Skeeter Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Vi har en balkong av impregnert tre, og åpent ned til naboen under. Tidligere år har jeg vasket med skurekost og et vaskemiddel for formålet fra Jernia, men det drypper ned til naboen, som er et problem. Jeg har forsøkt å bruke så lite vann som mulig, men det drypper allikevel noe ned. Finnes det noen alternativer? Eller må jeg få lagt presenning over naboens ting, når jeg nå ønsker å få vasket der ute igjen? 1
tangent Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Du kan snakke med naboen og spørre om et tidspunkt det er greit at du vasker og at det drypper litt? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Jeg ville snakket med naboen og avtalt, slik at du/dere flytter unna naboens ting før du begynner å vaske, og at du skyller av det av ditt vaskevann som kommer på naboens terasse. Anonymkode: 0b0c8...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 1 minutt siden, Skeeter skrev: Vi har en balkong av impregnert tre, og åpent ned til naboen under. Tidligere år har jeg vasket med skurekost og et vaskemiddel for formålet fra Jernia, men det drypper ned til naboen, som er et problem. Jeg har forsøkt å bruke så lite vann som mulig, men det drypper allikevel noe ned. Finnes det noen alternativer? Eller må jeg få lagt presenning over naboens ting, når jeg nå ønsker å få vasket der ute igjen? Da må du gå ned til naboen og ringe på døra. Forklare at du trenger å gjøre rent hos deg og at det da vil dryppe ned til henne. sammen må dere da komme frem til en løsning dere begge kan leve med. Kvinneguiden har ingen tørrvaskeløsning for deg. Anonymkode: 6cc9d...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 Snakk med naboen, og si du har behov for vask. Kanskje dere kan gjøre det på samme dag? Når jeg bodde slik, så gjorde jeg det på dager det regnet mye. Nabo var på jobb, så da slang jeg vann etter vasking, så det vistes ikke til nabo Anonymkode: e8b54...bec
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 Det finnes et produkt som heter Til-tak. En slags duk som monteres på undersiden, og leder vannet opp i takrenna ytterst på balkongen slik st alt under er tørt. Kjekt for naboer under, eller om man bruker plassen under som lagringsplass. Selges hos byggevare. Anonymkode: 2a8d2...ae4 1
Skeeter Skrevet 28. april 2019 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2019 På 26.4.2019 den 11.04, AnonymBruker skrev: Da må du gå ned til naboen og ringe på døra. Forklare at du trenger å gjøre rent hos deg og at det da vil dryppe ned til henne. sammen må dere da komme frem til en løsning dere begge kan leve med. Kvinneguiden har ingen tørrvaskeløsning for deg. Anonymkode: 6cc9d...aa0 Kvinneguiden har som regel svar på det meste! Ikke alle har naboer det går an å føre dialog med, selv av denne sorten. Slitsomt, men sant. På 26.4.2019 den 19.11, AnonymBruker skrev: Det finnes et produkt som heter Til-tak. En slags duk som monteres på undersiden, og leder vannet opp i takrenna ytterst på balkongen slik st alt under er tørt. Kjekt for naboer under, eller om man bruker plassen under som lagringsplass. Selges hos byggevare. Anonymkode: 2a8d2...ae4 Så genialt, det der er jo midt i blinken! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå