Frøkenfryden Skrevet 15. mars #101 Del Skrevet 15. mars «Jeg tenker bare 69, men du Lurv burde telt til 10» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars #102 Del Skrevet 15. mars Er det ikke telle til tusen man bør da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #103 Del Skrevet 15. mars Sa Lurven, ble ikke chill av 10 han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #104 Del Skrevet 20. mars Jeg hører at det telles ennå i en viss retning og jeg lurer på en ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. mars #105 Del Skrevet 20. mars Hvem som skal telle…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #106 Del Skrevet 21. mars i alle telletrådene når nesten ingen husker å gjøre jobben sin der...så da skal vel du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 21. mars #107 Del Skrevet 21. mars ….og jeg telle litt i kveld. Etterpå bli det…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #108 Del Skrevet 21. mars et salig tulletelleopplegg for ja, jeg skal telle og da kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 21. mars #109 Del Skrevet 21. mars ...tallene forlengs og baklengs i all slags lengsler lenge etter .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #110 Del Skrevet 21. mars at tullingen burde ha lagt seg, for en kan telle videre i morgen og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet mandag kl 19:17 #111 Del Skrevet mandag kl 19:17 er det skattejakt som står på programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå