Gå til innhold

Kjenner mekler...kan vi få en annen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen og jeg skal skilles og har fått time til mekling på familievernkontoret. Mekleren er ei som gikk på samme skole som oss i ungdommen og som ihvertfall jeg ikke hadde et så godt forhold til. Det hadde min mann.... Dette er jo 25 år siden men allikevel skulle jeg gjerne hatt en mekler som ikke kjenner til oss. Er det urimelig av meg eller burde jeg ta en telefon og be om ny evt. bytte time?

Anonymkode: 0410b...110

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: ae2ad...e0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke urimelig i det hele tatt. Hadde krevd å få ny mekler på flekken.

Anonymkode: a8918...feb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Altså, det er ikke slik at min mann har hatt et forhold til henne eller noe slikt, men siden jeg ikke hadde det føles det bare feil. Selv om det er mange år siden og hun kanskje er veldig profesjonell....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Altså, det er ikke slik at min mann har hatt et forhold til henne eller noe slikt, men siden jeg ikke hadde det føles det bare feil. Selv om det er mange år siden og hun kanskje er veldig profesjonell....

Jeg ville byttet. Ville ikke hatt en kjent som mekler. Bare ta kontakt å si at dere foretrekker en annen saksbehandler. Helt lov det. 

Anonymkode: cb5c2...a09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig ryddig og helt Ok å ringe kontoret og fortelle at saksbehandler er en gammel kjenning og spørre om dere kan få en annen saksbehandler. 

Anonymkode: 8427a...5c6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen og jeg skal skilles og har fått time til mekling på familievernkontoret. Mekleren er ei som gikk på samme skole som oss i ungdommen og som ihvertfall jeg ikke hadde et så godt forhold til. Det hadde min mann.... Dette er jo 25 år siden men allikevel skulle jeg gjerne hatt en mekler som ikke kjenner til oss. Er det urimelig av meg eller burde jeg ta en telefon og be om ny evt. bytte time?

Kjente deg da du gikk på ungdomsskolen for 25. År siden? Herre min hatt, det er jo mange låsår og mil siden. 

Meklere skal være nøytrale. Finner de selv at de er inhabile, så viker de setet. 

Anonymkode: bfe6f...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...