Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter vinteren er huden litt vel blek og gusten, så jeg kunne tenkt meg å jukse til med litt fresh farge. Er ikke noe fan av solarium og ute i sola blir jeg fort bare brent selv om jeg smører med solkrem. Så kan noen anbefale en fuktighetskrem eller bodylotion som gir en gradvis og jevn farge? Pris er ikke nøye så lenge resultatet blir bra.

Anonymkode: f9fc1...3a8

Videoannonse
Annonse
Gjest LaptopPute
Skrevet

Jeg liker James Read H2O drops. Blander dem inn i fuktighetskremen. Blir ikke oransje, og man kan styre det litt etter hvor mange dråper man velger.

Fungerer bra. Har ikke funnet en bra til kroppen enda. 

AnonymBruker
Skrevet

Dove summer glow medium-dark skin. Brukt den i alle år å sverger til den, 2 runder og du er fin og brun 🙌🏼

Anonymkode: 1346d...7a0

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Kan den fra Dove brukes i ansikt eller er den kun for kropp?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dove summer glow medium-dark skin. Brukt den i alle år å sverger til den, 2 runder og du er fin og brun 🙌🏼

Setter fargen seg i tøyet etc når man svetter osv?

Anonymkode: 78099...61e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips!

Kan den fra Dove brukes i ansikt eller er den kun for kropp?

Jeg bruker den i ansiktet om jeg smører meg før jeg legger meg å sove, noe som er lurt da den kan lukte LITT. Om jeg påfører den på dagtid bruker jeg den ikke i ansiktet fordi da har jeg på meg sminke, men opplever likevel ikke noe skille når jeg ikke påfører i ansiktet :)

jeg har heller ikke opplevd at den sverter av på klær, da den blir gradvis brunere etter den har tørket. Anbefaler å ikke ta på klær før den har trukket litt inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...