Gå til innhold

Slette samtaler i messenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke lenger å slette hele samtaler i messenger? Jeg finner ikke et valg på det. Ser ut til at man må slette en og en melding, det er jo utrolig tungvint.

Anonymkode: c8efa...6bf

Gjest NotYou
Skrevet

Det går an å slette hele chatsamtalen ja :) Når du går inn på messenger, hold inn navnet / eller svipe mot venstre på den du ønsker å slette. Da kommer det opp 3 valg, hvor den ene er en søppelbøtte. Trykker du på den får du valget mellom å skjule chatten eller slette chatten.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, NotYou skrev:

Det går an å slette hele chatsamtalen ja :) Når du går inn på messenger, hold inn navnet / eller svipe mot venstre på den du ønsker å slette. Da kommer det opp 3 valg, hvor den ene er en søppelbøtte. Trykker du på den får du valget mellom å skjule chatten eller slette chatten.

Ikke å pc iallfall. Holder jeg inne navnet, kommer jeg bare til siden til vedkommende. Og det går ikke å sveipe på pc. Aner virkelig ikke hvordan jeg sletter hele samtaler lenger. Før var det et alternativ på rulleteksten, den er vekk.

Gjest NotYou
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke å pc iallfall. Holder jeg inne navnet, kommer jeg bare til siden til vedkommende. Og det går ikke å sveipe på pc. Aner virkelig ikke hvordan jeg sletter hele samtaler lenger. Før var det et alternativ på rulleteksten, den er vekk.

Tror aldri jeg har brukt messenger på pc, så der vet jeg ikke :( Du kan ikke laste ned appen/logge deg inn på en smarttelefon da? Veldig enkelt å slette hele chatten fra mobilen i alle fall, men bør jo gå an fra pc også. Utrolig tungvindt hvis ikke🤔

Skrevet

Hvorfor slette samtalen..? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du sletter på mobilen, forsvinner den på pc også? 

Anonymkode: 7c9ee...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...