Gå til innhold

Tips til bygging av hytte - hva er du spesielt fornøyd med? Hva skulle du gjerne gjort litt annerledes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal bygge hytte, budsjett på selve hytta er 3 mill. Tomt, støping av såle mm kommer utenom. 

Noen tips til fine hyttemodeller? Hytta skal bygges på fjellet. Noe du ville gjort annerledes på din hytte, noe du er veldig fornøyd med?

vi er rimelig grønne på området, tar imot tips og inspirasjon med takknemlighet😊

Anonymkode: 27731...dc8

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter opp da jeg lurer på det samme!

Anonymkode: 8187c...a61

AnonymBruker
Skrevet

:)

Anonymkode: 8187c...a61

AnonymBruker
Skrevet

Husk bod og uteplasser. En trenger en plass å gjøre av ved, ski, spader og alt mulig som ikke passer inne. Sett gjerne av en plass til å tørke klær og ha nok plass til sko og yttertøy. 

Anonymkode: dc74a...42e

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke hytte, men jeg tenker at dere bør tenke over hvilken bruk dere tenker. Skal dere ha mye våte klær (vinter, ski, aking etc), bør dere ha et godt område for å kle av seg, oppbevare og tørke disse. (F.eks med egen inngang.) Og selvfølgelig bod til ski/utstyr. Jeg ville uansett hatt en yttergang som tar av for kulde/vær når man kommer inn.

Min drømmehytte har store vinduer for mye lysinnslipp og for å nyte utsikten. Jeg hadde også plassert hytten slik at det var minst mulig innsyn. Jeg hadde også ordnet meg noen små kosekroker, hvor jeg kan gjemme meg litt bort, fordi jeg elsker å være alene i min egen lille hule. Disse hulene kan også være fine lekeområder for barn.

Det bør være mulig å ha flere sitteplasser på uteområdet, slik at man alltid kan sitte i le for vind. 

Anonymkode: 48368...026

AnonymBruker
Skrevet

Romslig kjøkken med store arbeidsflater. Vi lager mer mat sammen på hytta enn hjemme, og da trenger man benkeplass!

Anonymkode: 26153...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...