Gå til innhold

Er disse skoene kjerring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer opp en del fint (og som du liker ts?) når jeg googler pumps med spenne

41RVDWqoVBL._AC_UL260_SR200,260_.jpg

product-mee-shoes-damem-bequem-dicker-ab

bonprix-dame-hoye-haeler-pumps-med-spenn

zjwo5fi1hsvnvditdh6x.jpg

Anonymkode: db908...8ca

Grisestygge.  Aldri sett så mye stygge sko i en tråd på KG før!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Grisestygge.  Aldri sett så mye stygge sko i en tråd på KG før!

Det er jo bra at ikke alle har lik smak da 😍 Jeg synes at de er fine, og de er litt i stil med noe av det som ts sa at hun likte.

Anonymkode: db908...8ca

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare for å gi alternativer som ikke har blokkhæl ;) 

Samme kjerringskoprodusenten her også. Tror ikke du får disse skoene i butikk her til lands.

paar_2125310008.jpg

Main Image

Main Image

Anonymkode: 9a205...f7e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smaken er som baken!

3 av de skoene dere har lagt inn var fine. Resten var grisestygge eller kjerring for meg.  Noen var hæslige!!

Jeg velger å stole på meg selv og bruker de skoene jeg syns er fine. 

Takk for svar!

Anonymkode: 9724a...77e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, synes de 4 skoene du har linket til er både stygge og kjerring. Ser for meg en dame i 60-70 åra gå med de. Det er min mening, men hvis du liker de, så gå for det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å gi alternativer som ikke har blokkhæl ;) 

Samme kjerringskoprodusenten her også. Tror ikke du får disse skoene i butikk her til lands.

paar_2125310008.jpg

Main Image

Main Image

Skal man gå med de nederste skoa til skjørt/kjole? :haar: ser ut som mannesko

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle disse skoene og støvlene var hinsides forferdelige, men de er vel moderne nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joggesko til kjole ser grusomt ut. Passer absolutt ikke til alt. Vent noen år til det er ute av motebildet så ser du det du å. 

Anonymkode: f3001...9d9

Tviler på det. Joggesko/sneakers til kjole og skjørt så jeg allerede i Paris da jeg bodde der i år 2000. 

Anonymkode: 67cf9...4e1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.com/search?q=cady+180+fly+rug+fly+london&tbm=isch&chips=q:cady+180+fly+rug+fly+london,online_chips:womens&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&hl=no&ved=2ahUKEwi96sn3ze7hAhVF6KYKHWd9AUUQ4lZ6BAgBEBs&biw=360&bih=520#imgrc=sAdIgwJDCXXysM

Jeg tenker å gå med de til kjoler/skjørt. Men er de kjerring med den store hælen? Jeg har bestillt de og vil se de på, men lurer på hva dere syns. Jeg er i 40-årene.

Jeg er på din alder, og det der er sko jeg gikk med i slutten av tenårene. Ergo vil de se kjerring ut på meg i dag.

Anonymkode: 2d0a9...ddf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen

Takker for alle ærlige svar. Jeg jobber som lærer og trenger gode sko til å gå med på jobb. Men samtidig vil jeg være litt pent kledd. Ikke i joggejakke og sneakers feks. 

Hva med klassiske Mary Janes a la disse? https://images.app.goo.gl/AY19H2WXrvsYkJ7K9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror du driver og tuller med oss, TS. 

Anonymkode: 4b253...71d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får litt følelsen av den typiske kunst og håndtverkslæreren med en kort og en lang øredobb og flagrende, fargerike klær. Litt rar frisyre og hjemmelagde, tovede brosjer.. Da passer sånne type sko perfekt. 😊 handler mer om stil enn alder tenker jeg. 

Anonymkode: 02d36...78a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blondie65
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje du ikke skal spørre oss, om du bare vil gå for de du selv har funnet uansett. Gå med dem du ønsker du. Virker ikke som du egentlig bryr deg om hva andre tenker om de uansett.

Anonymkode: baa55...41e

Tror kanskje du skal ta inn over deg at TS alt har sagt at hun ikke vil ha sneakers og at hun ikke synes denne typen sko passer til kjole. Hun er dessuten avhengig av at de er gode å gå i. Synes du f.eks den der blonde støvletten fra Floriday passer den beskrivelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden kan DU mene det? 

Anonymkode: cf44b...223

Kanskje vi skal slutte - både TS og resten av tråden - med å kalle andres smak kjerring og harry. Det går an å si at man ikke liker stilen eller i tilfellet TS at hun er usikker på om stilen på noen sko har funnet er fine.

Personlig kunne jeg ikke dritt mer i hva andre mener om skoene JEG liker og jeg går da ikke rundt med sterke meninger om andres smak i sko?

Men når noen spør etter sko som er gode å gå i og blir møtt med pensko mer passende i galla middager eller helt flate balerina sko må man lure på om man forstår at personen skal stå i disse skoene 8 timer 5 dager i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 time siden, smalls skrev:

JA det kan man. Noen av oss synes det er tøft. Men det kommer jo an på skjørtet eller kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, smalls skrev:

Brogues og skjørt eller kjole går helt fint. Google er din venn :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...