Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For ca. 6 mnd. siden avslørte jeg mannen min. Oppførselen hans var forandret, og intuisjonen min sa at ting ikke var som de skulle være. Han måtte til slutt tilstå at han hadde fått følelser for ei dame på jobben....

De hadde ikke gjort mer enn å kysse hverandre, og jeg tror ham på det.

Nå er han "over" henne, sier han. Dette velger jeg også å stole på. Litt sjalu er jeg fortsatt, men det går greit :-)

Men så til saken:

Han jobber i et omsorgsyrke.

Og han har fått spørsmål fra jobben om han kunne tenke seg å være medhjelper for en pasient som skal til syden.

Akkurat det må han gjerne gjøre, men problemet er at den andre medhjelperen som er aktuell for turen, selvfølgelig er denne kollegaen han var forelsket i.... :roll:

Jeg utstår rett og slett ikke tanken på de to sammen under sydens sol, selv om de er "ferdige med hverandre"! Det blir jo sikkert endel "dautid" som de to vil tilbringe sammen alene.... :( Hvem vet om disse følelsene vil blusse opp under sydens sol.

De vil være sammen 24 timer i døgnet, med eller uten pasient.

Jeg sier han kan reise med hvem som helst andre, bare ikke henne! Men de to er visst de ideelle, for de har hatt mest med denne pasienten å gjøre.

Er jeg urimelig som ikke lar ham reise sammen med henne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er urimelig. Og jeg er normalt ikke sjalu.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville også reagert, og jeg er heller ikke noen sjalu type. Men egentlig burde mannen selv ha vett til å si fra, ikke minst av respekt for deg og deres forhold.

Skrevet

Jeg er enig med Melk og Lilith. Synes ikke du er urimelig i det hele tatt.

Gjest gjesta
Skrevet

Du fortjener absolutt ikke å sitte igjen hjemme mens de drar til syden. Hadde aldri godtatt det nei.

Men hva sier mannen din?

Skrevet

I denne situasjonen er du ikke så urimelig. Syns mannen din det, eller har han forståelse for din frykt (vet han om den)?

Hilsen Trille

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hadde aldri godtatt at han reiste med henne, så nei du er ikke urimelig.

Gjest Anonymous
Skrevet
I denne situasjonen er du ikke så urimelig. Syns mannen din det, eller har han forståelse for din frykt (vet han om den)?

Hilsen Trille

Jo, han skjønner til dels at jeg ikke synes noe om dette. Men likevel argumenterer han med at "vi er jo ferdige med hverandre, ingen fare" :-?

Gjest gjesta
Skrevet

Jo, han skjønner til dels at jeg ikke synes noe om dette. Men likevel argumenterer han med at "vi er jo ferdige med hverandre, ingen fare" :-?

Hvis du ikke orker tanken på det, syns jeg han bør bli hjemme... Uff, det må være vanskelig.. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror nok han er innstilt på at det ikke blir noen tur på ham. Og som sagt så forstår han hvorfor, selv om de er "ferdige med hverandre og ingen fare bla bla bla...."

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan da ikke være vanskelig å finne et annet "reisepar" enn akkurat de to.

Som sagt, han må gjerne reise, men med en annen enn henne.

Skrevet

At de er ferdige med hverandre betyr jo ikke at du er ferdig med dem. Det tar tid å gjenopprette tillit.

Hilsen Trille

Gjest Cerise
Skrevet

Helt enig med Trille, av respekt for deg burde han la være å reise.. Tillit tar tid å gjenopprette, og han burde vel forstå at du ikke syns en slik tur er helt kjempetopp. Håper det ordner seg :)

Skrevet

Du er ikke urimelig. Hadde sagt at enten reiser ikke du, eller så reiser ikke hun.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er så enig. Det er absolutt ikke urimelig av deg, jeg hadde heller ikke godtatt det. Han burde ikke dra av respekt for deg!

Skrevet
Helt enig med Trille' date=' av respekt for deg burde han la være å reise.. Tillit tar tid å gjenopprette, og han burde vel forstå at du ikke syns en slik tur er helt kjempetopp. Håper det ordner seg :)[/quote']

Akkurat som jeg skulle sagt det selv.

Er lov til å bruke hue selv om man er "tillit"

Gjest seroxata
Skrevet

synes ikke du er urimelig i det hele tatt jeg!! Klart en blir sittende igjen og lure, jeg mener, følelser har tross alt vært der, selv om de ikke er det lenger...

hadde ikke klart tanken på det jeg...

Skrevet

Urimelig? Nix! Ikkje i det heile tatt.

Eg hadde aldri sendt kjæresten min på sydentur ilag med ei han hadde kyssa, sjølv om det er jobbtur og dei er ferdige med kvarandre og blabla.

Det hadde faktisk ikkje komt på tale en gong. Eg hadde satt ned foten lenge før han hadde fått fullført spørsmålet trur eg :ler:

(Og eg hadde heller aldri dratt på ein sånn tur, om det var med ein som typen min var skeptisk til.)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt en slik tur!!!! :(

Skrevet

Helt enig med alle andre her - dette hadde jeg ikke likt. Og ærlig talt, han burde jo ha stor forståelse for deg i denne situasjonen - han hadde sannsynligvis ikke kunnet fordra det hvis du hadde villet gjøre noe lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...