heipådegsann Skrevet 27. april 2019 #41 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Det høres jo helt snålt ut, men: kjøleskapet vårt! Jeg hoppet rundt av glede den dagen det kom inn i huset. Det er et helt normalt kjøleskap, det billigste vi fant faktisk som hadde en normal størrelse. Men vi hadde da levd i årevis med et minikjøleskap med en minifryser som eneste kalde matoppbevaringsplass. Måtte handle mange ganger i uka fordi vi ikke hadde oppbevaringsplass.. Nå kan det fint gå 1-2 uker imellom, og det føles godt å kunne fylle opp kjøleskapet med mye forskjellig pålegg. Soveposer til hele familien tar en god andreplass. Vi setter veldig pris på telting-livet alle tre 😊 Endret 27. april 2019 av heipådegsann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #42 Del Skrevet 27. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra du er fornøyd, selv om du ikke har peiling på lyd. 😃 Det er jo selvsagt bra så lenge man er fornøyd. Anonymkode: 20c22...a6b Du må være artig på fest. Anonymkode: fb005...8ea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #43 Del Skrevet 27. april 2019 Kattene, boblebadet, macen og iphonen og leiligheten. Anonymkode: 17c17...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. april 2019 #44 Del Skrevet 27. april 2019 Leiligheten min. Snart 1 år siden boligdrømmen ble oppnådd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 27. april 2019 #45 Del Skrevet 27. april 2019 Reiser verden rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #46 Del Skrevet 27. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra du er fornøyd, selv om du ikke har peiling på lyd. 😃 Det er jo selvsagt bra så lenge man er fornøyd. Anonymkode: 20c22...a6b Kjøp deg et kurs i folkeskikk. Det vil uten tvil være det beste du kan bruke penger på. Anonymkode: bbb01...2ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #47 Del Skrevet 27. april 2019 Bobilen til gi bort pris, vi er glad i å reise, festivaler o l Anonymkode: 9108f...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #48 Del Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bobilen til gi bort pris, vi er glad i å reise, festivaler o l Anonymkode: 9108f...fd8 Og at jeg kunne støtte en fattig familie mye i en periode de trengte det ❤️ Anonymkode: 9108f...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 27. april 2019 #49 Del Skrevet 27. april 2019 Huset. Er veldig, VELDIG, hjemmekjær. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 27. april 2019 #50 Del Skrevet 27. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja, om du aksepterer grei støydemping og dårlig lyd, så er jo det greit! Hver sin smak 😊 Anonymkode: 20c22...a6b Du vet at sånt er subjektivt? Og at det kommer litt an på hva slags musikk man hører på? Sånne kommentarer som dine er bare så unødvendige For å svare på HI; det må være katten min fra FOD samt sminkespeilet mitt med oppbevaring som jeg kan klappe sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #51 Del Skrevet 27. april 2019 elsykkelen min, og mye av tilbehør til den, type bagasjebag, hjelm, vest osv. Brukes hver dag året rundt. Brødbakemaskin, som vi kjøpte på en loppemarked for 50 kr, må være den tingen som ga mest inntjening ift pris. Brukes til å bake alt brød for familien, samt lage deig for pizza, pølsebrød, burgerbrød, pitabrød, osv. Vi har regnet at årlig besparelse er kanskje på rundt 5 tusen kr. Nå er vi så heldige å fått både katter og barn gratis.. 😅 Anonymkode: 3af6a...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #52 Del Skrevet 27. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: elsykkelen min, og mye av tilbehør til den, type bagasjebag, hjelm, vest osv. Brukes hver dag året rundt. Brødbakemaskin, som vi kjøpte på en loppemarked for 50 kr, må være den tingen som ga mest inntjening ift pris. Brukes til å bake alt brød for familien, samt lage deig for pizza, pølsebrød, burgerbrød, pitabrød, osv. Vi har regnet at årlig besparelse er kanskje på rundt 5 tusen kr. Nå er vi så heldige å fått både katter og barn gratis.. 😅 Anonymkode: 3af6a...ecd Da spiser dere rimelig mye brødmat! Anonymkode: 0ba33...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #53 Del Skrevet 27. april 2019 Hytta. Kjøpt i en heftig budrunde skyhøyt over takst. Aldri angret et sekund. Oppvaskmaskinen. Nå har vi en dyr, helt stillegående en, med lys inni. (barnslig glede over det). Den gjør meg litt glad hver dag (som hun over skriver om kjøleskapet). Ellers er det enkelte klesplagg som er knallkjøp, enten de var billige eller dyre. Nye sommerdyner viste seg óg å gi stor, daglig glede. Anonymkode: 96dcc...4ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadameX Skrevet 27. april 2019 #54 Del Skrevet 27. april 2019 Hunden, uten tvil ❤️ Ingen ting kan måle seg med henne! Skal jeg nevne noe jeg har kjøpt som ikke er et levende vesen, men bare en gjenstand hadde jeg gått for vårjakken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #55 Del Skrevet 27. april 2019 Prøverørsbehandling. Skulle si huset mitt som nr 2, elsker jo det men kommer til å måtte selge med tap så kanskje ikke det beste valget likevel. Anonymkode: b93a9...61d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #56 Del Skrevet 27. april 2019 1. Hunden 2. Leiligheten 3. Reiser 4. Bilen Anonymkode: fc442...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 27. april 2019 #57 Del Skrevet 27. april 2019 Robotstøvsugeren min! Støydempende headset er også høyt oppe på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. april 2019 #58 Del Skrevet 27. april 2019 Alle pleddene mine. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Å tulle rundt seg når jeg kommer inn fra kulden. Å slenge rundt seg når noen ringer på 06 om morgenen. Å bare bre over seg i sofaen om en blir trøtt på dagtid. Å sitte med rundt seg ute når våren kommer, eller høsten er på vei. Pleddene mine uten tvil 🙂 jeg føler nesten at jeg er helt alvorlig også. Jeg har fem stk. Et utrolig fint hjemmestrikket også. Men det ligger på lenestolen til kun pynt. Og jeg brukte ikke penger på det. Fikk det i gave 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #59 Del Skrevet 27. april 2019 To barn.... Prøverør, fikk jo de "sponset" av staten, men ble jo ca 15 000 i diverse utgifter per barn.... Anonymkode: 446a6...8f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #60 Del Skrevet 28. april 2019 Brukt ca 300.000 på å få barn. Nå er endelig ungen her og jeg føler meg utrolig heldig! Anonymkode: abba6...cb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå