Gå til innhold

Hva er dine tanker om 69?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det, det er en av mine favorittstillinger, men kona er ingen fan, så det blir ikke ofte.

Kona er ikke begeistret for å få oralsex, og hun liker ikke å miste kontroll under sex. I tillegg begynner hun i større og større grad å være selvbevisst om «der nede», hvilket generelt lager trøbbel.

Jeg elsker å slikke, og når vi har 69 er det størst sjangse for at hun skal bli opphisset av å bli slikket. Pikken min er veldig rett, så den får en riktigere posisjon og jeg kan komme dypere i munnen hennes uten at det gir henne ubehag. 

Og når hun blir tilfredstilt mens hun suger, blir hun mer aktiv og gjør det fra mitt ståsted bedre og mer sexy

Hele opplevelsen blir mer Intens med mer lineær oppbygging for begge og orgasmene mine blir bedre. Og selv når det blir brukt som forspill isteden for egen øvelse, gir det meg mer.

Anonymkode: 1bdf6...faa

• Liker 2
Skrevet

Helt Ok, men får ikke noe ut av den. Klarer ikke nyte samtidig som å konsentrere meg om han

AnonymBruker
Skrevet

Mann her, kjempe deilig å gjøre av og til. Men er ganske innlysende at man må være nydusjet.

Anonymkode: 0636f...472

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, museslikker69 skrev:

Helt enig, blir feil vei for begge parter🤫

Elsker hvordan svaret og nicket ditt står til hverandre😂

Anonymkode: 576e1...39f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

At det helt har ødelagt muligheten for å gå rundt med et smykke med stjernetegnet krepsen 😅😬 

Ja rett og slett er det mine tanker 😂

Anonymkode: 81500...51f

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker hvordan svaret og nicket ditt står til hverandre😂

Anonymkode: 576e1...39f

Ha ha, jeg ser den😂 men blir feil vei, tunga er sterkere oppover, den fungerer ikke nedover, bare prøv selv...

...skulle vært artig å se deg prøve det akkurat nå🤣

Endret av museslikker69
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, museslikker69 skrev:

Ha ha, jeg ser den😂 men blir feil vei, tunga er sterkere oppover, den fungerer ikke nedover, bare prøv selv...

Da må du øve. Mannen min får til begge veier kjempefint. 

Anonymkode: 0469a...7a0

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du øve. Mannen min får til begge veier kjempefint.  

Tenkte jeg var erfaren på det feltet, men hvor tror du nesa mi ligger begravd hen da? Synes jeg har bedre kontroll den andre veien, med tanke på mellomstykket, da er det bare å trekke til seg tunga når det smaker bittert. Men det er skikkelig turn off, så tunga ligger akkurat i grenseland... Hvis det bare er klitten det er snakk om her, ja da går begge veier🤫🤣

Nå er det veldig lenge siden jeg har smakt noe bittert da, for renslighet er noe jeg forlanger...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for mye styr synes jeg. Ikke en stilling jeg klarer å komme i eller nyte. Blir veldig opptatt av det jeg holder på med, ikke liker jeg den vinkelen og det kan bli ubehagelig å ligge.

Det er gøy å ha prøvd da, men ikke en stilling jeg velger hvis jeg skal nyte i hvert fall.

Anonymkode: 27e56...987

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar! Har sagt til han at jeg skal være med å prøve, så får vi se. Grunnen til at jeg er nervøs er fordi keg er ikke så begeistret for å ha mitt aller helligste oppi ansiktet hans i akkurat den vinkelen. Vi skal selvsagt begge være nydusjet😊 Jeg setter stor pris på alle svarene deres!

Ts

Anonymkode: 563ec...0fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker det godt. Her er mannen på topp, syns det fungerer best!

Anonymkode: 4512d...7f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ALDRI likt den stillingen. Turte ikke å si nei da jeg var ung, men ikke problemer med å si jeg ikke vil ha 69.

Jeg klarer ikke å gi og ta samtidig. Klarer ikke konsentrere meg om nytelsen. Fokuserer bare på å suge, så glemmer på en måte jeg blir sliket. Klarer hvert fall ikke å komme i den stillingen. Synes det kun er styr.

Anonymkode: 3fedb...794

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Vi synes det er deilig og rått. Den siste tiden har jeg (han) vært på topp da det viser seg at hun klarer å deepthroate da. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her, og jeg elsker det, vil helst ha det som en del av forspillet hver gang. Jeg er vel ok på å multitaske, og jeg foretrekker å ha han øverst. Litt fordi jeg er ei lat tøsejente, men også fordi det blir mer dominant fra hans side. Beste stillingen å deeptroathe i, og jeg elsker å få kukk i munnen, samtidig som jeg blir slikket. Synes ikke det lukter noe mer enn vanlig oral, forutsatt at man har normal hygiene. 

Anonymkode: 3514f...a99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. 

Veldig oppskrytt stilling. 

Anonymkode: abdef...d84

Hvordan får du til det? Ligger han og skræver mens du deepthoater? Har du egentlig prøvd 69?

Jeg ligger på ryggen eller på siden med bena samlet. Nesa hennes er ikke i nærheten av ræva mi.

Anonymkode: e74d3...1bc

Annonse
Skrevet

Samboeren synes det er litt styr så er ikke så ofte vi har det. Men eg synes det er digg og kjenne henne stoppe når hun suger for hun kommer 😃

AnonymBruker
Skrevet

Mannen digger det, og derfor er vi innom det av og til. Jeg liker det ikke. Jeg er ikke komfortabel i den stillinga, og får ikke noe ut av det. Oralsex er best når en gir og en mottar synes jeg. 

Anonymkode: f3bc0...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Mann.  Liker det. Og blir litt for tent når jeg slikker, nesten enda mer kos de gangene jeg klarer å slappe av. Liker godt de vekslende følelsene som flere skriver om at de ikke liker, der en nyter å gjøre mens, en tidvis får sånne ekstra gode øyeblikk avbrytelser nesten, når hun gjør noe veldig godt.

Anonymkode: 7683b...642

Skrevet

Det er jo mulig å ligge ved siden av hverandre, man må ikke ligge oppå hverandre. Bruk litt puter for å ligge behagelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og liker det ikke. Men min kjære elsker det, så jeg gjør det av og til for henne.

Anonymkode: bb58f...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...