AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Jeg har kommet i en forferdelig situasjon og jeg vet ikke hvordan komme meg ut. Jeg har prøvd samle lån og kort men ingen vil hjelpe meg. Jeg har vært så utrolig utrolig dum😔 Jeg er nesten alene med tre barn og ufør,har prøvd jobbe men klarer ikke. Har dere noen gode råd til meg. Dette spiser meg opp innvendig😔 Anonymkode: 9f3a6...3aa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Hvor mye har du totalt? Søk om gjeldsordning. Du er så å si garantert å få det pga. du er ufør. Vet at flere her kommer til å kommentere «nei hun får ikke gjeldsordning fordi gjelda må være så å så gammel» men jo, du får gjeldsordning på grunn av at du har uføre (en stor fordel for deg med andre ord). Gå inn på namsmannen eller politiet sin side og søk opp hvordan du starter prosessen. Du kan også dra ned til namsmannen så kan de hjelpe deg med å sette i gang. Dette går bra! Anonymkode: 53371...018
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 All utestående må vel snart være 400000 kr. Det bare vokser pga jeg får ikke betalt ned nok år mnd. Jeg har enda ingen inkasso men de puster meg i nakken😔 jeg vet jeg har vært dum,jeg vet det så. Men nå vil jeg ordne opp nå vil jeg så inderlig.. Anonymkode: 9f3a6...3aa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 Husk at du bare får gjeldsordning en gang i livet. Så om du fucker det opp den sjangsen ,blir du sittende med gjelda til du enten får betalt den ned selv eller dør. Anonymkode: 41ad4...167 1
bobleplast_ Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at du bare får gjeldsordning en gang i livet. Så om du fucker det opp den sjangsen ,blir du sittende med gjelda til du enten får betalt den ned selv eller dør. Anonymkode: 41ad4...167 Det skulle da bare mangle. Statens skal ikke stå til ansvar for folk som driter seg ut for 2. gang. 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 2 minutter siden, bobleplast_ skrev: Det skulle da bare mangle. Statens skal ikke stå til ansvar for folk som driter seg ut for 2. gang. Det er ikke staten som står til ansvar. Derimot må kreditorene nedskrive gjelden. Anonymkode: 1096f...b34 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #7 Skrevet 26. april 2019 5 timer siden, bobleplast_ skrev: Det skulle da bare mangle. Statens skal ikke stå til ansvar for folk som driter seg ut for 2. gang. Hvorfor det? Vi blir fristet av alle de reklamene som sender rundt hytt og pinne. Anonymkode: eb8e5...e9d
bobleplast_ Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Vi blir fristet av alle de reklamene som sender rundt hytt og pinne. Anonymkode: eb8e5...e9d Med mindre du har en psykisk utviklingshemming som hindrer deg fra ta selvstendige valg, er ikke det en god unnskyldning eller forklaring. Det blir som å skylde på matvarekjedene for at du er feit. De reklamerer jo for maten sin over alt.. 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Vi blir fristet av alle de reklamene som sender rundt hytt og pinne. Anonymkode: eb8e5...e9d Det må da vel for faen gå an å bruke hodet for det? De fleste av oss greier fint å unngå å hoppe på disse «gode» tilbudene. Som et voksent menneske må man stå til ansvar for egne handlinger. Anonymkode: 8d206...a25 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå