Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Del Skrevet 22. april 2005 Etter 3 fødsler på 5 år er jeg mildt sagt ikke like fast i fisken som tidligere. Jeg har gått på x antall kurer for å komme ned i trivslesvekt, uten å lykkes. Nå har jeg begynt å trene litt samtidig som jeg har begynt på noe som heter Pinnacle Estrolean, et produkt spesielt tilpasst for kvinner. På 3 uker har jeg nå gått ned snart 4 kilo. Dette er utrolig motiverende. Veldig glad for at jeg endelig har funnet noe som virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. april 2005 #2 Del Skrevet 22. april 2005 er dette reklame kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #3 Del Skrevet 22. april 2005 Absolutt ikke. Det må vel være lov å dele sine erfaringer uten at det blir oppfattet som reklame. Jeg er glad for å ha funnet noe som fungerer for meg. Hvis det ev. kunne hjulpet andre også, så er vel det positivt. Har absolutt ingen intensjon om å være markedskonsulent for firmaet som selger dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. april 2005 #4 Del Skrevet 22. april 2005 er dette reklame kanskje??? Har du utnevnt deg selv til forumpolitiet? Til trådstartet: Kjempe bra at du har funnet noe som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. april 2005 #5 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er ikke politi i det hele tatt, jeg bare postet inn min umiddelbare reaksjon. Når en anonym legger inn ett innlegg og reklamerer for et sånn ...tja.... produkt så tenker jeg bare hmmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 22. april 2005 #6 Del Skrevet 22. april 2005 Er det disse? Regner ikke med de er kjøpt i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #7 Del Skrevet 22. april 2005 Er det disse? Regner ikke med de er kjøpt i Norge Ja, det er dem. Kjøpte de i en norsk nettbutikk som heter designkost.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #8 Del Skrevet 22. april 2005 Etter 3 fødsler på 5 år er jeg mildt sagt ikke like fast i fisken som tidligere. Jeg har gått på x antall kurer for å komme ned i trivslesvekt, uten å lykkes. Nå har jeg begynt å trene litt samtidig som jeg har begynt på noe som heter Pinnacle Estrolean, et produkt spesielt tilpasst for kvinner. På 3 uker har jeg nå gått ned snart 4 kilo. Dette er utrolig motiverende. Veldig glad for at jeg endelig har funnet noe som virker Grattis da;) Hvor ofte trener du og hva type trening er det du driver med??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #9 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg trener Yoga 1 gang i uken. Kan faktisk være veldig slitsomt selv om det ikke alltid ser sånn ut :-) Prøver også å være på minst en spinningtime eller step i løpet av uken. Det er begrenset hvor mye trening jeg rekker pga. barn o.l. som tar mye tid, men det lille jeg gjør føler jeg bidrar positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 22. april 2005 #10 Del Skrevet 22. april 2005 Trodde virkelig ikke disse var lov å selge i Norge da de har bla synephedrin (som er beslektet med efedrin som nå er forbudt i USA også pga alle skadevirkningene av det) i seg og sikkert mer koffein enn hva som er lovlig å ha i matvarer i Norge. Blir vel noe av det samme som dette som kan kjøpes på helsekost i sverige. Inneholder jo alt dette: (er fra linken i forrige innlegg.) Phytoestrogen Hormonal Balancers Apple Extract (standardized for 5% Phloridzin) 100 mg Pomegranite Extract (standardized for 2% Estrone) 100 mg Sea Vegetable Extract 150 mg (standardized for 5% Phloroglucinols and 150 mcg Iodine) Plant Based Enzymes - Activity Units Lipase 1,000 FIP Protease 50,000 HUT Amylase 5,000 SKB Herbal Metabogenics Guarana Extract, Green Tea Extract, Yerba 300 mg Mate Extract (standardized for 66.6 mg caffeine) Ginger Root Extract (Zingiber officinale) 100 mg Black Pepper Extract (Piper nigrum) Licorice (glycyrrhiza glabra) Citrus Aurantum (Bitter Orange) 66.6 mg (standardized for 4% synephrine) Rhodiola rosea Extract 50 mg (standardized for 3% Rosavins) Rhododendron caucasicum Extract 50 mg (standardized for 3% Taxifolian) Herbal Modulators 200 mg Chromium Polynicotinate, L-Carnitine Tartrate, Garcinia Cambogia Extract, Grapefruit Extract, Cinnamon Twig Bar, Dong Quai Extract, Barberry Extract, Chaste Berry Extract Og dette er pr dose på to tabletter Så vær forsiktig med dette sammen med alkohol. Og leste et sted på nett at synefedrin er satt på anitdopingnorge sin overvåkingsliste., men kan visst omsettes i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #11 Del Skrevet 22. april 2005 ..... Det er begrenset hvor mye trening jeg rekker pga. barn o.l. som tar mye tid.... TYPISK unnskyldning fra de med barn som ikke gidder og trene men som heller vil knaske tabeletter for å bli slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2005 #12 Del Skrevet 22. april 2005 For mange er det slik at hensikten helliger midlet. Helseskade er en billig risiko å ta, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie74 Skrevet 22. april 2005 #13 Del Skrevet 22. april 2005 For mange er det slik at hensikten helliger midlet. Helseskade er en billig risiko å ta, tydeligvis. Unnskyld meg. Hva er dette for slags fordømmende tullprat??? jeg spurte ang. produktet ved kjøpstidspunktet fordi jeg var usikker ang innhold. Dette produktet er godkjent av Norsk mattilsyn og har vært igjennom tollklarering. Det ble henvist til urtelisten som foreligger hos legemiddelverket. Vær vennlig å holde kjeft før du har nok kunnskap til å uttale deg objektivt. Kommentaren til mine treningsvaner er totalt urettferdig. Trener så mye jeg kan på den tiden jeg har til rådighet. Makan :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra78 Skrevet 23. april 2005 #14 Del Skrevet 23. april 2005 Synes det er merkelig hvis dette preparatet er farlig når det er godkjent for salg i Norge. Reglene er jo svært strenge på det området. Jeg har også brukt Estrolean- i en mnd, og har hatt veldig bra effekt av det kombinert med trening. Har ikke merket noen negative bivirkninger, snarere tvert imot :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #15 Del Skrevet 23. april 2005 TYPISK unnskyldning fra de med barn som ikke gidder og trene men som heller vil knaske tabeletter for å bli slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest io Skrevet 24. april 2005 #16 Del Skrevet 24. april 2005 ok. nå har jeg bestilt!! skal bli spent å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie74 Skrevet 26. april 2005 #17 Del Skrevet 26. april 2005 ok. nå har jeg bestilt!! skal bli spent å prøve Ja, blir spennende å se om du får like mye effekt av det som jeg. Hadde vært interessant om du kunne delt dine erfaringer her inne når du begynner å bruke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #18 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvorfor er alle som forsvarer produktet her inne så defensive? De som ytrer et skeptisk ord får beskjed om å holde kjeft.. Er det fordi dere vet at det ikke er noe som helst i teoriene deres? Blir dere sinte når noen prøver å ta dere ut av luftslottet? Minnie74:Selger du disse greiene, eller har du bare generelt dårlige manerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #19 Del Skrevet 13. mai 2005 Så lenge man er for LAT til å trene, tyr man til halmstrå, selv om forskning viser at slikt ikke funker. Men jeg tror den som prøver slikt, er så kokt i hodet at ikke engang enkle sannheter trenger gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie74 Skrevet 13. mai 2005 #20 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvorfor er alle som forsvarer produktet her inne så defensive? De som ytrer et skeptisk ord får beskjed om å holde kjeft.. Er det fordi dere vet at det ikke er noe som helst i teoriene deres? Blir dere sinte når noen prøver å ta dere ut av luftslottet? Minnie74:Selger du disse greiene, eller har du bare generelt dårlige manerer? Dårlige manerer..? Lista di må åpenbart ligge på petimeter-nivå. Er det kansje fordi jeg etterlyser et snev av objektivitet når det yttres kritikk. Helsekostbransjen er befengt med et relativt dårlig rykte, derfor er det jo greit å slenge subjektiv dritt. Det hender imidlertid at det er produkter som faktisk har en effekt, men de blir jo også utsatt for de samme fordommene. Derfor tar jeg det i forsvar når jeg opplever en bedre effekt en ellers. De dårlige manerene setter jeg på kontoen for ditt snørrhovne arrogante innlegg. Nei, jeg selger ikke disse "greiene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå