Gå til innhold

Ville du inngått et forhold dersom du fikk vite at hun er jomfru?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer hva menn tenker om dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ser ikke hvorfor det skulle vært et problem. 

Anonymkode: 8733c...157

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med det.

Noen er til og med hekta på jomfruer, men disse bør du kanskje styre unna, hehe. 

Anonymkode: 86747...b94

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig

Anonymkode: f7ae1...02e

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig. Ser virkelig ikke noe problem med det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er virkelig en bonus tro meg :)  (nå skal jeg ikke lage en annen diskusjon, men det komiske er at er du en mann som er jomfru blir du sett på som en taper, fordi kvinner vil ha menn med erfaring, og vi menn vil ha damer som er trangest mulig). 

Anonymkode: 5a53b...a37

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig en bonus tro meg :)  (nå skal jeg ikke lage en annen diskusjon, men det komiske er at er du en mann som er jomfru blir du sett på som en taper, fordi kvinner vil ha menn med erfaring, og vi menn vil ha damer som er trangest mulig). 

Anonymkode: 5a53b...a37

Nei, det er jeg faktisk ikke. Ser ingen grunn til at du skal drive å spekulere sånn! Dette får garantert ikke menn som er jomfru til å føle seg veldig mye bedre om seg selv. Jeg er ei 20 år gammel jente som ikke har ventet med sex med vilje, men har aldri møtt noen jeg har følt meg trygg nok på til å kunne åpne meg på den måten. Nå liker jeg en gutt veldig godt, men er redd for at dersom jeg forteller det som det er skal han bli redd å løpe sin vei. Er godt å se at andre ikke ser på dette som et problem. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Anonym........ skrev:

Nei, det er jeg faktisk ikke. Ser ingen grunn til at du skal drive å spekulere sånn! Dette får garantert ikke menn som er jomfru til å føle seg veldig mye bedre om seg selv. Jeg er ei 20 år gammel jente som ikke har ventet med sex med vilje, men har aldri møtt noen jeg har følt meg trygg nok på til å kunne åpne meg på den måten. Nå liker jeg en gutt veldig godt, men er redd for at dersom jeg forteller det som det er skal han bli redd å løpe sin vei. Er godt å se at andre ikke ser på dette som et problem. 

Tror vedkommende mener at menn som er jomfru blir sett på som taper, ikke at du er en mann som er jomfru. 

Ellers er jeg enig med de over. Det ville overhodet ikke vært noe problem. Erfaringen kan du fint få med den du skal være sammen med :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Voksne damer som aldri har hatt sex må det være noe galt med. Aldri særlig givende i senga. 

Anonymkode: bdd46...ed9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 33, aldri følt meg trygg på noe før jeg traff kjæresten min. Men når vi først møte gikk det fort til vi havnet i senga, for han var det en bonus at jeg var jomfru. 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Voksne damer som aldri har hatt sex må det være noe galt med. Aldri særlig givende i senga. 

Anonymkode: fa859...a4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var jomfru til jeg var 33, aldri følt meg trygg på noe før jeg traff kjæresten min. Men når vi først møte gikk det fort til vi havnet i senga, for han var det en bonus at jeg var jomfru. 

Anonymkode: fa859...a4d

Er nok mange menn som syns det er fint. Noen av oss ønsker dog erfaring og ei dame som er trygg på seg selv i senga. Å ligge med jomfruer var stas på ungdomsskola. 

AnonymBruker
Skrevet

Horer er å foretrekke. Det er nå engang noe eget med fagfolk.

Anonymkode: a840b...478

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Anonym........ skrev:

Lurer hva menn tenker om dette

Litt avhengig av alder og hvor sterkt forholdet føltes sånn ellers.

I utgangspunktet litt negativ, men hadde det vært en skadeskutt sjel som bare ventet på at trygghet og den rette skulle dukket opp ville jeg nok forsøkt, det kommer jo an på hvor sterke følelsene er?

Ble dette patetisk, er det kun fordi jeg kom fra byen for ikke lenge siden 🙂 No luck!

Anonymkode: b7114...2e3

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du med "noe galt" mener at hun har vært utsatt for mobbing og trakassering fra gutter og blitt skremt av pedofile og ellers hatt en komplisert oppvekst (min historie i kortversjon), brukt de neste årene på å bearbeide det for å bli trygg nok på seg selv og verden for så å bli stuck med sjuke foreldre og ikke hatt sjans på å møte noen så har du helt rett. Ikke alle som har et Paradise Hotel-liv.

Anonymkode: 5e737...c20

• Liker 3
Skrevet

Det kommer nok litt an på hvor lenge hun hadde tenkt å beholde den jomfrudommen.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hatt ingen problem med det, heller en som har hatt fra 0 til 4-5.

ingen ting er så turn off som en med 15-20 før seg. Er i slutten av 20 årene.  

Føler sex er noe privat mellom to parter. 

Anonymkode: 2fc27...962

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hadde hatt ingen problem med det, heller en som har hatt fra 0 til 4-5.

ingen ting er så turn off som en med 15-20 før seg. Er i slutten av 20 årene.  

Føler sex er noe privat mellom to parter. 

Anonymkode: 2fc27...962

Hvor mange har du selv hatt?

Anonymkode: 981ef...dfa

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, Anonym........ said:

Lurer hva menn tenker om dette?

Jeg ville faktisk ikke inngått et forhold om hun var noe annet enn jomfru. Passer bra det.

Anonymkode: f12e2...a28

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville faktisk ikke inngått et forhold om hun var noe annet enn jomfru. Passer bra det.

Jøss! Uansett alder? Hvor gammel er du og er du jomfru?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jøss! Uansett alder? Hvor gammel er du og er du jomfru?

Ja, jøsse meg. Er rett og slett ikke interessert i damer som ikke er jomfru. Jeg møtte kjæresten min da vi var 14, har vært sammen siden da. Om noe skulle skje med hun og jeg måtte finne en ny, så ville det nok rett og slett ikke vært mulig, da jeg ikke kan stole på at damer på min alder er jomfru. Da hadde jeg klart meg helt fint med no strings attached resten av livet. Ikke noe problem.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...