Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Hva er galt med det? Som fast gjest kjenner jeg lett igjen brukeren på skrivemåten. Tipper brukeren også slipper unna tupper som bare skal diskutere på grunn av nicket, og ikke nødvendigvis på grunn av saken. Det er faktisk veldig forfriskende å ha saklige debatter, og da er det sikkert greit å slippe å ha mange av dere hengende etter seg. Så jeg forstår at brukeren har valgt å bli gjest.
Gjest Litjmæ Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Det er faktisk veldig forfriskende å ha saklige debatter Lykke til med det da gjest.
Superlammet Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Jeg kan nesten gjette hvem brukeren er, og jeg forstår h*n godt. Spesielt med så mange faste brukere som ikke henger seg opp i nick i en debatt..
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Lykke til med det da gjest. I kunnskapsøyemed tar jeg heller en diskusjon med denne eksbrukeren enn andre brukere her inne som sliter litt vel mye med å skille sak fra person og følelser fra argumentasjon.
Gjest Litjmæ Skrevet 22. april 2005 #7 Skrevet 22. april 2005 I kunnskapsøyemed tar jeg heller en diskusjon med denne eksbrukeren enn andre brukere her inne som sliter litt vel mye med å skille sak fra person og følelser fra argumentasjon. Vel, som du skrev selv (om det var deg gjest da, eller en annen gjest), så går det ofte an å kjenne igjen en utlogget bruker på skrivestil. Tror vi lar det være med det
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 Hva f... er galt med Tupper da Oops, sorry :oops:
Gjest annen ex-medlem Skrevet 22. april 2005 #10 Skrevet 22. april 2005 Det er ikke rart det er så mange gjester på dette forumet. Jeg var også fast bruker en gang, men foretrekker å være aktiv som gjest nå og da istedet, da det er lett å bli (eller føle seg) stigmatisert i "kvinneklubben politisk korrekt"!
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 Nå vet jeg ikke hva som ble debattert i den nevnte tråden eller hvem den tidligere faste brukeren er. Men skjønner ikke helt hvorfor det nødvendigvis er så feigt å være gjest? Så lenge man diskuterer sak, selvsagt? (og så synes jeg det er litt morsomt, siden man stadig snakker om betydningen av nick her, at trådstarteren generelt i forumet/ovenfor forumvennene virker som en alltid blid, hyggelig og støttende person. Men klart, et sted går grensen, og det er ved anonyme gjester. Uansett? Jeg gjentar at jeg ikke vet hvilken bruker/debatt det dreier seg om - er det en av de virkelig dustete tulle-brukerne her får du ha meg unnskyldt. Hvis ikke vil jeg forske videre på min oppfatning om at brukerprofilen ikke nødvendigvis framstiller hele personen den heller)
Tusenfryd Skrevet 22. april 2005 #12 Skrevet 22. april 2005 Jeg skulle ønske at man kunne fokusere på hva som står i innleggene jeg, og ikke være så inmari opphengt i om det er en gjest eller en registrert bruker som har skrevet det. Jeg har sett mange startinnlegg som kunne blitt gode tråder som blir ødelagt av at noen ganske tidlig begynner å hakke på at det er en gjest som har skrevet det.
sixx Skrevet 22. april 2005 #13 Skrevet 22. april 2005 Hvorfor gidder noen å henge som opp i hvorvidt noen har registrerte nick og andre har gjestenick? Det er sånn det er....så da må det da bare være sløsing med energi å problematisere det. Man velger selv hva man vil svare på...og man velger selv hvilke innlegg man vil tillegge vekt. For meg er det knekkende likgyldig om folk er registrerte brukere, gjester eller utloggede brukere med gjestenick. Jeg forholder meg til det som blir skrevet...ikke nicket. Jeg håper virkelig ingen her inne bruker av tiden sin på å gjennomanalysere skrivemåte, for å finne ut om de vet hvem som skjuler seg bak gjestenick. :o
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #14 Skrevet 22. april 2005 Jeg har sett mange startinnlegg som kunne blitt gode tråder som blir ødelagt av at noen ganske tidlig begynner å hakke på at det er en gjest som har skrevet det. Det skjer nok det, ja, og har selv erfart det, men har samtidig også erfart at det er veldig befriende å bare være gjest, og på den måten slippe unna en god del debatanter som på død og liv skulle diskutere med nicket mitt, og ikke nødvendigvis diskutere saken som diskuteres.
Gjest SumoBryter Skrevet 22. april 2005 #15 Skrevet 22. april 2005 Hvorfor gidder noen å henge som opp i hvorvidt noen har registrerte nick og andre har gjestenick? :o Det forstår heller ikke jeg!
Gjest synseren Skrevet 22. april 2005 #16 Skrevet 22. april 2005 Synes dere skal konsentrere dere om hva som blir skrevet, samme om det er gjest eller en med nick som skriver...
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2005 #17 Skrevet 23. april 2005 Synes dere skal konsentrere dere om hva som blir skrevet' date=' samme om det er gjest eller en med nick som skriver... [/quote'] :enig_animasjon:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. april 2005 #18 Skrevet 23. april 2005 Får bare si det, siden jeg ble sitert i første innlegg her. Jeg skrev ikke dette "sleiveinnlegget" for å sverte gjester. Var bare et "innfall", siden det minnet veldig mistenkelig om en fast bruker som ikke har skrevet her på en liten stund. Så jeg vil ikke ha det på meg at jeg sverter gjester, hvis noen skulle tro det .
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. april 2005 #19 Skrevet 26. april 2005 Men her er et skrekkeksempel på at Gjeste-innlegg (ikke selve innholdet, men at det er så mange av dem) ødelegger hele tråden.
Krølltoppen Skrevet 26. april 2005 #20 Skrevet 26. april 2005 Er veldig enig i at vi skal forholdet oss til innholdet i innlegg og ikke hvem som har skrevet det. Men når det er sagt, så har jeg en oppfordring til gjestene: Bruk et navn! Dere kan gjerne ha ulike navn i hver tråd slik at vi andre ikke kjenner dere igjen fra gang til gang. Jeg synes nemlig det er så vanskelig å lese en tråd hvor det ser ut som om gjest diskuterer mot seg selv! Så sett inn et lite navn, please! :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå