Gå til innhold

Omskjærte gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaring med omskjærte gutter. Jeg hadde en ONS med en som var omskjært, og det var jo litt rart, sånn å se på liksom. Men det var veldig rent og glatt, og nå vil jeg ikke ha annet! :sikle: Noen med lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men det var veldig rent og glatt' date=' og nå vil jeg ikke ha annet! :sikle: Noen med lignende erfaring?[/quote']

Da har du et problem. Er nok ikke mange her på haugen som er omskjært. Stort sett bare muslimer, jøder og amerikanere som praktiserer dette...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes faktisk en del norske menn som er omskjært også - av diverse praktiske årsaker eller av personlig preferanse.

Skrevet

Han her var engelskmann da... Er det noe de normalt gjør derover? Da vet jeg hvor jeg skal på ferie :wink:

Gjest Sesselja
Skrevet

Nei, omskjærte gutter er ikke vanlig i England, ikke slik det er vanlig i Amerika. Det praktiseres vel omtrent som her, tror jeg. (etter å ha spurt mannen min, som er engelsk)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Hmm.. Min :hjerte: har det. Og det er mye bedre syns jeg, ingen guffe under forhud greier, ingen stinkepenis. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vil ikke ha noe annet enn omskjærte gutter.

syns det er ekkelt med forhud.

Skrevet
Hmm.. Min :hjerte: har det. Og det er mye bedre syns jeg' date=' ingen guffe under forhud greier, ingen stinkepenis. :)[/quote']

:Nikke: min også

Gjest Madam Felle
Skrevet
jeg vil ikke ha noe annet enn omskjærte gutter.

syns det er ekkelt med forhud.

Og det spør du mannen om, på en av de første datene? :ler:

Beklager, men en sak er det at man liker det, en annen er at man bare vil ha det. Det er jo komplett umulig å vite, før man har vært i buksa på de. Om man da ikke er freidig nok å spør

Skrevet

Så mye for likestillingen...

Man sukker over at kvinner velger å operere kjønnet sitt fordi de er redd for at de ikke ser bra nok ut. Men menn skal være omskjært??? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil bare ha fitter som har fått skjært bort kjønnsleppene.. det blir så mye gugge inni mellom hudfoldene der.. ingen stinkefitte på meg altså.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Jeg vil bare ha fitter som har fått skjært bort kjønnsleppene.. det blir så mye gugge inni mellom hudfoldene der.. ingen stinkefitte på meg altså.

:ler:

Skrevet

Elsker søkes.

Meg: 21 år, liten og søt. Fast jobb, ingen barn og ferdig med tidligere forhold.

Du: omskjært....

Det blir en bra kontaktannonse det!

Skrevet

For ordens skyld, det er ikke bare jøder, amerikanere og muslimer som er omskjærte. Det er faktisk et stort antall normale norske menn som også er det pga det som kalles fimose, eller trang forhud. :wink:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Om jeg får en sønn tror jeg nok han skal bli omskjært også selv om vi ikke er religiøse, bare fordi pappaen hans har det og det er så renslig.

Skrevet
Om jeg får en sønn tror jeg nok han skal bli omskjært også selv om vi ikke er religiøse' date=' bare fordi pappaen hans har det og det er så renslig.[/quote']

Helt oppriktig??? :o

Fordi det er så renslig? Hva med smertene det må medføre? Og hva med å lære poden å vaske seg ordentlig. Så kan han ta valget om å omskjære seg når han blir gammel nok selv?

Gjest Madam Felle
Skrevet
Om jeg får en sønn tror jeg nok han skal bli omskjært også selv om vi ikke er religiøse' date=' bare fordi pappaen hans har det og det er så renslig.[/quote']

:o

Det er en av de tingene foreldre IKKE bør få gjøre som de vil.

Håper virkelig ikke noen leger går med på dette, eller så håper jeg at du aldri får en sønn. For enten godkjenner man det fordi barnet har trang forhud, ellers så skal barnet kunne bestemme det selv når han blir voksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...