AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Hvordan har dere gjort det? Jeg er redd for å gå glipp av sjansen hvis vi gjør det annenhver dag, og så er jeg faktisk litt redd for spontanabort pga dårligere sædkvalitet hvis vi gjør det for ofte. Vet ikke om det er noe i det, da. Anonymkode: c4875...045
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Vi hadde sex hver dag i den fruktbare perioden, ble gravid etter 3 prøveperioder og spontanabortere aldri. Hvorfor skulle hyppigere sex føre til økt risiko for spontanabort? Anonymkode: 85766...c68
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har dere gjort det? Jeg er redd for å gå glipp av sjansen hvis vi gjør det annenhver dag, og så er jeg faktisk litt redd for spontanabort pga dårligere sædkvalitet hvis vi gjør det for ofte. Vet ikke om det er noe i det, da. Anonymkode: c4875...045 Jeg er i samme situasjon som deg. Har el i disse dager.. vanskelig å vite Anonymkode: 79738...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå