Gå til innhold

Hva er dine tanker om 69?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen liker det, men jeg synes det er litt stress. Klarer liksom ikke slappe av og nyte, samtidig som jeg må jobbe med han..

Anonymkode: 9f89f...8ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lite behov for nærkontakt mellom nesa mi og rumpehullet, så nei takk. 

Anonymkode: 6bbc3...69b

AnonymBruker
Skrevet

Både fruen og jeg elsker det og vi kommer ofte samtidig. Sykt digg å kjenne hun presser kjønnet ned på munnen min mens hun suger og runker meg. Ah... 

Anonymkode: 4a0e0...eb5

• Liker 1
Skrevet

Rimelig oppskrytt, og slitsomt. Særlig om hun og han har ulik høyde. Slikking og BJ er mye bedre om den som mottar bare kan slappe av og nyte.

• Liker 2
Skrevet

69 er bra, men desverre masse damer som ikke synes det.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, stan skrev:

Det er jo mulig å ligge ved siden av hverandre, man må ikke ligge oppå hverandre. Bruk litt puter for å ligge behagelig. 

Funker supert å ligge på siden. Støtter den

Anonymkode: 7683b...642

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle svar! Har sagt til han at jeg skal være med å prøve, så får vi se. Grunnen til at jeg er nervøs er fordi keg er ikke så begeistret for å ha mitt aller helligste oppi ansiktet hans i akkurat den vinkelen. Vi skal selvsagt begge være nydusjet😊 Jeg setter stor pris på alle svarene deres!

Ts

Anonymkode: 563ec...0fe

Så bra denne tråden ble litt ordentlig, 😊

Følg drømmene i livet, Prøv å ikke tenk så nye, nyt og nyt. Prøv dere frem.

Anonymkode: 7683b...642

• Liker 3
Skrevet

Fem fingre i analen så har du en  74.

Skrevet
På 26.4.2019 den 5.30, AnonymBruker skrev:

Jeg får heller ikke så mye ut av det. Vi har prøvd det mange ganger tidligere,men jeg klarer ikke å nyte det mtp at jeg ligger med rompa oppi ansiktet hans,i en for meg veldig uflatterende vinkel. Det er slitsomt å holde seg oppe også, så for meg er det ikke en stilling som bidrar til noe mer krydret sexliv.

Anonymkode: 85c73...b23

Du kan jo ligge nede da.

AnonymBruker
Skrevet
På 26.4.2019 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du til det? Ligger han og skræver mens du deepthoater? Har du egentlig prøvd 69?

Jeg ligger på ryggen eller på siden med bena samlet. Nesa hennes er ikke i nærheten av ræva mi.

Anonymkode: e74d3...1bc

Jeg er vant med mannen øverst, da er rumpa rett i nærheten ja 😉. (Ikke meg du siterte). 

Anonymkode: c26c0...6c0

AnonymBruker
Skrevet
På 26.4.2019 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle svar! Har sagt til han at jeg skal være med å prøve, så får vi se. Grunnen til at jeg er nervøs er fordi keg er ikke så begeistret for å ha mitt aller helligste oppi ansiktet hans i akkurat den vinkelen. Vi skal selvsagt begge være nydusjet😊 Jeg setter stor pris på alle svarene deres!

Ts

Anonymkode: 563ec...0fe

Sex og de ulike stillingene blir mye bedre når man klarer å slippe seg løs og bare nyte det.

Anonymkode: 2de3e...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker på rapperen "69", så det holder jeg meg unna..

Anonymkode: d5467...6df

AnonymBruker
Skrevet

Ser et er mange som har vegring for mannens rumpe. Prøv følgende: kvinnen ligger underst, med hodet utenfor sengekanten. Bøy hodet bakover og strekk ut halsen. Mannen står på gulvet, puler deg i munnen mens han bøyer seg frem og slikker deg. Krever litt tillit dette med puling i munnen; stillingen åpner for dyp penetrering, men det er også lettere å få penis forbi brekningspunktet slik. På denne måten er det mannen som gjør all jobben, og nesen din peker ikke så direkte mot brunrosa.

Prøv det!  

Anonymkode: 894ab...69d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...