Gå til innhold

Fortvilet og føler meg ekkel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg trenger råd og innspill 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal starte men har vært i to faste forhold. Det første varte i 8 år og det siste i 2 år. Hadde aldri noen problemer nedentil med første partner bortsett fra at jeg innimellom har hatt litt kløe nedentil pga soppinfeksjon. 

Før kjæreste nr 2 hadde jeg sex med 2-3 stk og skjekket meg for kjønnssykdommer som ikke visste noe. Da jeg traff den siste eksen utførte jeg etterhvert oralsex på han og uten å vite d må jeg nettopp ha hatt munnsår for visste seg at han fikk herpes type 1 nedentil. Jeg visste ikke at dette kunne smitte nedentil. Han tok dette bra og forstod at jeg ikke visste det. Jeg leste meg også opp på at siden jeg allerede har herpes type 1 antistoffer kunne han ikke smitte meg tilbake nedentil. 

Videre i dette forholdet fikk han problemer nedentil med rødhet og dette var ikke nytt herpesutbrudd Han var ivrig på analsex så tenker det må ha vært pga bakterier der for han fikk påvist sopp som han etterhvert ble kvitt og han var nøye med å skylle med vann rett etter sex.

Jeg også slet med hyppige soppinfeksjoner da men begynte å gå med luftige truser, ikke bruke såpe nedentil og d hjalp.

For 5 mnd siden ble det slutt med eksen og siden da til nå har jeg ikke vært seksuelt aktiv. Men har nå møtt en søt og snill gutt. Etter første sex sammen med litt alkohol innabords sa han samme natt /morgen at han var sår nedentil og trudde vi hadde vært litt vel ivrig og at jeg var litt trang.

Vi møttes igjen dagen etter og da sa han at han fortsatt var litt sår men at han skulle prøve å ha sex. Da hadde vi sex 2 gang på kveld og 1 gang morgen. Vi møttes ikke for to dager etter der igjen og da sa han at han fortsatt var litt rød/sår bak forhuden og sa han skulle prøve å holde seg unna sex for noen dager og at vi kun kunne kose. Jeg kjente det knøyt seg i magen da han sa han var sår og fikk flashbacks fra tiden med eksen og følte meg så ekkel.

Han spurte meg om jeg har testet meg for kjønnssykdommer og om det kunne være herpes og at hvis d var det ville han ikke frike ut og at d egentlig ikke var noe stress. Da sa jeg at det ikke kan være herpes men i verste fall sopp.

Så vi er enige å avvente noen dager og se. Jeg har ingen sår kløe nedentil nå. 

Jeg kjenner dette plager meg så veldig og han er ganske avslappet og virker som han liker meg veldig godt.

Noen som har noen liknende erfaringer, og som kan si hva de tror det kan være? Vil kun ha seriøse svar.

Hilsen kvinne i slutten av 20-årene 

Anonymkode: 2320a...d98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sopp smitter. Begge må evt behandles.  

Anonymkode: 5b862...588

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere med råd og innspill?

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere med råd og innspill?

ts

Du må jo behandle soppen med noe? 

• Liker 1
Skrevet

Alltid kondom! Alltid.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig å få ny soppinfeksjon ved ny partner... kjøp canesten eller diflucan tablett. Fås reseptfritt.

Anonymkode: 3d8d5...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går du ikke til legen?

Anonymkode: 2e678...b7c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

trodde først det var pga friksjon og pga sexen og d ikke fikk gro. Derfor vi ikke har hatt sex på ett par dager. Skal undersøke det over helgen hvis d ikke går over.

Jeg bare føler meg så ekkel hvis jeg har gitt min nye partner soppinfeksjon.

Har ikke selv hatt noen symptomer.

AnonymBruker
Skrevet

Begge burde testes for sopp hos legen. Bruk kondom. Hvorfor gjør du ikke det? Du må ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 2a9f9...def

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her

trodde først det var pga friksjon og pga sexen og d ikke fikk gro. Derfor vi ikke har hatt sex på ett par dager. Skal undersøke det over helgen hvis d ikke går over.

Les om soppinfeksjon. Alle kvinner har sopp som kan blusse opp.

Anonymkode: 2a9f9...def

AnonymBruker
Skrevet

sjekk dere med lege og ta behandlinger om dere trenger det. og vurder kondom

Anonymkode: 51311...185

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Soppinfeksjon er jo ingen kjønnssykdom. Ikke noe å skamme seg over. Kjøp stikkpille og krem på apoteket, trenger ikke å gå til lege for dette. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg har fått sopp av ny partner selv om han ikke hadde. Det handler om at det var ukjent bakteriekultur eller noe sa legen. Det gikk over når vi hadde hatt sex flere ganger og kroppen min var vant til han. Men dere må jo bli kvitt soppen først.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Takk for svar

Jeg tenker å gå på apoteke nå og kjøpe stikkpille og krem til meg og krem til han. Kan ikke tenke meg at det kan være noe annet enn sopp?

Verdt å prøve ut

Bare liker ikke følelsen av å være ekkel 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ts her

Takk for svar

Jeg tenker å gå på apoteke nå og kjøpe stikkpille og krem til meg og krem til han. Kan ikke tenke meg at det kan være noe annet enn sopp?

Verdt å prøve ut

Bare liker ikke følelsen av å være ekkel 

Testet du for kjønnsykdommer etter siste partner og før neste?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Duflican til deg og krem til han, dere bør ikke ha sex før dere er ferdigbehandlet.

Anonymkode: 04b8e...b29

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, rett på sex med my partner uten kondom?? Hva tenker folk med.

Anonymkode: 54425...289

• Liker 5
Skrevet (endret)

....

Endret av ytmnd
Skrevet
På 26.4.2019 den 17.27, AnonymBruker skrev:

Herregud, rett på sex med my partner uten kondom?? Hva tenker folk med.

Anonymkode: 54425...289

Ser ikke hva som er ille med det hvis begge har sjekket seg og ikke ligger med andre 

AnonymBruker
Skrevet

Han ble sår nedentil samme natt? Nå vet jeg ikke sikkert, men tror det tar lenger tid å utvikle sopp

Anonymkode: ac5a6...20d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...