Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #61 Skrevet 23. april 2005 men det blir jo spurt om Milla nettop fordi man vet at det er mye greier rundt den personen, ergo er man ute etter dritt! det er ikke ok. hvorfor er det vanskelig å forstå? Du kjenner meg ikke, derfor syns jeg det er frekt av deg å si at jeg er ute etter dritt. Det er helt feil. Jeg bare nyskjerrig når et nick blir ilagt så stor betydning at andre blir "sammenlignet med" det....og det gir meg en litt creepy feeling når jeg leser de innleggene. Mulig jeg er litt sensitiv, men jeg fanger opp at noe ikke er som det skal. Siden jeg har vært her to uker, og bare av og til, har jeg ingen anelse om hva som "er KG sin historikk". Har jeg ikke lov til å spørre? Man danner seg et indre bilde av et forum, og finner ut om man liker det eller ikke. Jeg stilte bare et spørsmål i blinde, men duverden hva jeg rotet opp!
Dagoberta Skrevet 23. april 2005 #62 Skrevet 23. april 2005 Det er litt fascinerende, nesten som når jeg var liten og fikk høre sagn og legender fra stedet jeg vokste opp.. man får høre en spennende historie, men mye av den er gjetninger og de opplysningene man får, er ufullstendige, sånn at man sitter igjen med flere spørsmål etterpå enn før man fikk høre historien. 1
Gjest Hege Skrevet 23. april 2005 #63 Skrevet 23. april 2005 Her den gamle saken. Henter den fram i håp om at dere får stillet nyskjerrigheten en gang for alle.
Gjest Violetta Skrevet 23. april 2005 #64 Skrevet 23. april 2005 Her den gamle saken. Henter den fram i håp om at dere får stillet nyskjerrigheten en gang for alle. Dette er jo en sak om en som kaller seg "Mae", trodde det handlet om Milla. Men jeg kjenner ikke saken, og det kan dreie seg om den samme for alt jeg vet.
Gjest Violetta Skrevet 23. april 2005 #66 Skrevet 23. april 2005 Nå er jeg registrert' date=' Tante Fiolett, er du tilfreds nå? Har du en annerledes følelse nå som jeg er registrert? Kan jeg nå få være med den innerste klanen på KG og leke? [/quote'] Aner ikke. Jeg tilhører ikke den indre klanen tror jeg. Du kan sikkert sende inn en søknad i seks eksemplarer på lik linje med alle andre. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #67 Skrevet 23. april 2005 Takk til Hege som ga meg litt innsikt. Jeg trenger ikke vite mer for min del.
sixx Skrevet 23. april 2005 #68 Skrevet 23. april 2005 Du kan sikkert sende inn en søknad i seks eksemplarer på lik linje med alle andre. Lykke til! Hei du....du glemte den kopien som skal i søppelbøtta....derfor trengs det syv -7- kopier. :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #69 Skrevet 23. april 2005 Hei du....du glemte den kopien som skal i søppelbøtta....derfor trengs det syv -7- kopier. :fy: Å, søren...ikke nok med enevelde, men papirvelde også....Det vet jeg ikke om jeg orker...
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2005 #70 Skrevet 23. april 2005 Likte milla jeg, og hennes SATC egyptiske bomullspysjamaser!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #71 Skrevet 23. april 2005 Du kjenner meg ikke, derfor syns jeg det er frekt av deg å si at jeg er ute etter dritt. Det er helt feil. Jeg bare nyskjerrig når et nick blir ilagt så stor betydning at andre blir "sammenlignet med" det....og det gir meg en litt creepy feeling når jeg leser de innleggene. Mulig jeg er litt sensitiv, men jeg fanger opp at noe ikke er som det skal. Siden jeg har vært her to uker, og bare av og til, har jeg ingen anelse om hva som "er KG sin historikk". Har jeg ikke lov til å spørre? Man danner seg et indre bilde av et forum, og finner ut om man liker det eller ikke. Jeg stilte bare et spørsmål i blinde, men duverden hva jeg rotet opp! Ikke la deg skremme vekk er du snill Forstår godt at du lurte jeg. Lurer jeg også Velkommen som fast bruker!
Samantha Skrevet 23. april 2005 #72 Skrevet 23. april 2005 Skjønnar veldig godt at du lurte! Og det er vel lov å lure sjølv om en "berre" er gjest vel? Eg har og lurt veldig på den dere Milla-saken for å vere heilt ærlig. Ho/dei blir ofte nevnt i små kommentarar av gamle og faste brukarar og ofte er det litt sånn "kodespråk"-aktig, sånn at det er umulig å skjønne uten å ha lest innlegga til Milla/Minnie++. Og viss nokon lagar ein tråd (Ja, det har blitt gjort mange gangar før!) om ho, så blir det eit himla leven både frå faste brukarar og moderatorar. Rart folk blir nyskjerrige? Don`t think so!! Personlig har eg slått meg til ro med at eg aldri kjem til å finne ut kva det er sånt oppstyr for
Gjest seroxata Skrevet 23. april 2005 #73 Skrevet 23. april 2005 Milla var dritkul syntes jeg:D Synd hun forsvant da jeg begynte å henge her inne, men jeg fikk nå litt refs av henne jeg og, før hun gikk
Krølltoppen Skrevet 23. april 2005 #74 Skrevet 23. april 2005 Til de som lurer på hvor det er blitt av Milla: Jeg skal vedde på at det er hun som har skrevet flere av disse innleggene. Hun elsker nemlig oppmerksomhet rundt dette nicket og blir det stille for lenge så setter hun igang noe. Jadda.
Gjest Catwoman Skrevet 23. april 2005 #75 Skrevet 23. april 2005 Skjønnar veldig godt at du lurte! Og det er vel lov å lure sjølv om en "berre" er gjest vel? Eg har og lurt veldig på den dere Milla-saken for å vere heilt ærlig. nei, jeg syns ikke det er rart at folk lurer i det hele tatt jeg heller. Lurt på mange ting selv jeg, selv om jeg har vært her lenge og har fått med meg hele Milla seansen. Men jeg syns det var koselig og undeholdende å ha Milla her, og håper hun kommer tilbake som registrert bruker, og ikke bare med fast gjestenavn som nå. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #76 Skrevet 23. april 2005 milla lever i beste velgående. kanskje ikke på kg lenger, men jeg har sett henne på blink, tror hun het noe med meza. hun skriver akkurat det samme som hun gjorde på kg og dagboka hennes er også helt lik.
sixx Skrevet 23. april 2005 #77 Skrevet 23. april 2005 hun skriver akkurat det samme som hun gjorde på kg og dagboka hennes er også helt lik. Hvis hun skriver akkurat det samme der så er det nok bare en gammel telexmaskin som har hengt seg opp---altså ikke noe å bry seg om.
Gjest seroxata Skrevet 23. april 2005 #78 Skrevet 23. april 2005 milla lever i beste velgående. kanskje ikke på kg lenger' date=' men jeg har sett henne på blink, tror hun het noe med meza. hun skriver akkurat det samme som hun gjorde på kg og dagboka hennes er også helt lik.[/quote'] hehe, ja jeg har og sett henne der, mezaluna:O hun ga slike fine tips om sminken til en "kamerat" av meg her for ei stund siden, hoho
Samantha Skrevet 23. april 2005 #79 Skrevet 23. april 2005 hehe, ja jeg har og sett henne der, mezaluna:O hun ga slike fine tips om sminken til en "kamerat" av meg her for ei stund siden, hoho Hoho!! Festlig. Les i dagboka no, held på å le meg ihel. God fantasi!
Samantha Skrevet 23. april 2005 #80 Skrevet 23. april 2005 Hoho!! Eg tør ikkje kopiere, i frykt for å bli skjelt ut og kasta ut og det som verre er, men folkens: Les i dagboka til mezaluna den 27.12.2004. Der er hennar versjon på kvifor ho ikkje er her på KG lenger
Anbefalte innlegg