Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Er det ok å prøve sko i skobutikk barbeint? Eller skal man helst ha på seg "prøvestrømper"? Aldri vært helt sikker på det..
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Hva synes dere andre? Vil ikke drite meg ut med å prøve barbeint, hvis det ikke er vanlig at folk gjør det.. Men hvis det er sko som er beregnet på å gå uten sokker/strømper så er det jo greiest å prøve barbeint og?
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 I de fleste skobutikker vi du få tilsnakk hvis du prøver uten strømper. Pga hygiene.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 I de fleste skobutikker vi du få tilsnakk hvis du prøver uten strømper. Pga hygiene. Ok, takk! :-) Da gjør jeg ikke det! Har bare sett så mange som gjør det..
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Jeg syns ikke det er ok Ikke jeg heller. Ser for meg vorter, fotsopp og diverse som kan smitte. For ikke å snakke om at jeg ikke har lyst til å blande tåfis med 20 forskjellige personer.
aline Skrevet 22. april 2005 #7 Skrevet 22. april 2005 jeg prøver aldri sko barbeint. har fått klar melding fra folk jeg kjenner som jobber i skobutikk at man IKKE skal prøve barbeint! det er uhygienisk!
Gjest Cerise Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 Enig med tidligere svar, dette burde ikke gjøres.. En del butikker har prøvestrømper, ellers burde man ha dette med selv
Mrs. K Skrevet 22. april 2005 #9 Skrevet 22. april 2005 En del butikker har prøvestrømper' date=' ellers burde man ha dette med selv [/quote'] Jeg tror at det er maaange år siden jeg har vært i en skobutikk som ikke hadde prøvestrømper - selv her på "bygda"
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #10 Skrevet 23. april 2005 Unnskyld meg men hva slags sko er det som ser best ut uten strømper? Bortsett fra åpne selskapsandaler. Tviler på at dette herskapet diskuterer det. Som mann får jeg innovertiss av å se damer med tette skinnkledde sko og bare bein og samtidig prøve å se så fine og lette ut. Littegrann nylon.. Et par nylon knestrømper, strømpebukser eller what ever.. Koster det så mye å gå hele veien?
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2005 #11 Skrevet 23. april 2005 Unnskyld meg men hva slags sko er det som ser best ut uten strømper? Bortsett fra åpne selskapsandaler. Tviler på at dette herskapet diskuterer det. Som mann får jeg innovertiss av å se damer med tette skinnkledde sko og bare bein og samtidig prøve å se så fine og lette ut. Littegrann nylon.. Et par nylon knestrømper, strømpebukser eller what ever.. Koster det så mye å gå hele veien? Deg igjen??
Gjest dudell Skrevet 23. april 2005 #12 Skrevet 23. april 2005 Jeg er helt enig i at det er bedre å prøve med en aldri så liten strømpe i... men en ting jeg har tenkt på: De aller fleste skobutikkene har jo en hel haug med prøvestrømper. Men hvor flinke er de egentlig til å skifte ut disse strømpene da. Det er jo minst like uhygeienisk å stikke foten i en sokk som så mange andre før deg har brukt :o Pleier å ta på meg sokker som passer til den type sko jeg skal kjøpe, dersom jeg VET at jeg skal kjøpe sko. Hvis ikke titter jeg en dag og handler den neste
Gjest Violetta Skrevet 23. april 2005 #13 Skrevet 23. april 2005 Synes det er best å ha med strømper selv jeg. Er redd for smitte av fotvorter og fotsopp blant annet.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2005 #14 Skrevet 23. april 2005 Man skal definitivt bruke prøvesokker! Men av og til får man valget mellom pest eller kolera. Noen butikker (spesielt billigkjedene) har sjeldent ubrukte prøvesokker :-?
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2005 #15 Skrevet 23. april 2005 Det er ikke greit å prøve sko barbent. Ta med deg en sokk hjemmefra eller bruk en prøvesokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå