Gå til innhold

Hele leiligheten vibrerer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager om jeg ikke har kommet rett, men jeg har et lite mysterium jeg prøver å finne ut av. Jeg bor i 7. etasje i et nybygd trebygg, og med jevne mellomrom (tidvis flere ganger i uken) opplever jeg at leiligheten begynner å vibrere. Jeg kjenner det bare på kroppen fra sengen eller sofaen, men jeg kan se større møbler som støvsuger og TV vugge fram og tilbake. Det varer i 10 sekunder og inntil et minutt. 

Jeg bor ikke ved trafikkert vei, det er mange mil til nærmeste togstasjon og det kan oppstå på alle døgnets tider, hele uken. Hva kan dette skyldes? 

Anonymkode: 50bd2...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naboens vaskemaskine som sentrifugerer

Anonymkode: b9057...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naboens vaskemaskin som sentrifuger?

Anonymkode: e14a2...7fc

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor ikke ved trafikkert vei, det er mange mil til nærmeste togstasjon og det kan oppstå på alle døgnets tider, hele uken. Hva kan dette skyldes? 

Et eller annet teknisk anlegg i boenheten din. Det kan være vaskemaskiner, ventilasjonsanlegg eller annet som naboene starter opp i sin del av boenheten. Dette må du forsøke å kartlegge. Gå ut og lytt og prøve å finne kilden.

AnonymBruker
Skrevet

Vaskemaskin er ikke en dum tanke, men hele blokken har felles vaskeri i første etasje. Ventilasjonsanlegget er sentralstyrt, og det følger ingen påfallende lyder med til vibrasjonene.

Anonymkode: 50bd2...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...