Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Del Skrevet 22. april 2005 hvis man begynner på p-piller ikke på første mensdag, hvor lenge må man bruke annen prevansjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2005 #2 Del Skrevet 22. april 2005 Som oftest i to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #3 Del Skrevet 22. april 2005 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2005 #4 Del Skrevet 22. april 2005 Les for sikkerhets skyld hva pakningsvedlegget sier, som oftest står det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 3. mai 2005 #5 Del Skrevet 3. mai 2005 Har et lite oppfølgingspørsmål, jeg lurte på om noen kunne hjelpe med... Kommer man ikke feil ut i syklusen da? Skal man bare følge brettet etter dette, så "ordner" det seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #6 Del Skrevet 3. mai 2005 Dersom du begynner på piller midt i syklusen vil du nok få en lang syklus ja, men deretter vil det "ornde seg" på 28 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 3. mai 2005 #7 Del Skrevet 3. mai 2005 takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 3. mai 2005 #8 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg begynte på feil dag, siste mensdag, fordi jeg ikke gadd å vente en mnd. det ordna seg så absolutt ikke med min syklus. ble bare surr og fikk mensen lenge og ofte... var utrolig kjipt. slutta i en mnd og starta på riktig dag, og nå er mensen så presis at jeg vet hvilket klokkeslett den kommer på. mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #9 Del Skrevet 3. mai 2005 Det skal ikke ha noe med hvilken dag du begynner det. Den første syklusen vil nødvendigvis bli rot dersom du begynner på feil dag, men tar du pillene korrekt deretter vil hormonene i p-pillene "ta over styringa" og da skal de greit gi deg reglemessig mens, men mange opplever uregemessige bløsninger, mellomblødninger etc når de begynner på p-piller, uavhengig av hvilken dag de begynner på. Men det re jo greit å begynne første mensdag, sånnsett. Ikke at DET gir en 28 dageres første-sykluse heller da. Jeg fikk ialle fall min første mensdag den dagen jeg tok den 3. pillen på brettet de årene jeg gikk på p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå