Gå til innhold

Hva med Milla?

Anbefalte innlegg

Skrevet
:ler: min gravide mann har en utmerket frimerkesamling' date=' den er mye verd, derfor tør jeg ikke snakke så mye om den!! :sjarmor:[/quote'] :ler:
Skrevet

hvis det var meg du siktet til gjest; nei, jeg har ikke bare dritt å si om Milla, jeg har bare ikke ønske om å diskutere henne fordi jeg VET det blir mas rundt det og fordi jeg VET at det alltid startes for å få slengt mest mulig dritt fra de som alltid benytter sjansen.

har verken pluss eller minus å "fortelle" om Milla, da jeg ikke har noen formening om hvem hun er som person eller hvor ekte hun er.

jeg har mest imot den jakten som har vært på henne av folk som hevder seg selv gjennom å tråkke på andre og her har funnet en de mener de har lov til å tråkke på.

Gjest fastgjest!
Skrevet

men milla har jo tråkket på mange! aner du hvor mange eposter jeg skrev til henne da jeg fikk de tragiske nyhetene om dødsfallet? og om de personlige problemene jeg har som jeg skrev til henne om og ba henne om råd om? jeg trodde hun var min venninne, men så fantes hun ikke likevel :veldigsur:

Gjest fastgjest!
Skrevet

gav henne mitt fulle navn, adresse og personnummer også, slik at jeg skulle få se hjemmesiden hennes, men jeg fikk aldri link.... :-x lurer på hva hun ville med den informasjonen!

Skrevet

Men hun ER jo ikke her lenger!!!

herregud, kom over det!! :roll:

blir du bedre om du, igjen, får fortelle hvor slem og ond og falsk og ekkel hun var?

gjør det på pm da vel, der kan dere vel stort sett slenge så mye dritt dere vil!

det kan dere ikke i åpent forum.

Skrevet
gav henne mitt fulle navn' date=' adresse og personnummer også, slik at jeg skulle få se hjemmesiden hennes, men jeg fikk aldri link.... :-x lurer på hva hun ville med den informasjonen![/quote']

kanskje du har lært en lekse da, at du ALDRI skal gi bort navv, adresse og PERSONNUMMER???? til mennesker du ikke kjenner, som du prater med på nettet!!

at du gikk på den er din dårlige beslutning, uansett hva eller hvem hun var.

Gjest Anonymous
Skrevet

forstår ikke hvorfor du hisser deg slik opp over dette, aline? skulle tro du var en personlig venn av "henne"? som sagt er det ingen som har slengt dritt om henne i denne tråden, bare sannhet :)

Skrevet
Milla er en god venninne av meg. Jeg har møtt henne flere ganger i parken. Jeg sendte henne akkurat en sms nå og fortalte henne at dere driver og lager egne topics dedikert til henne på KG nå!

Det er jo fint. Da kan hun kanskje selv komme hit og fortelle hvor hun er nå. Vi er sikkert mange som savner dagboka hennes.

Hilsen Trille

Skrevet

hvor har jeg hisset meg opp?

er jeg mer opphisset fordi jeg diskuterer en de andre i tråden?

som sagt, jeg har verken positivt eller negativt å si om Milla, da jeg ikke har noen formening om henne.

men kom å fortell meg at dere er ute etter å høre hvor flott og snill og ålreit Milla er/var, og dere er like store løgnere som dere hevder hun er/var.

og har du enda ikke klart å lese hvorfor jeg blander meg, så er det viljen din det står på.

Gjest Anonymous
Skrevet

bare fordi du ikke orker å si sannheten om milla (da du kun ser de negative tingene), så må vel vi som lurer på henne få lov til å få noen svar? tror det er på tide at du legger deg nå aline, ikke bra å være så sint på en fredagskveld :)

Gjest Violetta
Skrevet

Vil si at det er temmelig feigt å gjemme seg bak et "gjestenick" og spørre om en som har vært fast bruker. Om du har rent mel i posen så får du deg et nick slik av evt. andre her kan spørre etter deg siden.

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes ikke det er noen grunn til å stenge tråden, i alle fall! Nesten merkelig så fort Hege er på banen...

Milla var en fast bruker med en dramatisk, oppdiktet historie. Hun engasjerte mange på grunn av det fiktive livet sitt og en skarp tunge. Morsom var hun også, og hadde mange råd og meninger.

Dette er vel ikke drittslenging?

Jeg personlig er sikker på at Milla er innom mer eller mindre sporadisk.

Og det var vel en spekulasjon, ja...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg registrert, Tante Fiolett, er du tilfreds nå? Har du en annerledes følelse nå som jeg er registrert? Kan jeg nå få være med den innerste klanen på KG og leke?

Det var da jammen meg masse sinte ampre damer her, Aline inkludert. Jeg kom inn på KG for et par uker siden for første gang, og kjenner ikke KG eller miljøet fra før. I enkelte tråder jeg leste, støtte jeg på kommentarer som "Hadde du ikke skrevet så dårlig, hadde jeg trodd det var Milla som hadde kommet tilbake" (skal se om jeg finner igjen tråden og referere til);

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...talkum&start=16

og jeg lurte bare på hva som var historien bak de voldsomme reaksjonene. Jeg er ikke interessert i hvem som er den virkelige personen, men snarere hva et nick har fremstått som, sagt og gjort.

Jeg synes det i grunnen er rart at sjefen for KG ikke har gitt dere en kort redegjørelse, siden det har vært så voldsom oppstandelse og uro flere ganger? Ledelsen i KG kan si hvor mye de vil om "beskytte privatliv" osv (det er ikke poenget).

For meg kan det virke som om KG som norges største kvinneportal har feilet, om de fortier alvorlige ting i steden for å rydde opp på en ordentlig måte i åpenhet.

Gjest Gjesta
Skrevet
men milla har jo tråkket på mange! aner du hvor mange eposter jeg skrev til henne da jeg fikk de tragiske nyhetene om dødsfallet? og om de personlige problemene jeg har som jeg skrev til henne om og ba henne om råd om? jeg trodde hun var min venninne, men så fantes hun ikke likevel  :veldigsur:

:o Milla finnes jo selvfølgelig ikke, men det er jo et menneske bak Milla-nicket da. Hvis du hadde god kjemi med henne, og delte problemer med henne som du fikk råd om, kan du vel regne med at det var reelt?!

Selv om en del av det hun/de skrev var oppdiktet, er det jo en/fler personer bak som har et erfaringsgrunnlag de skriver ut i fra, akkurat som alle oss andre.

Milla var ram på å gi råd om alt fra interiør, hudpleie, shopping og ikke minst mat. Det er veldig vanskelig å betvile hennes kompetanse på disse områdene. Uansett hvem hun var.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Du fikk i alle fall et slags svar på det du lurte på, Eks-tøffest. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Milla var før min tid ja. Hadde syntes det hadde vært gøy å lese dagboken hennes. men den er vel ikke her lengre

Gjest Gjesta
Skrevet
Nå er jeg registrert, Tante Fiolett, er du tilfreds nå? Har du en annerledes følelse nå som jeg er registrert? Kan jeg nå få være med den innerste klanen på KG og leke?

Det var da jammen meg masse sinte ampre damer her, Aline inkludert. Jeg kom inn på KG for et par uker siden for første gang, og kjenner ikke KG eller miljøet fra før. I enkelte tråder jeg leste, støtte jeg på kommentarer som "Hadde du ikke skrevet så dårlig, hadde jeg trodd det var Milla som hadde kommet tilbake" (skal se om jeg finner igjen tråden og referere til);

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...talkum&start=16

og jeg lurte bare på hva som var historien bak de voldsomme reaksjonene. Jeg er ikke interessert i hvem som er den virkelige personen, men snarere hva et nick har fremstått som, sagt og gjort.

Jeg synes det i grunnen er rart at sjefen for KG ikke har gitt dere en kort redegjørelse, siden det har vært så voldsom oppstandelse og uro flere ganger? Ledelsen i KG kan si hvor mye de vil om "beskytte privatliv" osv (det er ikke poenget).

For meg kan det virke som om KG som norges største kvinneportal har feilet, om de fortier alvorlige ting i steden for å rydde opp på en ordentlig måte i åpenhet.

:ler: Ja Aline er virkelig en sint og amper dame, :tunge1::roll:

Milla har slettet nicket sitt, dermed går det ikke an å søke opp alle hennes innlegg. Sånn er det med alle slettede nick.

hva vil du egentlig diskutere? Milla var omstridt fordi hun tråkket på en del tær (blant annet hadde hun et horn i siden til overvektige alenemødre med ustelt hår og joggebukser) og hun var veldig skrytete om sitt eget fantastiske liv og materielle goder. I tillegg var hun hjelpsom, morsom med mange treffende replikker, uredd og rett på sak, og hun hadde kunnskap om mye.

Hun kom på kant med mange (sikkert mange av de hun fornærmet ved å være kritisk og rett på sak) og alle tråder hun var innom fikk massevis av visninger. Det kunne virke som om noen var her inne kun for å se hva hun skrev, og noen hadde mye moro av å gjøre narr av henne.

Stort mer kan det vel ikke være å si om henne? Fornøyd?

(blir dette slettet mon tro? Det er jo ikke spekulasjoner, men et kort resymè) :klø: :ler2:

Skrevet

gjest som mener man må være amper og sint for å være med i en diskusjon på ett diskusjonsforum:

har du skjønt hva diskusjon betyr?

har du skjønt at det å snakke ikke er det samme som å være sint?

og nei, det skal mer til en gjester for å få meg sint, eller engang i nærheten av amper. men om det gjør dagen din bedre å tro at jeg var det, så kos deg.

Skrevet
(blir dette slettet mon tro? Det er jo ikke spekulasjoner, men et kort resymè)

Nei, dette er ok. Brukere her inne var ute etter personlige opplysninger/spekulere rundt personen bak, og da sier vi stopp. Denne saken er ca. halvannet år gammel, tror jeg, og det er vel snart på tide å gå videre?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...