Mrs. K Skrevet 22. april 2005 #21 Skrevet 22. april 2005 Snakk om meg i stedet. Det er mye morsommere - for meg Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #22 Skrevet 22. april 2005 Uten å ville skape mer spekulasjon, så skjønner jeg at det er frustrerende å ikke skjønne noe. Kort fortalt: en bruker som skapte mye engasjement og spekulasjoner før i tiden. Så mye at det toppet seg og brukeren forsvant. Ryktene er at "hun" var flere personer som brukte kg som research til en bok. Nok om det.
Gjest fastgjest! Skrevet 22. april 2005 #23 Skrevet 22. april 2005 men var det ikke frekt å slenge ut navnet på en ekte og sikkert helt uskyldig person og gi henne "skylden" for milla?
Gjest Hege Skrevet 22. april 2005 #24 Skrevet 22. april 2005 jeg mente please hege la oss få snakke om noe som opptar oss alle veldig mye! Desverre..: Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner Jeg liker ikke hengelåser. Må jeg bruke en her? Vi får se.
sixx Skrevet 22. april 2005 #25 Skrevet 22. april 2005 Snakk om meg i stedet. Det er mye morsommere - for meg Hilsen Trille
Gjest manic Skrevet 22. april 2005 #26 Skrevet 22. april 2005 Det virker jo som om denne milla-personen er fredet. Og når moderator i tillegg hysjer, så må jo folk bare bli enda mere nysgjerrige? Hvis folk lurer, så er det vel å ta en dykk i "arkivet" Søk på "milla", "minnie", "sengetøy" og "sateng" osv..
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #27 Skrevet 22. april 2005 Men det hender da rett som det er at folk gir ganske så tvilsomme og åpenbart ikke vitenskapelig funderte råd for eksempel på kropp&helse.. vil vel kalle veldig mye her på kg (for ikke å snakke om andre forumer, da) for nettopp spekulasjoner i årsakssammenhenger man ikke kjenner... Synes det er rart om en oppdiktet provokasjonsprofil ikke kan stilles spørsmål ved, med mindre moderator vet at det er en angrende, kanskje syk bakmann/kvinne som sitter og gråter over alt det fæle h*n stelte i stand.. ? Teit å angre i så fall, når man ikke klarer å dy seg og stadig oppretter nye profiler for å ødelegge for adre.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #28 Skrevet 22. april 2005 kall henne hva du vil, milla, minnie, mae, myumi, india gyldenhaal, Eden Rafaeli, hu engelske dama som påstod hun var amerikansk og kunne ikke skrive korrekt engelsk engang, hvor dette ender vet jeg ikke, men nok av nick har dama ihvertfall.
Nana Skrevet 22. april 2005 #29 Skrevet 22. april 2005 Jeg har vært bruker her on-off siden "gamle" KG sin tid (har skiftet nick noen ganger underveis) og det er en ting som slår meg. Av alt som blir diskutert, spekulert i og debattert her på KG så går dette igjen: Hver gang Milla/Minnie/Mae/noen av de andre navnene hun brukte dukker opp i en diskusjon så er ikke temaet omtrent startet en gang før tråden blir lukket. Det er faktisk veldig påfallende! Kan noen svare meg på hvorfor det er så stor forskjell?? Man kan spekulerere ang. drapssaker, Mette Marit, Sven O, politikere og tulle med andre brukere innenfor visse rammer men med en gang Milla-navnet dukker opp kan man ikke engang stille et spørsmål. Betenkelig...
Gjest trådstarter tøffest Skrevet 22. april 2005 #30 Skrevet 22. april 2005 Oj, det her var et gedigent vepsebol tydeligvis, hadde ingen anelse om det! Jeg tok søk på ordene brukeren under foreslo, men det fantes ingen treff på noen av ordene. Jaja. Vel, jeg har vel fått nok forklaring utifra enkelte utsagn her, og takker for det. Det virker jo som om denne milla-personen er fredet. Og når moderator i tillegg hysjer, så må jo folk bare bli enda mere nysgjerrige? Hvis folk lurer, så er det vel å ta en dykk i "arkivet" Søk på "milla", "minnie", "sengetøy" og "sateng" osv..
Gjest Sukkerert Skrevet 22. april 2005 #31 Skrevet 22. april 2005 Men det hender da rett som det er at folk gir ganske så tvilsomme og åpenbart ikke vitenskapelig funderte råd for eksempel på kropp&helse.. vil vel kalle veldig mye her på kg (for ikke å snakke om andre forumer, da) for nettopp spekulasjoner i årsakssammenhenger man ikke kjenner... Der er jeg enig. Dersom en skal sensurere alt som innebærer spekulasjoner i årssakssammenhenger en ikke kjenner, bortfaller veldig mange av innleggene her. Gjennomføring av en slik regel vil være umulig.
aline Skrevet 22. april 2005 #32 Skrevet 22. april 2005 om en bruker er oppdiktet eller ekte har vel lite med saken å gjøre, det er ikke lov her inne til å spekulere på hvem de enkelte brukerne er her inne! det kan da absolutt ikke sammenlignes med å prate om kjendisser som gjør ting eller opplever ting. å diskutere hvem f.eks. Mette Marit er, at hun sikkert er falskt og ljuger og snakker tull, hadde vel forøvrig heller ikke vært lov! hadde man begynt å spørre hvem f.eks Dorian var, så hadde det nok lett latt seg svare på uten skitkasting og spekulasjoner, hadde det derimot begynt med (som det alltid gjør rundt Milla) ting som; "han var en lyvende dritt som likte å leke med andres følelser og var falsk og dritt mot alle", så hadde det blitt slått like ned på som det gjør når slikt kommer rundt Milla (som det alltid gjør når hun omtales). noen har skrekkelig vanskelig for å forstå at de ikke for lov til å slenge så mye drit de bare kan om denne personen og benytter enhver mulighet til å gjøre nettop det, og blir kjempesure og hevder seg urettferdig behandlet når de blir stoppet og mener det er fordi Milla får spesialbehandling. det de ikke tenker over, er at om f.eks jeg skulle startet en tråd om hvor ufattelig falsk, løgnaktig og ikke sann en annen tidligere bruker er, så hadde dette også blitt stoppet med en gang! og DET hadde ingen sett på som urettferdig! what is the different? fatt det, det ER ikke lov til å slenge dritt om brukere/tidligere brukere her inne, uansett hvor reelle profilene har vært eller ikke! dette inkl. Milla.
Gjest fastgjest! Skrevet 22. april 2005 #33 Skrevet 22. april 2005 ingen som har snakket dritt om milla i denne tråden, vi har bare påpekt et par ting som hun har nevnt selv og gjort?
Gjest meg31 Skrevet 22. april 2005 #34 Skrevet 22. april 2005 Å spørre om hvem Milla var, hvorfor er det så mye verre enn å spørre hvem Aline er f.ex? Da kan man jo svare: "jo, Aline, hun har svart singlet og lyst, kort hår på sin avatar, hun skriver ofte om frimerkesamlingen sin og forteller gjerne om sin graviditet og mann" (bare et eksempel bare ) Det samme kan man da svare når det gjelder Milla, bare at de skriver om litt forskjellige ting.
aline Skrevet 22. april 2005 #35 Skrevet 22. april 2005 fastgjest: jadda, det er deres måte å se på det. som sagt, noen mener de skal få lov til å gjøre akkurat som de vil, så lenge det dreier seg om Milla. akkurat det tror jeg aldri kommer til å endre seg. jeg skjønner ikke behovet jeg da!
aline Skrevet 22. april 2005 #36 Skrevet 22. april 2005 men det blir jo spurt om Milla nettop fordi man vet at det er mye greier rundt den personen, ergo er man ute etter dritt! det er ikke ok. hvorfor er det vanskelig å forstå?
sixx Skrevet 22. april 2005 #37 Skrevet 22. april 2005 Å spørre hvem Aline er f.ex? Da kan man jo svare: " hun skriver ofte om frimerkesamlingen sin og forteller gjerne om sin graviditet og mann" :o Frimerkesamling, gravid, mann?? Mer du holder skjult for oss Aline?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #38 Skrevet 22. april 2005 mener du at det er umulig å snakke pent om milla? sier du dette fordi du har så slemme meninger om henne? hvilken rett har du til å dømme henne? vi har ingen beviser på at hun er oppdiktet og farer med løgner! jeg utvekslet mange hyggelige eposter med milla for et par år siden jeg!
aline Skrevet 22. april 2005 #39 Skrevet 22. april 2005 min gravide mann har en utmerket frimerkesamling, den er mye verd, derfor tør jeg ikke snakke så mye om den!!
Gjest Jacqueline Skrevet 22. april 2005 #40 Skrevet 22. april 2005 Milla er en god venninne av meg. Jeg har møtt henne flere ganger i parken. Jeg sendte henne akkurat en sms nå og fortalte henne at dere driver og lager egne topics dedikert til henne på KG nå!
Anbefalte innlegg