AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Squatty potty er en type krakk som lover å gi sunnere tykktarm og lettere avføring. Jeg lurer litt på hva folk tenker om denne greia? Hva tenker folk flest om de som bruker slike? Anonymkode: 52bb4...e4f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Jeg har brukt det i 5-6 år nå, og 90% av vennekretsen min bruker det også. Once you go krakk you never go back for å si det sånn, jeg skjønner ikke hva jeg gjorde før i grunnen.. 😂 Bruker omtrent 30 sek på do nå ihvertfall, mot sikkert 5-10 min med pressing tidligere. Hvis jeg er hos noen som ikke har krakk, så bruker jeg det jeg finner, f.eks søppelbøtten. Hva andre skulle mene om dette bryr meg midt i ræva (pun intended), vi har uansett barn som sikkert blir regnet som krakkebrukerne her. Anonymkode: aa62c...b65 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Vurderer å kjøpe en, men samboer er redd for at folk skal synes det er rart. -TS Anonymkode: 52bb4...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå