfirst.no/linear-pumps-sort-322453 https://feetfirst.no/linear-pumps-sort-323391 https://www.eurosko.com/no/products/ara/ara-3618-eb7a230e/?itemId=36186469 https://www.eurosko.com/no/products/tamaris/tamaris-3618-26e23661/?itemId=36186449 https://www.eurosko.com/no/products/peter-kaiser/peter-kaiser-3647-f842df6a/?itemId=36472450 https://www.eurosko.com/no/products/tamaris/tamaris-3648-12029536/?itemId=36482429 https://www.eurosko.com/no/products/roots/roots-0527-56eb2023/?itemId=36192007 Er det veldig vanskelig å lese tråden før du legger ut lenke til pensko som TS ikke har bedt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. april 2019 #129 Del Skrevet 28. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg er barneskolelærer og skal gå med sko på jobb. Jeg kan ikke springe rundt på høye hæler etter 1.klassinger. Ikke ett av de parene du har lagt ved var fine. Ikke ett eneste ett. Dessuten kjøper jeg aldri sko på Dinsko. Det er elendig kvalitet. Anonymkode: 9724a...77e Jeg er helt enig i at de fleste av skoene ikke egner seg til ditt bruk. Det er ikke helt sikkert at jeg kunne brukt noen av dem heller siden mange av dem hadde for høy hæl. Men å si at alle disse skoene ikke var pene fordi jeg ikke kan eller vil bruke dem er å gå for langt. Du får innse det TS: Din smak i sko er ulik 95 % - ikke bare KG-brukerne men resten av verden. For denne linken viser helt normale sko som de fleste av oss vil finne et eller tre par vi synes kan være pene, om ikke på oss selv så på noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #130 Del Skrevet 28. april 2019 Herlighet! Jeg spurte spm fikk svar og har prøvd å fortelle dere at jeg har funne ut at jeg skal stole på meg selv når det gjelder akkurat disse to par skoene. Jeg har sær smak i sko. Da jeg spør i trådtittelen om skoene er kjerring firventer jeg at jeg kan bruke kjerring om andre sko. Dette er på ingen måte en trolletråd, men et ærlig spm om to par sko. At jeg er frekk vil jeg ha meg frabedt. Jeg har på ingen måte svart frekt tilbake. Jeg har ingen problem med å høre at "mine" sko er kjerring, noe dere heller ikke bør. Når noen legger inn stillettsko så sier det meg at de ikke har lest tråden. Jeg ba heller aldri om andre forslag til sko jeg kunne bruke. Det er to par sko i denne trpden, bortsett fra mine, som JEG syns er fine. Alle andre syns jeg er stygge på meg selv og andre. At noe noe er på mote er ikke ensbetydene at en skal like det og en bør kjøpe det. Denne tråden blir spist opp av å søke etter stygge sko for å se om jeg syns de er fine og det syns jeg ikke noe om. Jeg sier takk til det fåtallet av personer som har svart på spørsmålet mitt. Anonymkode: 9724a...77e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 28. april 2019 #131 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg synes ikke de første TS linket til var stygge, de ser både feminine og relativt komfortable ut. Tipper de går fint til spesielt skjørt og litt grovere strømpebukser. Liker godt den Maryjanes-stilen med ankelstropp og rund skotupp når det er litt hæl. Sko med spiss tupp ser fryktelig billig ut i mine øyne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. april 2019 #132 Del Skrevet 28. april 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet! Jeg spurte spm fikk svar og har prøvd å fortelle dere at jeg har funne ut at jeg skal stole på meg selv når det gjelder akkurat disse to par skoene. Jeg har sær smak i sko. Da jeg spør i trådtittelen om skoene er kjerring firventer jeg at jeg kan bruke kjerring om andre sko. Dette er på ingen måte en trolletråd, men et ærlig spm om to par sko. At jeg er frekk vil jeg ha meg frabedt. Jeg har på ingen måte svart frekt tilbake. Jeg har ingen problem med å høre at "mine" sko er kjerring, noe dere heller ikke bør. Når noen legger inn stillettsko så sier det meg at de ikke har lest tråden. Jeg ba heller aldri om andre forslag til sko jeg kunne bruke. Det er to par sko i denne trpden, bortsett fra mine, som JEG syns er fine. Alle andre syns jeg er stygge på meg selv og andre. At noe noe er på mote er ikke ensbetydene at en skal like det og en bør kjøpe det. Denne tråden blir spist opp av å søke etter stygge sko for å se om jeg syns de er fine og det syns jeg ikke noe om. Jeg sier takk til det fåtallet av personer som har svart på spørsmålet mitt. Anonymkode: 9724a...77e Som jeg har nevnt før så synes jeg du legger litt listen når du antar at det er ok å kalle andres smak for kjerring selv om du selv mener at ting er kjerring. Jeg bruker ikke slike ord om andres smak (ikke harry heller). Og ja - du har sær smak. Men det skal du få lov til å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. april 2019 #133 Del Skrevet 28. april 2019 På 26.4.2019 den 22.48, AnonymBruker skrev: https://www.google.com/search?q=cady+180+fly+rug+fly+london&tbm=isch&chips=q:cady+180+fly+rug+fly+london,online_chips:womens&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&hl=no&ved=2ahUKEwi96sn3ze7hAhVF6KYKHWd9AUUQ4lZ6BAgBEBs&biw=360&bih=520#imgrc=sAdIgwJDCXXysM Jeg tenker å gå med de til kjoler/skjørt. Men er de kjerring med den store hælen? Jeg har bestillt de og vil se de på, men lurer på hva dere syns. Jeg er i 40-årene. Anonymkode: 9724a...77e Hva mener du med "kjerring"? For meg høres det svært nedlatende ut, både brukt om kvinner og om stil angående klær og skotøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #134 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg er ikke fan av sko med reim over risten. Da må man være VELDIG slank, og ha lange bein, ellers blir foten fort litt tømmerstokkaktig. Liker mer feminint og enklere snitt. Det finnes hauger og lass av pumps som er gode å gå i 😊 Men, det er DU som skal like skoene du går, ikke meg. Anonymkode: e04d0...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 #135 Del Skrevet 28. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke fan av sko med reim over risten. Da må man være VELDIG slank, og ha lange bein, ellers blir foten fort litt tømmerstokkaktig. Liker mer feminint og enklere snitt. Det finnes hauger og lass av pumps som er gode å gå i 😊 Men, det er DU som skal like skoene du går, ikke meg. Anonymkode: e04d0...f0d Foten blir enda fortere kort og tømmerstokkaktig med sko med rund tå. Har du spiss tå, rem og en nude farge får du superlange bein. Reima spiller ingen rolle hvis den sitter lavt på foten og hvis skoen er i en lys farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #136 Del Skrevet 28. april 2019 Mange i denne tråden skal nok få seg en heftig aha opplevelse den dagen beina begynner å verke grunnet sykdom eller slitasje, jobben ikke er forenelig med supersnertne sko med høy hæl eller litt ustøhet gjør stabile sko til en nødvendighet. Det er mye viktigere å ha sko som er funksjonelle og gode å gå i enn, en sko en gjeng kg folk mener er kjerring. Hva er kjerring egentlig? Alt man ikke liker selv? For tyve år siden var bufflao sko med høy såle superhipt (og jeg var uhip treiging som syns det var stygt), for femten år siden var det det mest utdaterte man kunne ha på beina, og nå er det plutselig in igjen, men fremdeles like grusomt. Hvem bestemmer at det er in igjen, KG? Sikker på at mye av det dere kritiske røster ikler dere er ting andre rister på hodet av, selv om dere syns det er pent. Så kan dere le av ts, mens andre ler av dere, og sirkelen er komplett. Anonymkode: c6f56...bcc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 #137 Del Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange i denne tråden skal nok få seg en heftig aha opplevelse den dagen beina begynner å verke grunnet sykdom eller slitasje, jobben ikke er forenelig med supersnertne sko med høy hæl eller litt ustøhet gjør stabile sko til en nødvendighet. Det er mye viktigere å ha sko som er funksjonelle og gode å gå i enn, en sko en gjeng kg folk mener er kjerring. Hva er kjerring egentlig? Alt man ikke liker selv? For tyve år siden var bufflao sko med høy såle superhipt (og jeg var uhip treiging som syns det var stygt), for femten år siden var det det mest utdaterte man kunne ha på beina, og nå er det plutselig in igjen, men fremdeles like grusomt. Hvem bestemmer at det er in igjen, KG? Sikker på at mye av det dere kritiske røster ikler dere er ting andre rister på hodet av, selv om dere syns det er pent. Så kan dere le av ts, mens andre ler av dere, og sirkelen er komplett. Anonymkode: c6f56...bcc Man trenger da ikke gå i kjerringsko selv om man har sykdommer. Finnes mange søte ballerinasko og hæler på 5-6 cm. Har jobbet med eldre i 14 år, og tom. mange sykehjemspasienter på 88 år klarer å gå på 5 cm hæl. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. april 2019 #138 Del Skrevet 28. april 2019 6 timer siden, SupaWoman skrev: Man trenger da ikke gå i kjerringsko selv om man har sykdommer. Finnes mange søte ballerinasko og hæler på 5-6 cm. Har jobbet med eldre i 14 år, og tom. mange sykehjemspasienter på 88 år klarer å gå på 5 cm hæl. Ballerina sko er fullstendig uegnet som fottøy - spesielt hvis man har rygg eller fotplager. Det er ikke uten grunn at ts sier hun vil ha litt hæl. Jeg er på samme måte 1 til 3 cm hæl går greit. Men jeg er en stor tilhenger av sneakers, Sketchers og lignende sko, og de flotteste lakkskoene uten støtte kan jeg ikke bruke. Jeg er også avhengig av at jeg kan bevege meg i skoene siden jeg ikke kjører bil og må gå til buss. Upraktiske greier - som balerinasko eller åpen tå med 5 cm hæl utgår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #139 Del Skrevet 28. april 2019 Det er ikke rart det er krig i verden, slik som du provoserer og legger opp til konflikter ts. Her brukte flere tid på deg, for å hjelpe. Trodde du faktisk brydde deg om hva andre mente, siden du spurte. Du blir hverken takknemmelig eller ydmyk, men rett og slett frekk ved å si det er stygge sko, og mer til. Skal ikke bruker mer tid på deg, men jeg tipset om joggesko, noe som iallefall er godt for bena. Mer har jeg ikke å si. Anonymkode: baa55...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #140 Del Skrevet 29. april 2019 17 timer siden, SupaWoman skrev: Man trenger da ikke gå i kjerringsko selv om man har sykdommer. Finnes mange søte ballerinasko og hæler på 5-6 cm. Har jobbet med eldre i 14 år, og tom. mange sykehjemspasienter på 88 år klarer å gå på 5 cm hæl. Ballerinasko er ikke bra for ryggen. Jeg gikk mye i ballerinasko før (altså helt lave, uten noe som helst hæl) og skjønte først ikke hvorfor jeg hadde så vondt i ryggen hele tiden. Forsvant helt da jeg byttet sko. Ballerinasko har ingen oppbygning og er vel like ille for rygg og knær som ekspertene sier Converse og UGGs er. Når man har sko på hele dagen som de fleste av oss på jobb har er det viktig å bruke sko som avlaster ryggen. På jobb bruker jeg nesten bare treningssko. Finnes jo ganske mange fine treningssko nå. Anonymkode: 977a8...8dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå