AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Noen som er kjent i området? Anonymkode: 0f225...51b
gard Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Ja, bor der så jeg vil si jeg er kjent i området. Jeg synes Grannes er ganske bra - men det spørs litt hva du er på jakt etter. Jeg liker det fordi det er litt ut av byen men på samme tid er det kort vei til Stavanger, Forus etc. Sende gjerne en melding hvis du vil ha mer info 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 35 minutter siden, gard skrev: Ja, bor der så jeg vil si jeg er kjent i området. Jeg synes Grannes er ganske bra - men det spørs litt hva du er på jakt etter. Jeg liker det fordi det er litt ut av byen men på samme tid er det kort vei til Stavanger, Forus etc. Sende gjerne en melding hvis du vil ha mer info Takk for svar 😃 Er på jakt etter et barnevennlig, ikke utpreget snobbete strøk med grøntareale. Ser jo veldig naturskjønt ut! Ligger Grannesarmen sentralt ift Madlakrossen? Anonymkode: 0f225...51b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😃 Er på jakt etter et barnevennlig, ikke utpreget snobbete strøk med grøntareale. Ser jo veldig naturskjønt ut! Ligger Grannesarmen sentralt ift Madlakrossen? Anonymkode: 0f225...51b Grannes er barnevennlig og sentralt med tanke på krossen ja. Selve Madla er vel bedre. bodde i Grannes terrasse en gang i tiden som student ved UiS, gåavstand 😊 Som ung har jeg bodd i Kvernevik og Hinna. Kvernvik er alt i en ring, men var også en del rundt Revheim og males. Hinna er mer langstrakt. Trivdes på begge steder. Anonymkode: 222f8...fd2 1
gard Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Jeg bor på Sola siden av grensen på Grannes mot Sørnes/Røyneberg. Grannesarmen ser fint ut det - barnehage i nærheten og kort avstad til Sørmarka for skog og naturstier 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå