Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble jo ramaskrik når en amerikaner påpekte det her om dagen.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Det der tror jeg ikke noe på!

Jeg blir ganske forstyrret av å se på den avataren din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har det så bra her i Norge, kan stort sett kjøpe det vi vil ha. Slutt å sutre sånn!

Vi har det mer enn bra nok! I steden for å sammenligne oss med Europa, kunne vi sammenlignet oss med fattige Asiatiske eller Afrikanske land, og sett hvor bra vi tross alt har det.

Tåpelig å starte noe som kan bli en gedigen sutre-tråd.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi har det mer enn bra nok! I steden for å sammenligne oss med Europa, kunne vi sammenlignet oss med fattige Asiatiske eller Afrikanske land, og sett hvor bra vi tross alt har det.

Saken er at vi elsker å kalle oss verdens rikeste, det er bare tull.

Skrevet

Hva man får for en vanlig lønn er en ting, men det man får ved siden av er en annen ting. Jeg mener å ha sett at andre har kommet til andre resultater?

Skrevet
Vi har det så bra her i Norge, kan stort sett kjøpe det vi vil ha. Slutt å sutre sånn!  

Hvem er det som sutrer?

Gjest Madeleine
Skrevet

Syns ikke vi kan klage, vi har det godt i Norge. Men vi er ikke akkurat verdens rikeste nei.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er en slik patetetisk "naboen har fått ny og større bil, og vi er lenger ikke like rike"-undersøkelse. Jeg hadde det bra før jeg leste denne artikkelen. Jeg har det ikke noe dårligere nå.

Skrevet
Dette er en slik patetetisk "naboen har fått ny og større bil' date=' og vi er lenger ikke like rike"-undersøkelse. Jeg hadde det bra før jeg leste denne artikkelen. Jeg har det ikke noe dårligere nå.[/quote']

Hva er patetisk med å informere folk om tingenes faktiske tilstand? Nordmenn lever i en boble i den tro at vi er verdens rikeste folk og har mest å rutte med til daglig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er hensikten din med den tråden her, Nick?

Å føkke opp at vi ikke er best på hele skolen lengre (vel, er vi tiende best så er det fortsatt kjempebra), eller føkke opp nordmenns generelle misnøye?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det patetiske er at mange plutselig tror de har det dårligere enn de har, fordi andre har det bedre. Penismisunnelse, om du vil. Selv trenger jeg ingen avisartikkel for å fortelle meg hvor dårlig/bra jeg har det.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hva er patetisk med å informere folk om tingenes faktiske tilstand? Nordmenn lever i en boble i den tro at vi er verdens rikeste folk og har mest å rutte med til daglig.

Ja, erru gærn. Denne artikkelen viser den fulle og hele sannhet om alt. Jeg tenker ikke, derfor leser jeg Ve-Ge.

Gjest Feit på grændiss
Skrevet

Ikke enig. Synes det er utrolig fett å være norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...