AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Går det ikke lenger å slette hele samtaler i messenger? Jeg finner ikke et valg på det. Ser ut til at man må slette en og en melding, det er jo utrolig tungvint. Anonymkode: c8efa...6bf
Gjest NotYou Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Det går an å slette hele chatsamtalen ja Når du går inn på messenger, hold inn navnet / eller svipe mot venstre på den du ønsker å slette. Da kommer det opp 3 valg, hvor den ene er en søppelbøtte. Trykker du på den får du valget mellom å skjule chatten eller slette chatten.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 2 minutter siden, NotYou skrev: Det går an å slette hele chatsamtalen ja Når du går inn på messenger, hold inn navnet / eller svipe mot venstre på den du ønsker å slette. Da kommer det opp 3 valg, hvor den ene er en søppelbøtte. Trykker du på den får du valget mellom å skjule chatten eller slette chatten. Ikke å pc iallfall. Holder jeg inne navnet, kommer jeg bare til siden til vedkommende. Og det går ikke å sveipe på pc. Aner virkelig ikke hvordan jeg sletter hele samtaler lenger. Før var det et alternativ på rulleteksten, den er vekk. Anonymkode: c8efa...6bf
Gjest NotYou Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke å pc iallfall. Holder jeg inne navnet, kommer jeg bare til siden til vedkommende. Og det går ikke å sveipe på pc. Aner virkelig ikke hvordan jeg sletter hele samtaler lenger. Før var det et alternativ på rulleteksten, den er vekk. Anonymkode: c8efa...6bf Tror aldri jeg har brukt messenger på pc, så der vet jeg ikke Du kan ikke laste ned appen/logge deg inn på en smarttelefon da? Veldig enkelt å slette hele chatten fra mobilen i alle fall, men bør jo gå an fra pc også. Utrolig tungvindt hvis ikke🤔
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #7 Skrevet 26. april 2019 Når du sletter på mobilen, forsvinner den på pc også? Anonymkode: 7c9ee...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå