AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Ja, ser ikke hvorfor det skulle vært et problem. Anonymkode: 8733c...157 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Jeg ser ikke noe problem med det. Noen er til og med hekta på jomfruer, men disse bør du kanskje styre unna, hehe. Anonymkode: 86747...b94 11
Miklo Velka Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 Selvfølgelig. Ser virkelig ikke noe problem med det. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 Det er virkelig en bonus tro meg (nå skal jeg ikke lage en annen diskusjon, men det komiske er at er du en mann som er jomfru blir du sett på som en taper, fordi kvinner vil ha menn med erfaring, og vi menn vil ha damer som er trangest mulig). Anonymkode: 5a53b...a37 2
Anonym........ Skrevet 26. april 2019 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er virkelig en bonus tro meg (nå skal jeg ikke lage en annen diskusjon, men det komiske er at er du en mann som er jomfru blir du sett på som en taper, fordi kvinner vil ha menn med erfaring, og vi menn vil ha damer som er trangest mulig). Anonymkode: 5a53b...a37 Nei, det er jeg faktisk ikke. Ser ingen grunn til at du skal drive å spekulere sånn! Dette får garantert ikke menn som er jomfru til å føle seg veldig mye bedre om seg selv. Jeg er ei 20 år gammel jente som ikke har ventet med sex med vilje, men har aldri møtt noen jeg har følt meg trygg nok på til å kunne åpne meg på den måten. Nå liker jeg en gutt veldig godt, men er redd for at dersom jeg forteller det som det er skal han bli redd å løpe sin vei. Er godt å se at andre ikke ser på dette som et problem. 2
herzeleid Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 3 timer siden, Anonym........ skrev: Nei, det er jeg faktisk ikke. Ser ingen grunn til at du skal drive å spekulere sånn! Dette får garantert ikke menn som er jomfru til å føle seg veldig mye bedre om seg selv. Jeg er ei 20 år gammel jente som ikke har ventet med sex med vilje, men har aldri møtt noen jeg har følt meg trygg nok på til å kunne åpne meg på den måten. Nå liker jeg en gutt veldig godt, men er redd for at dersom jeg forteller det som det er skal han bli redd å løpe sin vei. Er godt å se at andre ikke ser på dette som et problem. Tror vedkommende mener at menn som er jomfru blir sett på som taper, ikke at du er en mann som er jomfru. Ellers er jeg enig med de over. Det ville overhodet ikke vært noe problem. Erfaringen kan du fint få med den du skal være sammen med 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 Nei. Voksne damer som aldri har hatt sex må det være noe galt med. Aldri særlig givende i senga. Anonymkode: bdd46...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #10 Skrevet 26. april 2019 Jeg var jomfru til jeg var 33, aldri følt meg trygg på noe før jeg traff kjæresten min. Men når vi først møte gikk det fort til vi havnet i senga, for han var det en bonus at jeg var jomfru. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Voksne damer som aldri har hatt sex må det være noe galt med. Aldri særlig givende i senga. Anonymkode: bdd46...ed9 Anonymkode: fa859...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var jomfru til jeg var 33, aldri følt meg trygg på noe før jeg traff kjæresten min. Men når vi først møte gikk det fort til vi havnet i senga, for han var det en bonus at jeg var jomfru. Anonymkode: fa859...a4d Er nok mange menn som syns det er fint. Noen av oss ønsker dog erfaring og ei dame som er trygg på seg selv i senga. Å ligge med jomfruer var stas på ungdomsskola. Anonymkode: bdd46...ed9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #12 Skrevet 27. april 2019 Horer er å foretrekke. Det er nå engang noe eget med fagfolk. Anonymkode: a840b...478 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #13 Skrevet 27. april 2019 5 timer siden, Anonym........ skrev: Lurer hva menn tenker om dette Litt avhengig av alder og hvor sterkt forholdet føltes sånn ellers. I utgangspunktet litt negativ, men hadde det vært en skadeskutt sjel som bare ventet på at trygghet og den rette skulle dukket opp ville jeg nok forsøkt, det kommer jo an på hvor sterke følelsene er? Ble dette patetisk, er det kun fordi jeg kom fra byen for ikke lenge siden 🙂 No luck! Anonymkode: b7114...2e3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #14 Skrevet 27. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Voksne damer som aldri har hatt sex må det være noe galt med. Aldri særlig givende i senga. Anonymkode: bdd46...ed9 Hvis du med "noe galt" mener at hun har vært utsatt for mobbing og trakassering fra gutter og blitt skremt av pedofile og ellers hatt en komplisert oppvekst (min historie i kortversjon), brukt de neste årene på å bearbeide det for å bli trygg nok på seg selv og verden for så å bli stuck med sjuke foreldre og ikke hatt sjans på å møte noen så har du helt rett. Ikke alle som har et Paradise Hotel-liv. Anonymkode: 5e737...c20 3
Akhenaton Skrevet 27. april 2019 #15 Skrevet 27. april 2019 Det kommer nok litt an på hvor lenge hun hadde tenkt å beholde den jomfrudommen.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #16 Skrevet 27. april 2019 Hadde hatt ingen problem med det, heller en som har hatt fra 0 til 4-5. ingen ting er så turn off som en med 15-20 før seg. Er i slutten av 20 årene. Føler sex er noe privat mellom to parter. Anonymkode: 2fc27...962 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #17 Skrevet 27. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde hatt ingen problem med det, heller en som har hatt fra 0 til 4-5. ingen ting er så turn off som en med 15-20 før seg. Er i slutten av 20 årene. Føler sex er noe privat mellom to parter. Anonymkode: 2fc27...962 Hvor mange har du selv hatt? Anonymkode: 981ef...dfa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #18 Skrevet 27. april 2019 17 hours ago, Anonym........ said: Lurer hva menn tenker om dette? Jeg ville faktisk ikke inngått et forhold om hun var noe annet enn jomfru. Passer bra det. Anonymkode: f12e2...a28
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #19 Skrevet 27. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville faktisk ikke inngått et forhold om hun var noe annet enn jomfru. Passer bra det. Anonymkode: f12e2...a28 Jøss! Uansett alder? Hvor gammel er du og er du jomfru? Anonymkode: 981ef...dfa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #20 Skrevet 27. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jøss! Uansett alder? Hvor gammel er du og er du jomfru? Anonymkode: 981ef...dfa Ja, jøsse meg. Er rett og slett ikke interessert i damer som ikke er jomfru. Jeg møtte kjæresten min da vi var 14, har vært sammen siden da. Om noe skulle skje med hun og jeg måtte finne en ny, så ville det nok rett og slett ikke vært mulig, da jeg ikke kan stole på at damer på min alder er jomfru. Da hadde jeg klart meg helt fint med no strings attached resten av livet. Ikke noe problem. Anonymkode: f12e2...a28 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå