AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Del Skrevet 26. april 2019 Jeg må ha det inn med teskje.. på min skattemld. står det negativ formue overført fra ektefelle: 4 millioner. Mens på hans står det negativ formue overført til ektefelle. Jeg fikk ikke noe klart svar her hjemme Anonymkode: 5240c...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #2 Del Skrevet 26. april 2019 Det betyr vel det som det står, at hans negative formue er ført over på deg? Anonymkode: 2accc...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynlen Skrevet 26. april 2019 #3 Del Skrevet 26. april 2019 Hans gjeld føres på deg for å redusere din formue, så du slipper eventuell formuesskatt. Ektefeller lignes felles for formue. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Del Skrevet 26. april 2019 Negativ formue er gjeld. Gratulerer. Anonymkode: d02dc...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå