Lisahg Skrevet 26. april 2019 #1 Del Skrevet 26. april 2019 Hei! Vi skal på fest i helga, og jeg sliter med å finne noe å drikke som jeg ikke blir dårlig av. Alt blir for søtt og på et tidspunkt sier det stopp og jeg må hjem med en gang for jeg har blitt kvalm av alt det søte. dessverre så drikker jeg ikke vin eller øl, så det blir som regel til å blande drinker selv. Har som regel laget mojito, men i lengden blir det for mye. Er det noen som har en god drink eller annet alkohol å dele med meg som ikke er så søtt?🙏🏼 Kun seriøse henvendelser 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #2 Del Skrevet 26. april 2019 vodka og sodavann med lime? Anonymkode: 187ee...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Del Skrevet 26. april 2019 gin & tonic. Men ikke glem at det er lett å drikke for mye av den. Anonymkode: b387f...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Del Skrevet 26. april 2019 Aperol Spritz Anonymkode: 848e7...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #5 Del Skrevet 26. april 2019 Dry Martini (altså vermouth og gin). Husk at den er alkoholsterk. Anonymkode: cc7fb...5cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #6 Del Skrevet 26. april 2019 Vodka og Pepsi Max med isbiter 🤩 Ja jeg er rar, men jeg elsker det 😄 Anonymkode: e1e0d...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. april 2019 #7 Del Skrevet 26. april 2019 Morgan og Cola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 26. april 2019 #8 Del Skrevet 26. april 2019 Moonshine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #9 Del Skrevet 26. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vodka og Pepsi Max med isbiter 🤩 Ja jeg er rar, men jeg elsker det 😄 Anonymkode: e1e0d...d3f Æsj. Anbefaler ikke TS å prøve dette når hun sliter med å bli kvalm av drinker fra før 😂 Anonymkode: 121eb...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #10 Del Skrevet 27. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: gin & tonic. Men ikke glem at det er lett å drikke for mye av den. Anonymkode: b387f...7e3 Herregud! Dette er da søtt så det holder. Har du overhodet lest startinnlegget? Pjolter, altså whiskey (eller brandy) med selters er ikke søtt. Eller whisky med vann. Anonymkode: 6bf70...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #11 Del Skrevet 27. april 2019 Blande sammen Smirnoff Ice, Bacardi Breezer Orange og Blå WKD. Ha gjerne i en skvett vodka. Drikka blir grønn. Velsmakende ☺️ Anonymkode: 67a4b...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #12 Del Skrevet 27. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pjolter, altså whiskey (eller brandy) med selters er ikke søtt. Eller whisky med vann. Venner man seg til whisky on the rocks vil man aldri føle at ting var for søtt. dessuten er whisky sinstyrke at det nesten er umulig å drikke altfor mye av den (man blir mett, kvalm forsynt, lenge før) Anonymkode: 0145f...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #13 Del Skrevet 27. april 2019 Ingefærøl - merke Ginger Joe med is og lime. Fås både med og uten alkohol. Mange blir overrasket over hvor godt og friskt det er. Anonymkode: 948ff...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzzi Skrevet 27. april 2019 #14 Del Skrevet 27. april 2019 Bacardi razz utblandet med farris. Kan også blande med vann hvis du ikke har farris. Smaker bare som vann med bringebærsmak. Synes denne er veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #15 Del Skrevet 27. april 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Dette er da søtt så det holder. Har du overhodet lest startinnlegget? Pjolter, altså whiskey (eller brandy) med selters er ikke søtt. Eller whisky med vann. Anonymkode: 6bf70...c4c Gin Tonic er da ikke søtt i det hele tatt? Om noe er det bittert. Pjoltere/whisky blandet med vann eller selters synes jeg smaker direkte vondt. Bar whisky, evt med isbiter, er langt bedre. Jeg går som regel for gin tonic. Drinker med mye lime, mynte og/eller ingerfærøl fungerer også. Anonymkode: 55b0d...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #16 Del Skrevet 27. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gin Tonic er da ikke søtt i det hele tatt? Om noe er det bittert. Joda, Indian tonic water inneholder 8,9% sukker, altså ubetydelig mindre enn vanlig brus. Du liker ikke whisky og vann, derimot whisky og isbiter(!) Hverken logikk eller fakta er visst din sterke side? Anonymkode: 6bf70...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisahg Skrevet 5. mai 2019 Forfatter #17 Del Skrevet 5. mai 2019 Tusen takk for mange gode tips! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå